کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در پیام گستر — امتیاز ۲.۰ از ۵.
شرکت خوبی نیست اما به واسطه جوون بودن نیروهاش باحاله محیطش آزاد هست و ارزش قایله برای نیرو اما چند مورد داره یک این که همسر آقای مدیرعامل که به عنوان منابع انسانی این شرکت هست واقعا افتضاحه و عقده ای هست حقوق ها واقعا کم و دیر به دیر پرداخت میشه گاهی اوقات 6و7 ماه طول میکشه تا پرداخت شه اما محیط خوبی داره اگر برای تفریح میخوای بری و نیاز به پول نداری خوبه در غیر این صورت افتضاحه
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
یکی از جاهایی که انرژیت رو ازت میگیره و هیچ ارزشی بهت نمیده. مدیریت هم که کلا نه استراتژی درستی بلده و نه رفتار درستی. در آخر اینکه مشخص نیست بعضی پوزیشنها دقیقا کارشون چیه اونجا ولی همشون یه کار مشترک دارن، اونم خراب کردن تجربه کاری بقیهست.
من چندین ساله در این شرکت دارم کار میکنم و از کارکنان قدیمی این شرکت هستم، لحظه به لحظه من بزرگ شدن این شرکت رو به چشم خودم دیدم و این شرکت رو بسیار دوست دارم و مدیریت شرکت به شدت با برنامه و تلاشگر هستند
من هنوز شاغل هستم،اینجا به واسطه نیرو های جوان فضای همکاری خوبی داره اما از لحاظ مالی میتونم بگم باید دنبال حقوق نباشی،در بهترین حالت حقتو نخورن نامنظم و دیر به دیر حقوق و پورسانتتو میدن این نظر و گذاشتم که اگر قراره تو انتخابت باشه با چشم باز انتخاب کنی.