ویکی‌تجربهجستجو
پویش آکس
تجربهٔ کاری

کارشناس فناوری اطلاعات

تجربهٔ کاری کارشناس فناوری اطلاعات در پویش آکس — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· کارشناس فناوری اطلاعات

هرکسی در هر جایگاهی اگه دنبال پیشرفت باشه این اتفاق براش میوفته و اگه دنبال تخریب خیر محیط کاری اجازه پیشرفت میده اگه کسی دنبالش باشه و آدم های سمی جایی در محیط کاری ندادن پس دنبال کار کردن اگه باشه جا برای کار کردن هست اما اگه دنبال چیزهای دیگه باشید قطعا باهاتون برخورد میشه تو همه جا مسائلی هست مهم آدمهای اونجا هستن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

پویش آکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ادمین
۳.۰
ادمین

تماما مافیایی اداره میشود بچه های موسسه ثامن توسط یکی از مدیران به صورت گله ای وارد شدند و بدون تخصص و با ادعای فراوان در حوزه IT مشغول کار هستند. حقوق و مزایا نسبتاً خوبه اما اگر برای شما موفقیت و سلسله مراتب و همچنین کلاس کاری مهمه پاتون رو اینجا نزارید.

پویش آکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی
۴.۰
برنامه ریزی

در محل کار فعلی‌ام در حوزه فناوری اطلاعات، فرصت‌های زیادی برای پیشبرد ایده‌ها و خلاقیت‌های شخصی وجود دارد. محیط کاری بسیار حمایت‌کننده و مثبت است و این فضای مناسب باعث می‌شود بتوانم با آرامش و تمرکز بالا روی پروژه‌ها کار کنم. استرس کاری در اینجا به حداقل رسیده و همکاری تیمی قوی، انگیزه و راندمان کاری را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. این تجربه کاری باعث شده که هر روز بیشتر به رشد حرفه‌ای و توسعه مهارت‌هایم امیدوار باشم.

پویش آکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

سلام شرکت بصورت خانوادگی اداره میشه و اکثر مدیران سوادشون در حد پیک موتوری هست . اکثر اوقات مدیران احمق در جلسات هستند و در مورد مسایل چرت و پرت بحث های بی نتیجه میکنند. اکثرا سعی میکنند نیروهای بی تجربه و دانشجو استخدام کنند و تمرکز مدیریت مجموعه به برون سپاری و زدو بند هست. و برای کسانی که به دنبال پیشرفت و جایگاه مناسبی هستند جای مناسبی نیست.