تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در پژوهش بازار امروز — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹).
کلا کارمندا و کارکنانش رو انسان فرض نمیکنه. کار فشرده و طاقت فرسا تا نصف شب با حداقل حقوق یه چیز روتینه. مدیران بسیار بی سواد و غیر متخصص که اجازه بروز خلاقیت و کارهای نو نمیدن.ساختار فشل و غیر اصولی که به وضوح خودشونن میگن بیگاری میکشن.دیر کرد حقوق رو هم حداقل بیست روز دارن. اگر می خواید از زندگی سیر بشید برید تو این شرکت کار کنید.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بعد از چند سال پاره وقت بودن به دلیل دانشجویی، بعد از اتمام دانشگاه بصورت تمام وقت استخدام شدم با پایه ی وزارت کار و مدیرانی به شدت بیسواد که فقط ادعا داشتند و هرکس با مدیرعامل صمیمی تر بود به جاهای بالاتری میرسید کلا فضای خاله زنکی و زیرآب زنی به وضوح دیده میشد و صمیمیت بین تیمها فقط ظاهری بود و همه پشت سرهم حرف میزدن. دو تا ساختمون داشتند که من هر دو ساختمان کار کردم و به چشم خودم دیدم چطور دیتاهای اشتباه و من درآوردی رو به خورد مشتری میدادن.... گاهی برای پیشرفت پروژه تا ۱۰ شب نگهمون میداشتن و هیچ اضافه کاری بهت تعلق نمیگرفت... برده داری مدرنه مدرررن