تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
“بسیار بد”
تجربهٔ کاری “بسیار بد” در پتیاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من در ‘پشتیبانی فنی’ شرکت پتیاک سیستم بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
کارشناسشرکتی بسیار سمی رابطه نامشروع قائم مقام شرکت با سرپرست مالی ایجاد حواشی خالزنکی کنترل انگشت کردن تو دماغ با دوربین عدم ثباتـ. سو ضن همیشگی به کارکنان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
شرایط کاری با فشار روانی بسیار بالا و از همه مهمتر ایجاد حواشی توسط شخص مدیرعامل محیط نامناسب جهت کار کردن عدم اموزش کار توسط سرپرستان مربوطه