ویکی‌تجربهجستجو
کاوانو
تجربهٔ کاری۷ خرداد ۱۴۰۲ · خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲

Devops

تجربهٔ کاری Devops در کاوانو — امتیاز ۴.۰ از ۵ (خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲).

۴.۰· Devops

من تقریبا ۲ سال و نیک توی این شرکت بودم. حقوقش بالا نبود. محیط کاریش خوب و صمیمی بود.توی رفت و آمد سخت گیر نبودن و با هماهنگی دورکاری فراهم بود. یه مقدار بی نظمی توی کار وجود داشت که قابل کنترل بود. در کل برای من تجربه خوبی بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

کاوانو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بک اند دولوپر
۱.۰
مصاحبه بک اند دولوپر

بیشتر مشکل داشتند که با کسی ارتباط بگیری که برای هر آدم نرمالی عجیب بود. مثلا اینکه نباید اینجا با کسی حرف بزنی یا دوست شی و این سوال که برات مهم نیست که حتی سر ناهار هم بچه ها باید بحث کاری کنن !بعد ازون هم یه سری سوال از سوابقت در شرکت های مختلف و اینکه باید دو سال برای ما کار کنی با حقوق کم چون ما چند ماه وقت میزاریم تا مسلط بشی. تقریبا برای رفتن به این شرکت باید یک ربات باشید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: این که اهل خوندن کتاب های فلسفی نباشی!!