ویکی‌تجربهجستجو
کارپینو
تجربهٔ کاری۲۹ فروردین ۱۴۰۰ · اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰

System Admin

تجربهٔ کاری System Admin در کارپینو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰).

۱.۰· System Admin

فقط میتونم بگم همکاران خوبی پیدا کردم که هنوزم باهم دوستیم، البته هیچکدوم توی کارپینو نموندند، یک شرکت یا مدیریت بد، کاملا احساس میکنی یک برده هستی، حقوق با دو هفته تاخیر، حقوق کم، آخر کار هم مرخصی و بقیه مزایا رو خوردن و ندادند. قرار داد هم روز آخر که داشتم میرفتم گفتن امضا کن! بدترین تجربه کاریم توی زندگیم بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

کارپینو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه توسعه دهنده اندروید
۱.۰
مصاحبه توسعه دهنده اندروید

مرحله اول محاسبه فنی هست که تعداد بسیار زیادی سوال رو چند تفر از نیروهای فنی شرکت از شما می‌پرسند. سوالات از سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده و برخی بر اساس مشکلاتی هست که نیروهای شرکت به آن ها برخورد کردن و مجبور به جستجو بوده‌اند‌. از تمام مواردی که در اگهی استخدام امده سوال خواهد شد و باید کاملا مسلط باشید. از مباحث درسی دوره لیسانس و فوق لیسانس نیز سوال میشه. مباحثی مثل مولتی تردینگ و RxJava و الگوهای طراحی براشون بسیار مهم هست. حقوق خیلی بالا ننویسید.

کارپینو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

شرکت به هیچ عنوان استیبل نیست . همین قدر بدونید که طی یکسال دوبار مدیرعامل تغییر کرد و مدیر تیم ما نیز ۳ بار عوض شد که با هربار تغییر مدیر تیم، کلی اعصاب خردی و سردرگمی برای اعضای گروه پیش اومد. شرکت قرارداد نمیبنده و کارمندا بدون قرارداد دارن کار میکنن ! فقط اون اول یه قرارداد ۳ ماه بستن که هیچوقت تمدید نشد ، هروقتم اعتراضی کردیم به نتیجه نرسیدیم و گفتن نگران نباشید . بارها شاهد این بودم که چندین نفرو همینجوری یهویی و بدون اعلام قبلی از شرکت اخراج کردن (مثلا با ایمیل همون روز بهشون اعلام شد که پاشو برو ... ) حقوق بسیار کم به نسبت بازار کار . انتظار اضافه کاری بدون پرداخت حتی یک قرون اضافه کار. هیچ مزایای خاصی هم نداره ... و بدتر از همه اینکه شرکت محیط سالمی نداره ... قبل از عید ۹۹ هم بصورت کاملا غیر منتظره و بدون هیچ توضیح یا اعلام قبلی ای حدود ۹۰ درصد کارمندارو تعدیل کردن