ویکی‌تجربهجستجو
پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری

تحلیلگر

تجربهٔ کاری تحلیلگر در پرداخت الکترونیک سداد — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· تحلیلگر

واقعا اسمش شرکت نیست...لجن زاره مدیراش فاکتورسفارش غذا فیک درست میکنن و چند صدمیلیون میذارن جیب خودشون فردی که درمورد واحد پشتیبانی گفته کاملا درسته....خیلی با نیروهای این واحد بد برخورد میکنن انگار برده هستن....یهو تعدیل میکنن خیلی ادبیات و رفتار زشتی دارند.3ماه 3ماه باهاشون قرارداد میبندن مدیرا اصلا کار نمیکنن فقط در حال لاس زدن و زیر اب زدن هستند.گل سر سبدشون خانم مدیر تیم ****** مدیرای تیم دیتابیس صب تا شب توی شرکت پروژه از شرکتهای دیگه انجام میدادند همه میدونستند هیچکس هیچی نمیگفت چرا؟چون هرکدوم از مدیرا به گندی داشت مدیر بک آفیس ****** پروژش چنان کثیف و لجن کد زده شده بود که عین چاه فاضلاب بود و فقط خودش از پسش برمیومد از من به شما نصیحت ، منی که چندین مدیریت رو دیدم.سداد جای کار و پیشرفت فنی نیست

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

با سلام شرکت به این بزرگی متاسفانه فقط کارشون شده نظارت به پشتیبان بدبخت با کمترین حقوق فقط کارشون شده جریمه نفرات دفتر تمامی بی مسئولیت و واقعا حیف سرکار بودنشون تمام فکرشون اینه که برای پشتیبان مشکل تراشی کنن هیچگونه دوستی و رفاقتی داخل شرکت وجود نداره همش شده باند بازی وقتی رئیس از برنامه دیوار انتخاب بشه باید فاتحه شرکت نفرات خوند هرکس که میشه مسئول تمام سعی اینه که هم زبان خودشو بیاره بالا بقیه هیچ شرکت شده ۲۰۰ کارمند که به ۱۰۰ تا پشتیبان نظارت کنن انگار پشتیبان برده و نوکر آنها هست هیچگونه احترام و شخصیتی برای پشتیبان قائل نیستند حیف وقتی که بزاری برای این افراد که فقط فکر منفعت خودشون هستن

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت یه حیاط خلوت برای ۱۰ نفر است جهت چپاول و دزدی واقعا جای تأسف داره مدیر عامل و هیئت مدیره و چند معاون یکی از یکی بی سواد تر کل سازمان شده پارتی بازی دزدی چپاول واقعا برای بانک ملی متاسفم

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اگر نه حقوق براتون مهمه نه سلامت روان نه محیط سالم کاری نه پیشرفت فنیک سداد بهترین جاست براتون نمونه هایی از پیشرفت در سداد: ****** با پوشیدن ****** و توهم اینکه اخ جون فلانیو دارم و سیگار کشیدن و تست کردن و مخفیانه باگهارو ****** گفتن ****** با ****** (در حال حاضر در مفید) مدیر شد و ******

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.
۱.۰
.

مدیر تیم بک افیس(******) یه ادم دهلتی و سراپا عقده ای بود که عاشق تخریب افراد در جلسه مصاحبه بود. سوالاتی میپرسید که خود بی سروپاش در کار از بقلش رد هم نشده بود و پروژه ای که خودش از سفر زده بود اسپاگتی کد درجه یک بود.پرمدعای پرخاصیت فقققط زیر اب میزد و فضولی میکرد مدیرای تیم دیتابیس پروژه میگرفتن از شرکتهای دیگه و بصورت فریلنسری در شرکت انجام میدادن جالبه معاونت مجموعه میدونست ولی چون خودشم یه بیسروپای بیسواد بود لال مونی گرفته بود و دور هم چپاول میکردند مدیر تیم ****** خانمی بودند(******) که بخاطر روابط خارج از کار و صمیمانه ای که با مدیران داشتند علارغم بیسواد بودن برای این سمت انتخاب شده بودند.این خانم انقدر بیسواد بود و خودش اینو به خوبی میدونست که وقتی کسی ازش سوال میپرسید گوشه ناخنشو میکند در این حد استرس داشت.ایشون به داشتن روابط صمیمانه و خارج عرف در سداد معروف بود ی******

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیلگر
۱.۰
تحلیلگر

متاسفانه سداد لجنزار شده.آدمای فنی همه رفتن و معاونت فنی م ر هم چون اشنا نیست و سفارشی اومده و به شدت ضعیف هستش مثل معاون قبلی برای پوشش ضعفای خودش سعی در امتیاز دادن به رییسا داره.به شدت دو رو و دروغگو هست این ادم.به هیچ عنوان سداد نرید .خصوصا ۱۴۰۳.هر روز بدتر از دیروز

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

متاسفانه در این 2 سال با هجوم باند ایرانسلی های نالایق به سداد، که از طرف ****** به شرکت وارد شده اند و حقوق و مزایای بالایی دریافت میکنند ، شرکت عملا به قهقرا رفته. شرکت IT محوره ولی منابع انسانی و کسب و کار حرف اول رو میزنن و معاونت فناوری به حاشیه رفته .مدیر منابع انسانی آ.ن یک ایرانسلی نالایق که فقط به فکر جذب نیرو برای منابع انسانی هست و و به حفظ و نگهداشت نیروهای فنی توجه نمیکنه و در سال اخیر برای جذب نیروی منابع انسانی با حقوق بالا،به استخدام نیرو با سمت مدیر روی آورده، به نحوی که از حدودا 20 تا نیرو 6 تا مدیر و چند تا رییس وجود داره که همگی مدیران به تازگی استخدام شدن و تیم فنی شرکت فقط یک مدیر داره !!!!! ضمنا شرکت فقط به رییس و مدیر توجه داره و کارشناس باشی براشون مهم نیستی و راحت استعفاتو قبول میکنن.بقیه قسمت ها هم مثل کال سنتر یک معاون ایرانسلی داره که قبلا کارشناس بوده ***** .یا زنجیره تامین هم دوباره یه ایرانسلی مدیره. ****** که خیلی از رفاهیات کارکنان رو قطع کردن.کسب و کار هم که یکی دیگه از ایرانسلی های کار نابلد در مسند کاره -- ****** که کلا زیر مجموعش از بیزینس پرداخت اطلاعی ندارن !!!!مدیر عامل هم که شاهکار بود و بالاخره عوض شد.امیدوارم با حضور ******، باند ایرانسلی های نالایق دست از سر سداد بردارن.