ویکی‌تجربهجستجو
پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری۱۸ آذر ۱۴۰۲

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در پرداخت الکترونیک سداد — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

ابتدا باهاتون قرارداد 3ماهه میبندن بعد اگر به قول خودشون راضی بودن تا اخرسال.من 3ماه در سداد حضور داشتم که بعد 3ماه خودم استعفا دادم من واقعا یک نکته مثبت نمیتونم از این 3ماه نام ببرم.نه محیط و جو مناسبی داشت(همش تمسخر-همش زیراب زنی به دروغ -همش پشت سرهم حرف زدن به دروووووغ و..) کدها افتضاح بود کثیف در حد لجنزار.سطح فنی منفی هزار هدیه روز برنامه نویس یه شاخه کل کاغذی بود قابل توجه فردی که گفت هدیه های مناسبی میدن.تقاضا برای وام زیاده و حالا حالاها نوبتت نمیشه وواقعا مزیت قابل توجهی نداره یا گفتند در اتاق معاونت برای شنیدن حرفها بازه...لازم نیست در باز باشه دهها نفر استعفا دادند خود این موضوع زنگ خطره.چرا رسیدگی نکردید؟دیدید ابروریزی شده اومدید دوتا کامنت مثبت گذاشتید؟که از اول تا اخرش دروغه!!!!! بااینکه 55روز روند مصاحبه و جذبم طول کشید ولی واقعا تحمل جو مسموم و مدیرهای بیسواد و بیعرضه خیلی سخت بود از تیمهای دیگه خبر ندارم ولی فهمیدنش سخت نیست که به احتمال زیاد تیمهای دیگه هم همین شرایط رو داشتند چون نمیشه توی یه سازمان یکی منقی هزار باشه یکی هزار و واقعا تمام این جو مسموم تمامش به جرات میتونم بگم بخاطر ضعف مدیریت ****** بود.خوشحالم همونطور که در شانشون بود باهاشون برخورد شد و اخراج شدند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

نظر دادن ازاده خدااااااااااااااروشکر فقط چند تا سوال: با خانم برنامه نویسی که با مالیدن پاش به پای مدیرتیم،مدیر شد هم باید ساخت؟با برنامه نویسی که در زمان دورکاری پشت موتور شوهر وسط بازار بزرگ بود و به تویی که داری کد میزنی تهمت میزنه باید ساخت؟با مدیری که پول مدیریت میگیره و در زمان حل مشکلات میگه authority ندارم باید ساخت؟با برنامه نویسی که با رانت پدر.شوهر و... اومده سداد کاراموزی کرده و الان تسک 2ساعته رو 18 ساعته میزنه و زیراب میزنه و حرف درست میکنه و تیم رو بهم میریزه و خانم مدیر کییییییییف میکنه از این اشفته بازار.باید ساخت؟ شما یاهنوز متوجه نشدی کجایی یا یکی از افراد بالا هستید وگرنه کسی با پارتی بازی و روابط جنسی و بی اخلاقی در محیط کار موافق نخاهد بود.محل کاااااااااااااااااااار برای کار کردنده نه فروختن جسم و شرف اینکه هرکسی بیاد اسم واحد خودشو بگه وادعا کنه فقط همین واحد کار میکنن اتتتتتتتتفاقا از عادت سدادیهاست.اگر کار میکنی وظظظظظظظظظظظظیفته لطف نمیکنی.اونیکه کار نمیکنه رو باید بازخاست کنند که به جاش بهره کشی جنسی میکنن

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خیلی جالبه یکی اومده از مدیرای فنی انتقاد کرده بعد یکی دیگه اومده گفته اتفاقا مدیرای فنی خیلی خوبن! خب کاملا واضحه این متنو یکی از همون مدیرای فنی نوشته 😆 پس میشه نتیجه گرفت صحبت های اون دوستمون کاملا صحیحه و دمش گرم. در مورد شخص یا اشخاص گلباز در واحد فنی هم واقعا جای تاسف داره که سداد با این همه اسم و رسم چطور همچین افرادی رو استخدام میکنه؟ منابع انسانیش اونجا چیکارست؟ حراستش چیکارست؟ گزینشش دقیقا چیو گزینش میکنه؟ نظرم کلا در مورد واحد فنی سداد تغییر کرد...

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر
۵.۰
دولوپر

من با کار کردن تو سداد تجربه های زیادی به دست اوردم، بنظرم دوستان تو حرفاشون خیلی اغراق میکنن، همه جا خوب و بد هست همه ادما اخلاقای متفاوت دارن، باید ساخت

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

سلام میخوام تجربه چندین ساله ایی که تو سداد داشتم رو بگم توی این چند سال که اونجا بودم فقط تنها چیزایی که خیلی اذیت کننده هست تایم کاری هست نسبت به بانک و حقوق کم و تعطیلی ها چون بانک تعطیل بشه میگن شما بانکی نیستید باید بیاید شرکت ها تعطیل بشن میگن بانکی هستید باید بیاید. واقعا در مورد مدیر های تیم فنی کلا دوستان کم لطفی کردن چون مدیر هایی که تو تیم فنی هستند ادم های بسیار دل سوز و کاملا با دانش فقط سداد مشکل اصلی که داشت رنج حقوق کم هست که من بعد از ۵سال تصمیم گرفتم جا به جا بشم

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

قبل از هر خسته نباشید میگم به بچه های سوییچ بابت اینکه هیچ کس جز اونها توی شرکت کار نمیکنه و اونها هستن که سداد رو سرپا نگه داشتن و نون کل بانک ملی رو میدن شاعر میفرماید اونی که به ما ... همینمون مونده بوده گل بازهای چشم چرون سوییچ که تا شاپرک 2 رو با آویزون شدن از ر.ت آوردن بالا به ما بگن بیکار ....

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر
۲.۰
دولوپر

رابطه ای ترین شرکت سداده.همه گله ای از یه جا میان و همونا از اونجا میرن یه جا دیگه.بخش فنی به شدت رابطه ایه و اگر حقوق خوب مد نظرته حتما باید معرف داشته باشی در غیر این صورت اگر جذب شی با حقوق خیلی پایینه.کلا کار خاصی انجام نمیشه اونجا به غیر از ساید سوییچ که خیلی حساسه .بقیه کارا دکوریه.مدیراشم از قدیم بودن و راه پیشرفت رو برات فراهم نمیکنن و حتی جلوت رو هم میگیرن.با پنبه سرتو میبرن کاملا.جو به شدت کثیفی داره .