ویکی‌تجربهجستجو
کوییز آف کینگز
تجربهٔ کاری۱۶ بهمن ۱۳۹۹ · اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹

Data Analyst

تجربهٔ کاری Data Analyst در کوییز آف کینگز — امتیاز ۴.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹).

۴.۰· Data Analyst

تجربه کاری من در کوییز متاسفانه کوتاه بود. نقاط مثبت به نظرم پرداخت به موقع حقوق، تلاش برای به روز ماندن در هر زمینه‌ای و محیط صمیمی و دوستانه‌اش بود. هنوز هم با دوستان کوییزی در ارتباطم و از مصاحبت باهاشون لذت می‌برم. نقاط منفی حقوق و مزایای پایین بود و همچنین چون شرکت جوان‌ه گاهی با رفتارهای اشتباهی مواجه میشدم که جمع این دو عامل باعث اتمام همکاری من با شرکت شد. شرکت سیستم/لپتاپ در اختیار من قرار نداد و به من گفته شد «ما کلا به کسی سیستم نمیدیم» که بعدها فهمیدم عده‌ای من جمله تیم لیدر خودم از شرکت لپتاپ گرفتن. حتی وقتی لپتاپم سوخت شرکت هیچ حمایتی نکرد و چند روزی که درگیر تعمیر لپتاپ بودم به من گفته شد خوب کار نمیکنی! تیم لیدر من از من سواستفاده میکرد و تسک‌های خارج از شرکتش رو میداد من بزنم و حتی از کدهای من برای تسک‌های خارج از شرکت استفاده میکرد و علی رغم اینکه این مساله رو به اطلاع مدیریت رسوندم با ارایه مدارک، متاسفانه پیگیری‌ای انجام نشد.(حداقل تا پایان زمان حضور من) یک مشکل سیستماتیک که در زمان کاری من وجود داشت این بود که افزایش حقوق و ارتقا فقط منوط به نظر تیم لیدر بود که باعث میشد نداشتن روابط خوب با تیم لیدر منجر به رخ ندادن ارتقا بشه. من به عنوان جونیور دیتاآنالیست وارد شرکت شدم (که حقوق دریافتیم برای این پوزیشن هم کم بود) ولی تسک‌هام از جنس دیتاساینس بودن و وقتی به حقوق پایین نسبت به تسک‌ اعتراض (و اعتصاب) کردم با این واکنش مواجه شدم که ما بهت لطف کردیم که بهت تسک مورد علاقت رو دادیم. در هر صورت در کل من تجربه خوبی از این شرکت داشتم و به رشدم خیلی کمک کرد و تجربه کاری در کوییز رو پیشنهاد میکنم. مابقی مشکلات به نظر من از جوان بودن و کم‌تجربگی شرکت ناشی میشد که امیدوارم بعضی از اونها تا این لحظه رفع شده باشن.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

کوییز آف کینگز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر پرفورمنس
۵.۰
مدیر پرفورمنس

بهترین تجربه ی کاری تمام عمرم در طی 13 سال. بیشترین جایی که تونستم ادامه بدم. اینجا شان انسانی شما ارزشمند شمرده میشه. بالانس کار و زندگی فراهمه. امکان رشد و پیشرفت تا هر اندازه که پتانسیل خودتون رو نشون بدین فراهمه. محیط دوستانه و در عین حال مسئولانه هست. ما بازی های خفنی میسازیم و از چیزهایی که خلق میکنیم نهایت لذت رو میبریم.