تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه بک اند دولوپر
تجربهٔ کاری مصاحبه بک اند دولوپر در کاوانو — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بیشتر مشکل داشتند که با کسی ارتباط بگیری که برای هر آدم نرمالی عجیب بود. مثلا اینکه نباید اینجا با کسی حرف بزنی یا دوست شی و این سوال که برات مهم نیست که حتی سر ناهار هم بچه ها باید بحث کاری کنن !بعد ازون هم یه سری سوال از سوابقت در شرکت های مختلف و اینکه باید دو سال برای ما کار کنی با حقوق کم چون ما چند ماه وقت میزاریم تا مسلط بشی. تقریبا برای رفتن به این شرکت باید یک ربات باشید ویژگیهایی که براشون مهم بود: این که اهل خوندن کتاب های فلسفی نباشی!!
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Devops
Devopsمن تقریبا ۲ سال و نیک توی این شرکت بودم. حقوقش بالا نبود. محیط کاریش خوب و صمیمی بود.توی رفت و آمد سخت گیر نبودن و با هماهنگی دورکاری فراهم بود. یه مقدار بی نظمی توی کار وجود داشت که قابل کنترل بود. در کل برای من تجربه خوبی بود.