ویکی‌تجربهجستجو
پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری۱۹ آذر ۱۴۰۲

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در پرداخت الکترونیک سداد — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

1-روند مصاحبه خیلی طولانی (2ماه) 2-سفته میگیرن و تایکسال بعد از خروج از سازمان نگهش میدارن 3-جو سمیه تا حدی که ادماس سالم اما قدیمی پنیک میشدن بخاطر فشاری که بهشون میاوردن و قانون جنگل حاکمه.هرکی دریده تر و بی ادبتر و بیسوادتر و بی بندوبارتر باشه برده 4-سطح فنی منفی 100000000000000000 5-سطح مصاحبه متوسط رو به بالا 6-سوگلیهایی که همگی یا مشکل اخلاقی دارند یا سفارش شده هستند 7-مدیریت خیلی خیلی خیلی ضعیف.فقط به فکر دزدی و جیب خوشونن .مشکل جلو چشمشونم باشه به نیروها میگن خودتون یه کاریش بکنید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

نظر دادن ازاده خدااااااااااااااروشکر فقط چند تا سوال: با خانم برنامه نویسی که با مالیدن پاش به پای مدیرتیم،مدیر شد هم باید ساخت؟با برنامه نویسی که در زمان دورکاری پشت موتور شوهر وسط بازار بزرگ بود و به تویی که داری کد میزنی تهمت میزنه باید ساخت؟با مدیری که پول مدیریت میگیره و در زمان حل مشکلات میگه authority ندارم باید ساخت؟با برنامه نویسی که با رانت پدر.شوهر و... اومده سداد کاراموزی کرده و الان تسک 2ساعته رو 18 ساعته میزنه و زیراب میزنه و حرف درست میکنه و تیم رو بهم میریزه و خانم مدیر کییییییییف میکنه از این اشفته بازار.باید ساخت؟ شما یاهنوز متوجه نشدی کجایی یا یکی از افراد بالا هستید وگرنه کسی با پارتی بازی و روابط جنسی و بی اخلاقی در محیط کار موافق نخاهد بود.محل کاااااااااااااااااااار برای کار کردنده نه فروختن جسم و شرف اینکه هرکسی بیاد اسم واحد خودشو بگه وادعا کنه فقط همین واحد کار میکنن اتتتتتتتتفاقا از عادت سدادیهاست.اگر کار میکنی وظظظظظظظظظظظظیفته لطف نمیکنی.اونیکه کار نمیکنه رو باید بازخاست کنند که به جاش بهره کشی جنسی میکنن

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خیلی جالبه یکی اومده از مدیرای فنی انتقاد کرده بعد یکی دیگه اومده گفته اتفاقا مدیرای فنی خیلی خوبن! خب کاملا واضحه این متنو یکی از همون مدیرای فنی نوشته 😆 پس میشه نتیجه گرفت صحبت های اون دوستمون کاملا صحیحه و دمش گرم. در مورد شخص یا اشخاص گلباز در واحد فنی هم واقعا جای تاسف داره که سداد با این همه اسم و رسم چطور همچین افرادی رو استخدام میکنه؟ منابع انسانیش اونجا چیکارست؟ حراستش چیکارست؟ گزینشش دقیقا چیو گزینش میکنه؟ نظرم کلا در مورد واحد فنی سداد تغییر کرد...

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر
۵.۰
دولوپر

من با کار کردن تو سداد تجربه های زیادی به دست اوردم، بنظرم دوستان تو حرفاشون خیلی اغراق میکنن، همه جا خوب و بد هست همه ادما اخلاقای متفاوت دارن، باید ساخت

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

سلام میخوام تجربه چندین ساله ایی که تو سداد داشتم رو بگم توی این چند سال که اونجا بودم فقط تنها چیزایی که خیلی اذیت کننده هست تایم کاری هست نسبت به بانک و حقوق کم و تعطیلی ها چون بانک تعطیل بشه میگن شما بانکی نیستید باید بیاید شرکت ها تعطیل بشن میگن بانکی هستید باید بیاید. واقعا در مورد مدیر های تیم فنی کلا دوستان کم لطفی کردن چون مدیر هایی که تو تیم فنی هستند ادم های بسیار دل سوز و کاملا با دانش فقط سداد مشکل اصلی که داشت رنج حقوق کم هست که من بعد از ۵سال تصمیم گرفتم جا به جا بشم

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

قبل از هر خسته نباشید میگم به بچه های سوییچ بابت اینکه هیچ کس جز اونها توی شرکت کار نمیکنه و اونها هستن که سداد رو سرپا نگه داشتن و نون کل بانک ملی رو میدن شاعر میفرماید اونی که به ما ... همینمون مونده بوده گل بازهای چشم چرون سوییچ که تا شاپرک 2 رو با آویزون شدن از ر.ت آوردن بالا به ما بگن بیکار ....

پرداخت الکترونیک سداد
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر
۲.۰
دولوپر

رابطه ای ترین شرکت سداده.همه گله ای از یه جا میان و همونا از اونجا میرن یه جا دیگه.بخش فنی به شدت رابطه ایه و اگر حقوق خوب مد نظرته حتما باید معرف داشته باشی در غیر این صورت اگر جذب شی با حقوق خیلی پایینه.کلا کار خاصی انجام نمیشه اونجا به غیر از ساید سوییچ که خیلی حساسه .بقیه کارا دکوریه.مدیراشم از قدیم بودن و راه پیشرفت رو برات فراهم نمیکنن و حتی جلوت رو هم میگیرن.با پنبه سرتو میبرن کاملا.جو به شدت کثیفی داره .