تیم تحقیقات بازار
تجربهٔ کاری تیم تحقیقات بازار در پژوهش بازار امروز — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بعد از چند سال پاره وقت بودن به دلیل دانشجویی، بعد از اتمام دانشگاه بصورت تمام وقت استخدام شدم با پایه ی وزارت کار و مدیرانی به شدت بیسواد که فقط ادعا داشتند و هرکس با مدیرعامل صمیمی تر بود به جاهای بالاتری میرسید کلا فضای خاله زنکی و زیرآب زنی به وضوح دیده میشد و صمیمیت بین تیمها فقط ظاهری بود و همه پشت سرهم حرف میزدن. دو تا ساختمون داشتند که من هر دو ساختمان کار کردم و به چشم خودم دیدم چطور دیتاهای اشتباه و من درآوردی رو به خورد مشتری میدادن.... گاهی برای پیشرفت پروژه تا ۱۰ شب نگهمون میداشتن و هیچ اضافه کاری بهت تعلق نمیگرفت... برده داری مدرنه مدرررن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
کلا کارمندا و کارکنانش رو انسان فرض نمیکنه. کار فشرده و طاقت فرسا تا نصف شب با حداقل حقوق یه چیز روتینه. مدیران بسیار بی سواد و غیر متخصص که اجازه بروز خلاقیت و کارهای نو نمیدن.ساختار فشل و غیر اصولی که به وضوح خودشونن میگن بیگاری میکشن.دیر کرد حقوق رو هم حداقل بیست روز دارن. اگر می خواید از زندگی سیر بشید برید تو این شرکت کار کنید.