ویکی‌تجربهجستجو
کارگزاری سهام بارز
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در کارگزاری سهام بارز — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

مدیر کنترل داخلی و پذیرش آنلاین به شدت داغون،شرکت خانوادگی و فامیلی،فاقد سیستم درست ارزیابی عملکرد و شایسته سالاری،کلا منابع انسانی در این شرکت تعریف نشده و نداره

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

کارگزاری سهام بارز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·‌‌‌
۳.۰
‌‌‌

سهام بارز محیطی که به کارمندانش اجازه رشد نمیده و یک مدیر پذیرش انلاین و شعب داره که کارمندانش رو‌با دوربین به شدت کنترل میکنه و اجازه نمیده همکارا باهم ارتباط خوبی داشته باشن و شعارش اینه که تفرقه بنداز و حکومت کن،محیطی شبیه پادگان با یه مدیر انلاین پذیرش بی سواد که مدیریت شعب رو هم گرفته !!!اصلا در این شرکت شایسته سالاری وجود نداره و همه چی بر اساس روابط پیش میره cons: محیط شبیه پادگان،مدیر بی درایت و بی سواد،