ویکی‌تجربهجستجو
پارسیان حساب
تجربهٔ کاری

حسابدار

تجربهٔ کاری حسابدار در پارسیان حساب — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· حسابدار

هرگونه توهین و تهمت به پارسیان حساب پیگیری قانونی می‌شود این نام برند میباشد و ۱۷ سال فعال میباشد ، قطعا توهین و تهمت به این نام و اشخاص آن پیگرد قانونی دارد این نام یکروزه و یک شبه برند نشده پس خیلی مراقب باشید که که چه میگویید و چه عواقبی دارد متن گذاشتن خیلی سادس ولی توهین و تهمت اصلا و به سادگی گذر نمی‌شود این هشدار را خیلی جدی بگیرید وهرگز خطا نکنید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۴.۰
حسابدار

پارسیان حساب بیش از ۱۷ سال در زمینه حسابداری فعال میباشد و طبیعتا وقتی اسمی برند و خب طبیعیه که بعد از این همه سال حالا چندتا کامنت منفی که هدفشون تحقیر و توهین به شهرته قید کنند این کامنت های منفی تو این سایت واسه خیلی اسم برندهای مشهور تو ایران گذاشته شده

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۵.۰
حسابدار

با سلام من مدت کارآموزی خودم رو توی مجموعه پارسیان حساب گذراندم . در طول این مدت , برخورد مناسب از طرف مدیریت و ... دیدم در اسرع وقت دوره خودم را به پایان رساندم تقریبا میتونم بگم از حسابداری فقط در حد تئوری بلد بودم اما حالا در شرکت فروش خودرو حسابدار هستم و از شغلم راضیم

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث می‌شود تا مشکل کسی که می‌خواهد وارد بازار کار شود حل شود

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز حسابداری
۵.۰
کارآموز حسابداری

پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث می‌شود تا مشکل کسی که می‌خواهد وارد بازار کار شود حل شود

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خیلی آدمای بی فرهنگی هستن. شرکت متشکل از سه تا منشی و یه مدیره. هیچ کدوم از منشی ها کار نمیکنن فقط یکیشون با موبایل شخصی تایم مصاحبه ست می‌کنه.حتی یه کامپیوتر جلوشون نیست (کارشونم حسابداریه😐) به من گفت بین ساعت ۱ تا ۴ بیا. من یک ربع زودتر به اون دفتر داغونشون رسیدیم و اجازه ندادن برم داخل. منشی با یه لحن بدی گفت مگه نگفتم ۱ بیا؟؟ درنهایت من مجبور شدم توی راه‌پله بشینم تا ساعت بگذره. مدیریت هم یه ******. من از چند نفر پرس و جو کردم و در نهایت متوجه شدم کارشون قانونی نیست و بیشتر دنبال پول گرفتن از کارجو هستن. بنظرم اعتماد نکنید.

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز حسابداری
۵.۰
کارآموز حسابداری

سلام من یه دوره سه ماهه رو در پارسیان حساب گذراندم و میتونم بگم اگه سابقه ندارین این بهترین فرصت برای بدست آوردن تجربه کاریه