تیم لید
تجربهٔ کاری تیم لید در پارس تصمیم — امتیاز ۵.۰ از ۵.
من تجربه سه سال کار توی این شرکت رو داشتم. نمیگم بهترین شرکت دنیاست، قطعا ایراداتی هم داره ولی فضای حاکم توی شرکت خیلی فلت هست و به راحتی میتونی حرفت رو بزنی. در بیشتر موارد تا جایی که شرکت توانایی داشته باشه سعی میکنن مشکلت رو حل کنن. فضای تصمیم گیری فنی تا حد خوبی بهت میدن. محیط خیلی دوستانه س. نیروهایی که از شرکت میرن عمدتا با حال خوب خداحافظی میکنن. فضای یادگیری زیاده ولی سینیور کم داره. اوضاع پیمنت شرکت معمولیه ینی تاپ نیست ولی خیلی هم بد نیست.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بسیاری از زمان مصاحبه رو بیشتر از اینکه به مسائل فنی بپردازند از مسائل خصوصی می پرسیدند. روابط با خانواده، همسر، دوستان قبلی، شبکه های اجتماعی. این در شرایطی است که در این موقعیت کورونایی یک نصف روز وقت من برای رفتن و برگشتن به اون محل جهت مصاحبه به معنی واقعی هدر رفت. از آخر هم که سه ماه است گذشته است و هیچ خبری نیست. حتی پیام ندادند که رد شدم. اسم آن فرد را هم میدانم اما به خاطر قوانین سایت نام ایشان را نمی نویسم.