کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در کوبل دارو — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
بسیار مکان مناسبی برای کار هست، اولین و مهمترین آن اینکه یکی ازبهترین تیم منابع انسانی کشور رو داره، که از ابتدای حضور در شرکت هواتونو دارن، دوم اینکه مدیران ارشد شرکت که همان صاحبان شرکت هستند بسیار باوجدان و انسان دوست هستند، و سوم اینکه حقوق و پاداش های عملکرد بموقع پرداخت میشه و حقوق و مزایای خوبی داره. و تعادل زندگی و کار هم مناسبه. و از همه مهمتر، عرصه کاملا برای کسی که دنبال پیشرفت هست، بازه. باند و باندبازی هم اینجا کاملا ممنوعه. محیط کاری هم فوق العاده دوستانه و عالی هست. و افراد حرفه ای در آن مشغول به کار هستند.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
مزخرف تریییییین ساختار it ممکن با بی سواد ترین و دستمال بدست ترین مدیران و سوپروایزرهای ممکن واقعا باورنکردنیه فقط ادعای بیخود حقوق و دستمزد کم به علاوه انتظارات مزخزف و زیاد
جلسه اول مصاحبه با منابع انسانی بود که تجربه ی خوبی بود بعد چند روز تماس گرفتن برای جلسه ی دوم مصاحبه با مدیر واحد مالی من یه ربع زودتر حاظر شدم برای مصاحبه ولی بعد یک ساعت و نیم انتظار بهم گفتن که مدیر اصلا تو شرکت تشریف نداره و جلسه است و عذر خواهی کردن که ضعیف بودن تیم منابع انسانی و اهمیت قاعل نشدن مدیر واحد رو نشون میداد دوباره هفته ی بعدش تماس گرفتن مجدد برای مصاحبه مدیر که ایندفه حاظر شدن و مدیر واحد یه نگاه از بالا به پایین با لحن تمسخر امیز داشتن من بازم گفتم شاید من اشتباه میکنم از من سوالا ی مسخره میپرسید که چند تا مصاحبه رفتی ماشین داری یانه ماشینت چیه مصاحبه ی نهایی هم انجام شد و من روز اول کاری رفتم سر کار و مدیر واحد مالی دوباره منو تو اتاقشون دعوت کردن که صحبت کنن با خانومی که یکی از مدیران میانی بود از من پرسیدن رشته ات چیه گفتم مدیریت بعد با لحن بی ادبانه با صدای بلند رو کردن به اون خانومی که مدیر میانی بود گفت چرا اینو گرفتی حسابداری میگرفتی 😐 درصورتی که تو مصاحبه ای که با ایشون داشتم این موضوع که رشتم مدیریته مطرح شد بعدم دوباره با لحن بی ادبانه ای به من گفتن که همیشه انقد شل و ولی؟؟ایجا باید فعال باشی این تلخ ترین تجربه من بود از کار با شرکت کوبل دارو من از روز بعد نرفتم به منابع انسانی ام رفتار بی ادبانه مدیر و توضیح دادم