مدیر مالی
تجربهٔ کاری مدیر مالی در پارسیان حساب — امتیاز ۵.۰ از ۵.
بنده مدیر مالی هستم رسیان حساب آشنا شدم ، رفتم کاراموزی با نرم افزارها مسلط شدم و حسابداری یک شرکت محصولات بهداشتی را به عهده گرفتم و کم کم چندتا پروژه گرفتم و پیشرفت کردم و الان مدیر مالی هستم و از پارسیان حساب تشکر میکنم که سکوی پرتاب خوبی بود برام ، آلانم داشتم سرچ میکردم واسه خرید نرم افزار پارسیان که یه دفعه این لینکه تجربرو دیدم منم خواستم کسانی که حدود سال ۸۸ بود با پ اجدیدا با این موسسه با سابقه آشنا میشن خیالشون راحت باشه تلاش کنند نتیجه خوبی میگیرن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پارسیان حساب بیش از ۱۷ سال در زمینه حسابداری فعال میباشد و طبیعتا وقتی اسمی برند و خب طبیعیه که بعد از این همه سال حالا چندتا کامنت منفی که هدفشون تحقیر و توهین به شهرته قید کنند این کامنت های منفی تو این سایت واسه خیلی اسم برندهای مشهور تو ایران گذاشته شده
با سلام من مدت کارآموزی خودم رو توی مجموعه پارسیان حساب گذراندم . در طول این مدت , برخورد مناسب از طرف مدیریت و ... دیدم در اسرع وقت دوره خودم را به پایان رساندم تقریبا میتونم بگم از حسابداری فقط در حد تئوری بلد بودم اما حالا در شرکت فروش خودرو حسابدار هستم و از شغلم راضیم
پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث میشود تا مشکل کسی که میخواهد وارد بازار کار شود حل شود
پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث میشود تا مشکل کسی که میخواهد وارد بازار کار شود حل شود
خیلی آدمای بی فرهنگی هستن. شرکت متشکل از سه تا منشی و یه مدیره. هیچ کدوم از منشی ها کار نمیکنن فقط یکیشون با موبایل شخصی تایم مصاحبه ست میکنه.حتی یه کامپیوتر جلوشون نیست (کارشونم حسابداریه😐) به من گفت بین ساعت ۱ تا ۴ بیا. من یک ربع زودتر به اون دفتر داغونشون رسیدیم و اجازه ندادن برم داخل. منشی با یه لحن بدی گفت مگه نگفتم ۱ بیا؟؟ درنهایت من مجبور شدم توی راهپله بشینم تا ساعت بگذره. مدیریت هم یه ******. من از چند نفر پرس و جو کردم و در نهایت متوجه شدم کارشون قانونی نیست و بیشتر دنبال پول گرفتن از کارجو هستن. بنظرم اعتماد نکنید.
سلام من یه دوره سه ماهه رو در پارسیان حساب گذراندم و میتونم بگم اگه سابقه ندارین این بهترین فرصت برای بدست آوردن تجربه کاریه