ویکی‌تجربهجستجو
پخش داروئی ممتاز
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه مدیر روابط عمومی

تجربهٔ کاری مصاحبه مدیر روابط عمومی در پخش داروئی ممتاز — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه مدیر روابط عمومی

بار اول زنگ زدن گفتن برای روز شنبه موافق هستید که با معاون منابع انسانی مون جلسه‌ای داشته باشید و من پاسخ مثبت دادم و قرار شد ساعت دقیق جلسه رو همون روز تا پایان وقت اداری به من اعلام کنند. اما هرچی منتظر شدم، هیچ خبری ازشون نشد و حدود سه هفته بعد دوباره به من زنگ زدند و این بار ساعت دقیق ده و نیم صبح رو برای دیدار فیکس کردن. من ساعت ۱۰:۲۰ صبح در محل شرکت حاضر شدم و بعد از پر کردن یک فرم بسیار طولانی سه صفحه‌ای که در اون حتی شغل مادرمون هم پرسیده شده بود، حدود ۲ ساعت، یعنی تا ساعت ۱۲:۳۵ روی یک نیمکت ناراحت کنار دیوار منتظر موندم، اما خبری از مصاحبه نشد. دو بار به کارشناسان اداری‌شون گفتم اگر مشکلی هست، بگن که برم و اونا به اصرار گفتن بیش‌تر بمونم. در نهایت ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه یک دختر خانومی اومد و از من از طرف معاون منابع انسانی‌شون عذر خواست و گفت جلسه مصاحبه‌ی قبلی ایشون طول کشیده، و دوباره به من زنگ می‌زنند تا جلسه‌ی دیگری هماهنگ کنند. من هم پوزخندی زدم، گفتم انشالله و زدم بیرون. مسئله برای من این بود که معاون سرمایه‌های انسانی این شرکت که مث بنده یک آقای دکتر بود و قرار بود در سمت یک مدیر هم‌ردیف ایشون وارد سازمان بشم، چه‌طور حتی به خودش زحمت عذرخواهی نداد. برام عجیب بود اولاً ایشون که داعیه‌ی منابع انسانی داره، چه‌طور چنین رفتاری می‌کنه و دوماً با سطوح پایین‌تر شغلی چه رفتاری دارند. به‌هرحال بسیار بسیار تجربه‌ی توهین‌آمیز و بدی بود و به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنم پا به این سازمان بگذاره. اصلا توصیه نمی‌کنم براشون وقت بگذارید.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پخش داروئی ممتاز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس backend
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس backend

مصاحبه یا یک فرم پر کردن و یک مصاحبه فنی شروع میشه. متاسفانه بعد فرم پر کردن بدلیل ناهماهنگی این شرکت بعد از دو ساعت انتظار برای آمدن مدیر انفورماتیک ایشون هنوز در جلسه تشریف داشتند و من رفتم و یک روز دیگه مجدد تماس گرفتند و هماهنگ مردند برای مصاحبه که روز دوم هم نیم ساعت بی دلیل معطل شدم! مرحله فنی بدلیل فراتر از انتظار بودن یا over qualified شدن رد شدم! متاسفانه خودشون هم دقیقا نمیدونن چی میخوان و در چه حد باشه! سوال فنی هم هیچی پرسیده نمیشه چون مدیر مربوطه مدیر انفورماتیک یک شرکت غیر نرم افزاری است و دانشی در ارتباط با نرم افزار نداره! جواب مصاحبه را هم ندادند و با پیگیری خودم متوجه شدم که رد شدم! با توجه به این که مجدد آگهیشون تمدید کردند بنظر میرسه شرکت خیلی تکلیفش مشخص نیست. چون نرم افزاری هم نیست و سطح علمی پایین است حتی بدرد تازه کارها هم نمیخوره تا رزومه ای بشه اولویت خیلی پایینی براش گذاشته بشه اونم برای داشتن شغل صرفا! ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: چیز خاصی مدنظر نداشتند فقط مدیر انفورماتیک را با سطح دانشتون نترسونید!