مصاحبه کارشناس گرافیک
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس گرافیک در پارسان — امتیاز ۱.۰ از ۵.
خب من تا حالا به صورت پروژه ای کار میگردم و به طور ثابت برای یه شرکت کار نکردم. حس جالبی بود اولین مصاحبه استخدامی بود که داشتم. با مدیرعامل شرکت مستقیماً گفت و گو کردم. ایشون خیلی صمیمی با من برخورد کردن و توهمون لحظه اول این حس رو داشتم که میتونم استرس نداشته باشم. از تجربیات قبلی و کارهایی که انجام داده بودم پرسیدن و نرم افزارهایی که بلدم باهاشون کارکنم. خب منم مسلماً حسابی از خودم تعریف کردم 🙂 از فضای فکری و سبک های طراحی من پرسیدن و این که علایث چی هست و چرا اصلاً میخوام کار تمام وقت تو یه شرکت رو تجربه کنم. توی یه جلسه دیگه هم چند تا از نمونه کارهای قبلیمو براشون فرستادم تا ببینن و نظرشونو بگن. ریلکس باشن و بدونن براساس توانمدی هاشون اگه پوزیشن خالی داشته باشن استخدام میشن ویژگیهایی که براشون مهم بود: اهل تفکر بودن، خلاقیت، مطالعه، سفر
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
خیلی خوب و عالی هستن تمام کلیشه های استخدام رو تغییر دادند و یه محیط کاملا حرفه جهت ایجاد انواع مختلف تروما رو فراهم کرده اند. در بدو ورود به شما در یکی از تیم های مالی، بازرگانی و یا حقوق و دستمزد یک میز و صندلی داده می شود و دیگر هیچ ... حقوق هاش عالیه و برای تنوع و ایجاد هوش هیجانی مرتبط با محبط کاملا حرفه ای در روزهای مختلف ماه و در دو بخش پرداخت می کنند