ویکی‌تجربهجستجو
پتیاک
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در پتیاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

شرکتی بسیار سمی رابطه نامشروع قائم مقام شرکت با سرپرست مالی ایجاد حواشی خالزنکی کنترل انگشت کردن تو دماغ با دوربین عدم ثباتـ. سو ضن همیشگی به کارکنان

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پتیاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

شرایط کاری با فشار روانی بسیار بالا و از همه مهمتر ایجاد حواشی توسط شخص مدیرعامل محیط نامناسب جهت کار کردن عدم اموزش کار توسط سرپرستان مربوطه

پتیاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“بسیار بد”
۱.۰
“بسیار بد”

من در ‘پشتیبانی فنی’ شرکت پتیاک سیستم بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.