ویکی‌تجربهجستجو
پارس تصمیم
تجربهٔ کاری

تیم لید

تجربهٔ کاری تیم لید در پارس تصمیم — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· تیم لید

من تجربه سه سال کار توی این شرکت رو داشتم. نمیگم بهترین شرکت دنیاست، قطعا ایراداتی هم داره ولی فضای حاکم توی شرکت خیلی فلت هست و به راحتی میتونی حرفت رو بزنی. در بیشتر موارد تا جایی که شرکت توانایی داشته باشه سعی میکنن مشکلت رو حل کنن. فضای تصمیم گیری فنی تا حد خوبی بهت میدن. محیط خیلی دوستانه س. نیروهایی که از شرکت میرن عمدتا با حال خوب خداحافظی میکنن. فضای یادگیری زیاده ولی سینیور کم داره. اوضاع پیمنت شرکت معمولیه ینی تاپ نیست ولی خیلی هم بد نیست.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

پارس تصمیم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه Software Project Manager
۱.۰
مصاحبه Software Project Manager

بسیاری از زمان مصاحبه رو بیشتر از اینکه به مسائل فنی بپردازند از مسائل خصوصی می پرسیدند. روابط با خانواده، همسر، دوستان قبلی، شبکه های اجتماعی. این در شرایطی است که در این موقعیت کورونایی یک نصف روز وقت من برای رفتن و برگشتن به اون محل جهت مصاحبه به معنی واقعی هدر رفت. از آخر هم که سه ماه است گذشته است و هیچ خبری نیست. حتی پیام ندادند که رد شدم. اسم آن فرد را هم میدانم اما به خاطر قوانین سایت نام ایشان را نمی نویسم.