ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه می‌کنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف ارتقای خدمات پرداخت الکترونیک و پاسخگویی به نیازهای جامعه تحت پوشش بانک ملی ایران فعالیت می‌کند و از فناوری‌های روز برای بهبود راهکارهای پرداخت بهره می‌برد. به عنوان یکی از فعالان اصلی در حوزه پرداخت الکترونیکی گروه سداد، این شرکت به دنبال ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های تازه صنعت است. در مدت کوتاهی، سداد به دستاوردهای مهمی مانند طراحی و پیاده‌سازی کامل زیرساخت شبکه پرداخت، سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع دست یافته و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پی‌اس‌پی‌های ایران به فعالیت ادامه می‌دهد. هم‌اکنون سداد محصولات و خدمات پرداخت الکترونیکی متنوعی ارائه می‌دهد که شامل کارتخوان‌های POS، درگاه‌های پرداخت اینترنتی IPG، اپلیکیشن‌های پرداخت ایوا و پالس و کد دستوری (#737*) است.

تجربه‌ها

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تکنسین ای تی·۲۱ مرداد ۱۴۰۲·شهریور ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
تکنسین ای تی

سال ۱۴۰۲ مرداد اگهی سداد برای vtm رو توی سایت های کاریابی دیدم . یه آگهی خیلی کلی و کوتاه ؛ بعد از ارسال رزومه چند هفته بعد با من تماس گرفته شد و تاریخ و محل برگذاری مثلا آزمون اعلام کردن ( بگذریم که ادرس اشتباه داده بودن ) به محل آزمون رفتیم و شخص آزمون گیرنده گفت "فقط برای سه شهرستان دورافتاده کارمند میخواهیم" ما هم که تازه فهمیده بودیم فقط با تعجب به هم نگاه میکردیم وارد سایت اموزش قسمت آزمون شدیم و ۵۰ سوال به شدت بی ربط و بی معنی از ما به عنوان تست گرفته شد ما که به عنوان کارشناس ای تی و شبکه برای ازمون خودمونو اماده کرده بودیم یه مشت سوال مسخره و توهین آمیز به ما داده شد از جمله سوال های تست میشه گفت گلوله ای با وزن دو سوم و گلوله دیگری با وزن سه چهارم اولی وجود دارد وزن این دو چقدر است گزینه های جواب خالی بودن و ما شانسی یه چیزی انتخاب کردیم سوال ها بسیار چیپ و مسخره و خارج از موضوع بودن مثلا چاپگر لیزری خوب است یا خیر خروجی ups چقدر است غلط املایی در سوال ها سوال های به شدت بی ربط به حوضه ای تی شخص طراح سوال در مورد ای تی هیچ علمی نداشت و ..... واقعا برای چنین سازمانی متاسفم این روش آزمون توهین به شعور مردم بود از بین ۱۲ نفری که بودیم همه رد شدیم و کسی نتوانست نصف سوال هارا پاسخ دهد شرکتی که مراحل ورودش این باشه کیفیت کارش هم مشخصه! بی سوادی و پارتی سالاری در کل سازمان به عیان مشاهده میشد اگه اختیارش رو داشتم چند میلیارد جریمه شون میکردم.

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تکنسین ای تی·۲۱ مرداد ۱۴۰۲·شهریور ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
تکنسین ای تی

سال ۱۴۰۲ مرداد اگهی سداد برای vtm رو توی سایت های کاریابی دیدم . یه آگهی خیلی کلی و کوتاه ؛ بعد از ارسال رزومه چند هفته بعد با من تماس گرفته شد و تاریخ و محل برگذاری مثلا آزمون اعلام کردن ( بگذریم که ادرس اشتباه داده بودن ) به محل آزمون رفتیم و شخص آزمون گیرنده گفت "فقط برای سه شهرستان دورافتاده کارمند میخواهیم" ما هم که تازه فهمیده بودیم فقط با تعجب به هم نگاه میکردیم وارد سایت اموزش قسمت آزمون شدیم و ۵۰ سوال به شدت بی ربط و بی معنی از ما به عنوان تست گرفته شد ما که به عنوان کارشناس ای تی و شبکه برای ازمون خودمونو اماده کرده بودیم یه مشت سوال مسخره و توهین آمیز به ما داده شد از جمله سوال های تست میشه گفت گلوله ای با وزن دو سوم و گلوله دیگری با وزن سه چهارم اولی وجود دارد وزن این دو چقدر است گزینه های جواب خالی بودن و ما شانسی یه چیزی انتخاب کردیم سوال ها بسیار چیپ و مسخره و خارج از موضوع بودن مثلا چاپگر لیزری خوب است یا خیر خروجی ups چقدر است غلط املایی در سوال ها سوال های به شدت بی ربط به حوضه ای تی شخص طراح سوال در مورد ای تی هیچ علمی نداشت و ..... واقعا برای چنین سازمانی متاسفم این روش آزمون توهین به شعور مردم بود از بین ۱۲ نفری که بودیم همه رد شدیم و کسی نتوانست نصف سوال هارا پاسخ دهد شرکتی که مراحل ورودش این باشه کیفیت کارش هم مشخصه! بی سوادی و پارتی سالاری در کل سازمان به عیان مشاهده میشد اگه اختیارش رو داشتم چند میلیارد جریمه شون میکردم.

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۲ تیر ۱۴۰۲·مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس

پرداخت الکترونیک سداد: حیاط خلوت آقایان در راس یه مدیر عامل بی سواد ، بی کفایت ، نالایق ، بی اراده ، حتی فدرت تصمیم گیری در ساده ترین امور رو هم نداره شرکتی که با این همه ادا که در سال 1393 تاسیس شده هنوز چارت سازمانی مشخصی نداره - یه مدیر عامل - یه تعدادی معاون (که تعدادش دست خودشونه - هر وقت بخوان scale-up می کنن تا بیشتر بشن) و بقیه همه کارشناس هر وقت در مورد افزایش حقوق بری صحبت کنی هنوز چارت در نیومده تا سلسله مراتب مشخص بشه؟؟؟!!!! چون ساختار سازمانی و چارت مشخصی نداره ، هر کی از راه میرسه یهو میشه مشاور ، چند ماهی حقوق با عدد بالا می گیره میره، چون فلانی معرفی شون کردن شرکت. مشاور میارن برای مچ گیری، بعدا گندش در میاد که مشاور اومده که سفره ای که پهن هستش رو کلا بِبَره. خودش رییس دزداست. مشاور آوردن انداره گاو هم حالی ش نیست فقط با دوستان بانک ملی رفیقه، شده مشاور. با این که از نظر مالی دومین هلدینگ بانک ملی هستش سیاست انقباضی و اخراج کارمندشو در پیش گرفته و ریزش نیرو در این شرکت بشدت بالاست. در حالی که هر روز می شنویم و می بینیم کارمزد تراکنشها هر روز داره بیشتر میشه. شرکتی که رو به ورشکستگی ه ، تمام مزایای جانبی رو حذف کرده ، حتی یه چاقو، قاشق و دستمال کاغذی رو هم از لیست خریدهاشون حذف کردن. در حالی که این موارد ، جزء مقدماتی ترین امکانات هر شرکتی ه - rest room بخوره توی سرشون!!! از موارد آزار دهنده این شرکت اینکه آسانسور افتاده دست بچه های کوچولو... آسانسور در همه طبقات نمی ایستد. طبقه مدیریت و مالی وایمسته؟؟ سلامتی بقیه کارکنان ساکن طبقات دیگه اصلا اهمیتی نداره. باید از پله استفاده کنن. یعنی اینقدر بیشعورند... اگه برای کار و دریافت درآمد خوب و مکفی می خواهید بیاید این شرکت ورشکسته، دنبال این داستان نباشید که خبری نیست و سخت در اشتباهید . این شرکت حتی دستمزدهای پرداختیشی هم نسبت به سایر PSP ها پایین تره. همون اول که میایید مصاحبه منابع انسانی گوشتون رو با 4 تا کارانه و 2 تا پاداش و ... پر می کنن که دروغی بیش نیست. اما اگه تازه فارغ التحصیل شدین و از خونه نشستن خسته شدین ، آزمایشگاه خوبیه ، آزمون و خطا بالاخره یاد می گیرید ؛ ناراحت هم نشید همه شون همین طوری اند حتی در لایه مدیران و معاونین. خلاصه که در بدو ورود به این شرکت عدد پایه حقوق رو خیلی بالا ببندید چون هیچ امکانات بیشتری رو بهتون نمیدن.

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیلگر·۱۶ خرداد ۱۴۰۲·تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲
۱.۰
تحلیلگر

پرداخت الکترونیک سداد با اینکه حراست داره و مصاحبه عقیدتی هم داره ولی بهشت آدمای *** است کساییکه هیچ حد و مرز اخلاقی ندارند دو مورد: *** سواد نوشتن یک خط کد رو نداشت اما مدیر شده بود چرا؟چون هنر لاس زدن داشت و با مدیریت ایشون  و مدیریت برنامه ریزی **** با معاونت **** ،شرکت سداد رو ۹۰ میلیارررررررررررررد تومان جریمه کرد چون کارها طبق زمانبندی و درست انجام نمی شد *** دیگری که دادورزی سداد رو اباد کرد و الان اومده پرداخت الکترونیک رو اباد کنه *** هست خوشبختانه **** همچون یک دستمال مصرف شده دور انداخته شد و یک صبح اجازه ورود به ساختمان رو بهش ندادن توی واحدهای دیگه هم دزدیهای سننننگین میشه....کلا خیلی بی نظمه و هرجومرج غوغااااا میکنه

استخدام در پرداخت الکترونیک سداد

از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۷۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد

آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟

بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: