کارآموز
تجربهٔ کاری کارآموز در پارسیان حساب — امتیاز ۳.۰ از ۵.
ویژگی های یک آگهی استخدامی جعلی : ۱. درخواست پول ۲. وعده حقوق غیر واقعی و بالا بدون نیاز به تجربه ۳. استخدام سریع و بدون ارزیابی ۴. نبود اطلاعات شرکت در سایت روزنامه رسمی در صورت مواجهه با آگهی جعلی، گزارش آن به پلیس فتا ضروری است. میتوانید با مراجعه به سایت رسمی پلیس فتا (csirc. fata.gov.ir)، از طریق فرم گزارش مردمی شکایت خود را ثبت و مدارک مرتبط را بارگذاری کنید. همچنین، تماس با مرکز فوریتهای سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ به صورت ۲۴ ساعته امکانپذیر است. در صورت نیاز، مراجعه حضوری به دادسرای جرایم رایانهای و تشکیل پرونده در دفاتر خدمات قضایی نیز گزینهای مناسب برای ثبت شکایت است.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پارسیان حساب بیش از ۱۷ سال در زمینه حسابداری فعال میباشد و طبیعتا وقتی اسمی برند و خب طبیعیه که بعد از این همه سال حالا چندتا کامنت منفی که هدفشون تحقیر و توهین به شهرته قید کنند این کامنت های منفی تو این سایت واسه خیلی اسم برندهای مشهور تو ایران گذاشته شده
با سلام من مدت کارآموزی خودم رو توی مجموعه پارسیان حساب گذراندم . در طول این مدت , برخورد مناسب از طرف مدیریت و ... دیدم در اسرع وقت دوره خودم را به پایان رساندم تقریبا میتونم بگم از حسابداری فقط در حد تئوری بلد بودم اما حالا در شرکت فروش خودرو حسابدار هستم و از شغلم راضیم
پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث میشود تا مشکل کسی که میخواهد وارد بازار کار شود حل شود
پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث میشود تا مشکل کسی که میخواهد وارد بازار کار شود حل شود
خیلی آدمای بی فرهنگی هستن. شرکت متشکل از سه تا منشی و یه مدیره. هیچ کدوم از منشی ها کار نمیکنن فقط یکیشون با موبایل شخصی تایم مصاحبه ست میکنه.حتی یه کامپیوتر جلوشون نیست (کارشونم حسابداریه😐) به من گفت بین ساعت ۱ تا ۴ بیا. من یک ربع زودتر به اون دفتر داغونشون رسیدیم و اجازه ندادن برم داخل. منشی با یه لحن بدی گفت مگه نگفتم ۱ بیا؟؟ درنهایت من مجبور شدم توی راهپله بشینم تا ساعت بگذره. مدیریت هم یه ******. من از چند نفر پرس و جو کردم و در نهایت متوجه شدم کارشون قانونی نیست و بیشتر دنبال پول گرفتن از کارجو هستن. بنظرم اعتماد نکنید.
سلام من یه دوره سه ماهه رو در پارسیان حساب گذراندم و میتونم بگم اگه سابقه ندارین این بهترین فرصت برای بدست آوردن تجربه کاریه