همکار
تجربهٔ کاری همکار در کارگزاری سهام بارز — امتیاز ۳.۰ از ۵.
تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی میتواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفهای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود. تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی میتواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفهای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
مدیران داغون!مدیر پذیرش دااااغون اصلا هیچی بارش نیست!مشتری ازش سوال میپرسه همینطور میمونه اصلا ورشکستس شرکت همش داره قرارداد یه ماهه میبنده !!! مدیر عاملش هم یه خانوم پیر هست که کارارو داده به فامیلاش اونام گند زدن تو شرکت!!! انقدر مشتریاشون شکایت میکنن ازشون از بس ناشین در کل اصلا پیشنهاد نمیشه خانم «ش.ر» هم که معلوم نیس پارتیش کیه چندین سال هستبه عنوان مدیر اونجاست و کل بچهارو اذیت میکنه
مدیر پذیرش جدید بسیار جذاب و با درایت
مدیر کنترل داخلی و پذیرش آنلاین به شدت داغون،شرکت خانوادگی و فامیلی،فاقد سیستم درست ارزیابی عملکرد و شایسته سالاری،کلا منابع انسانی در این شرکت تعریف نشده و نداره
سهام بارز محیطی که به کارمندانش اجازه رشد نمیده و یک مدیر پذیرش انلاین و شعب داره که کارمندانش روبا دوربین به شدت کنترل میکنه و اجازه نمیده همکارا باهم ارتباط خوبی داشته باشن و شعارش اینه که تفرقه بنداز و حکومت کن،محیطی شبیه پادگان با یه مدیر انلاین پذیرش بی سواد که مدیریت شعب رو هم گرفته !!!اصلا در این شرکت شایسته سالاری وجود نداره و همه چی بر اساس روابط پیش میره cons: محیط شبیه پادگان،مدیر بی درایت و بی سواد،