it
تجربهٔ کاری it در پارمیس — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲).
۴سال تو این شرکت کار کردم. شاید بخاطر اینکه فکر میکردم اگر بیام بیرون کار گیر نمیارم. هر ۴سال فقط اداره کار حقوق دادند. سر قرارداد میگفتن انقد میدیم ولی موقع دادن حقوق؛ به دلخواه خودشون میدادن. مرجانی که یه ریز هدست تو گوشش بود و ویس بچه هارو گوش میداد. مونیتورارو زیر نظر داشتن. بیشترین کار رو ازتون میکشن و حقوق پایین میدن. بچه های خوبی داشت ولی مدیریت و همسرشون و خواهر زتشون محیط رو خاله زنک بازی کرده بودند. جرات کردم و اومدم بیرون و یک هفته بعد اکسپت شدم جای دیگه. اینم بگم دو دفتره بودند و پایه رو پایین میدادن. بعد ۴سال سنواتتون به هیچی نمیرسه. عیدی رو کف میدن و سنوات رو یه پایه وزارت کار. خلاصه مضخرفههههههه پارمیس . مضخرففففففف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
یهو 11خرداد 5 تا نیرو بهشون الهام شد بیان کامنت بابالاترین امتیاز و بیشترین رضایت بذارن چقدر احمقید کاش تیم پشتیبانی سایت پاک کنه این اراجیفو معلومه چه جاییه این شرکت که نیاز به نظرات فیک کیلویی داره
سلام خدمت كارجويان عزيز بنده ١٠ سال هست در واحد توليد مشغول به كارم شركت پارميس يكي از بهترين شركت هايي ست كه ديدم و ميشناسم و مهمترين مورد اينه تاخير در پرداخت حقوق اصلا نداشتن و همه پرداخت ها براي تمامي پرسنل كاملا به موقع و دقيق هست،خودم خيلي سرچ ميكنم و از دوستانم درخصوص شركت هاي ديگه ميپرسم و ميشنوم كه در پرداخت هاشون چقدر تاخير دارند حتي هلدينگ ها شركت پارميس از لحاظ مزايا و بيمه بسيار خوب و دقيق هستند و پرسنل خيلي براشون مهم و حائزه اهميت هستند و خيلي هواي پرسنل دارند و مديريت از جون و دلشون براي پرسنل مايه ميذارند و هر گرفتاري كه داشته باشيد واقعا ميشه روي اين شركت به عنوان خانواده دوم حساب كرد من اينجا تشكيل خانواده دادم. در شركت پارميس امنيت شغلي وجود داره روابط واحد ها بسيار خوب و دوستانه پرداخت پاداش پرداخت حقوق به موقع بيمه تامين اجتماعي زنان شناوري كادوهاي مناسبتي امكان پيشرفت و نيروهاي خوب و متخصص و محترم خيلي خوشحالم كه سال هاي زيادي هست كه در اينجا مشغولم و اميدوارم كه بتونم مسمر ثمر باشم و اين همكاري بلند مدت باشد.
متاسفانه شرکت پارمیس، یکی از افتضاح ترین تجربههای کاریام هست. به هیچ وجه هیچ رفتار سازمانی در این شرکت تجربه نکردم کاملا به سبک بدوی اداره میشه، با فشار بیمورد و کنترلگرهای شدید، اجبار به پذیرفتن ادلهی کاملا اشتباه، امکانات رفاهی خیلی ناچیز که بارها قطع میشد یا با تاخیر بهرهمند میشدم، رفتار و اخلاق و لحن صحبت کردن کودکانه رو بارها تجربه کردم. از نظر کیفیت برخورد کمترین از نظر میزان حرفهیی بودن (سواد تولید محصول و عرضه، سواد ارتباط اجتماعی) کمترین از نظر مدیریت بحران کمترین از نظر مدیریت زمان کمترین از نظر مدیریت منابع انسانی کمترین این شرکت صرفا یک شرکت فامیلی کوچک ست با سطح توقع بسیار بالا و پرداختی بسیار پایین و پرچالش. همکاران بسیار خوبی رو داشتم با مدیرانی کاملا نابلد و پرخاشگر
بیرون اومدن از پارمیس یکی از بهتربن اتفاق های زندگی من بود! بدترین روزهای کاری رو در این شرکت داشتم! مدیریتی فوق العاده غیرحرفه ای و کنترل گر داره که بیشتر وقتش به چک کردن دوربین ها میگذره. اونقدر دوربین برای دیدن و شنیدن تک تک کارهای افراد نصب هست که به خودت شک میکنی! همه چیز بر اساس عدم اعتماده و رفتارهای زننده و بی احترامی خیلی معموله. هیچ برنامه مدونی برای کار ندارن و هدفشون فقط سواستفاده و پول درآوردنه! هیچ احترامی برای مشتری قائل نیستند و حتی جوری سواستفاده گرانه بهش نگاه می کنن که تو به عنوان بخشی از مجموعه جلوی مشتری خجالت میکشی! محیط هم که چنان سمی هست که انتقال اطلاعات و دانش به هیچ وجه جایگاهی نداره و هرکسی فقط به فکر موندن توی جایگاه خودش (نه پیشرفت، موندن!!!) هست حتی به قیمت فروختن همکارش و همکاری نکردن و حتی کارشکنی به هر قیمتی! اول استخدام کلی وعده و وعید میدن و با امروز و فردا کردن همه رو به تعویق میندازن تا بالاخره به خودت بیای و بفهمی اینها فقط برای بهره کشی و استثمار نیروی کار هست! جالبه که با وجود حقوق بسیار پایین (در شغل بعدی که دقیقا موقع ترک شرکت مشغول شدم، خودشون حقوق سه برابر پیشنهاد کردن بهم!!!) ساعت کاریشون هم بیش از ساعات کاری معمول هست و وفتی صحبت میکنی خیلی حق به جانب میگن قانون اینجاست!!! نگاهشون کاملا از بالا به پایین هست به نیروی متخصص! توی این شرکت و بودن با این آدمای کاملا سطح پایین، غیرحرفه ای و کوچیک کار کردن فقط اتلاف وقته! هیچ پیشرفتی نداری و تازه وقتی میای بیرون می بینی آدمها اونقدر هم غیرقابل اعتماد و پَست نیستند!
نکنین دیگه این کارهای احمقانه رو شرکتها تازه این پلتفرم رو پیدا کردن دارن ناشناس میان کامنت خوب مثلا مینویسن یهو یکی پیدا شد نوشته پیشرفت هم کرده اوه آفرررییییین کاش از پیشرفتهاتم مینوشتی :-))))))
من مدتی است با شرکت پارمیس کار میکنم. مدیران بسیار مودب و خوش برخوردی دارد. شرکت مستقل بوده و مشتریان خاص خودش را دارد. هر هفته جلساتی برای آموزش برنامه نویسان برگزار میشود. دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد. در مناسبتها هدایای جذابی داده میشود. محیط دوستانه است. به طور کلی این شرکت را به افرادی که به حوزۀ مالی و حسابداری علاقه مند هستند توصیه میکنم.