ویکی‌تجربهجستجو
گروه صنعتی طبیعت میهن
تجربهٔ کاری۲۰ خرداد ۱۴۰۵

برنامه ریزی فروش

تجربهٔ کاری برنامه ریزی فروش در گروه صنعتی طبیعت میهن — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه ریزی فروش

من شهر لبنیات بودم شرکت بزرگ و واقعا بی نظمیه برا استخدام کلی ازت سفته تضامین حضوری امضای الکترونیکی آزمایشات و ... که کلی هزینه داره و باید از خونوادت یکی رو ببری ضمانت و در آخرش به راحتی هر وقت خاستن میندازنت بیرون یعنی امنیت شغلی صفر مطلق فامیل بازی و پارتی بازی موج میزنه یکسری آدم عقده ای شدن مدیر که دوس دارن تو سرت بزنن و نزارن بالا بری حقوق بسیار پایین هر ماه عیدی سنوات تسویه میشه و اولش گولت میزنن که حقوق بالا میدیم بعد میفهمی با عیدی سنواتت حساب کردن نهار و صبحونه رایگانه برا من که سرویس نداشت مرخصی بهت نمیدن اخر سال هم میسوزه و پولی بابتش نمیگیری بیمه تکمیلی بدرد نخور و افتضاح

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

گروه صنعتی طبیعت میهن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

گروه صنعتی طبیعت میهن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مترجم و مسئول دفتر
۱.۰
مصاحبه مترجم و مسئول دفتر

والا من برای هلدینگ بوکا اقدام کردم ولی در واقع محل کار شرکت زرین خوشبخت بود مصاحبه مستقیم با خود مدیرعامل بود که بشدت لهجه و رفتار عجیب غریبی داشتن و یهو وسط مصاحبه گفتن ماسکت رو بردار انگار به چهره می خواستن امتیاز بدن که اصلا حرفه ای نبود، من صاحبه انگلیسی هم در حضور مدیرعامل شدم که مسلما از خود مصاحبه کننده بهتر بودم. با همه این احوال مصاحبه خوب پیش رفت ولی یک هفته بعدش که تماس گرفتم منابع انسانی گفت قبول نشدی! که باعث تعجبم شد! یک ماه دیگه گذشت و این بار خودشون تماس گرفتن و در کمال تعجب با اصرار گفتن که قبول شدم ولی من خیلی دل خوشی ازشون نداشتم و با توجه به اینکه معاینه کار و کلی تضمین و چک می خواستن منم حقوق درخواستیم رو مبلغی گفتم که ارزشش رو داشته باشه یعنی ۵ میلیون، منابع انسانی بهم گفت باید تایید مدیرعامل را بابت این مبلغ بگیرن و مجدد بعد از یک هفته تماس گرفت و گفت مورد تایید هست به هر حال من در این شرکت شروع به کار کردم و بازم در کمال تعجب از بدو ورود به شرکت با رفتارها و برخوردهای بسیار زننده و گاهی جنسیت زده مواجه شدم با این حال چون همیشه فاصله خودم را با بقیه حفظ کردم به خودم می گفتم اشکالی نداره در عوض حقوق درخواستیم رو میدن که نهایتا بعد از یک ماه و خورده ای کار و اضافه کاری بالا در این شرکت متوجه شدم که همان قول حقوق مناسب هم کذب محض بوده کلا کارمندان این شرکت اکثرا از طبقات فرهنگی و اجتماعی پایین هستند که به دلیل احتیاج مالی زیاد و یا نداشتن سابقه کاری تن به این ساعت کاری بالا و حقوق کم دادن واریزی من با کل اضافه کاری ها شد ۳ تومن! من اگر فقط تدریس زبان کنم اونم به صورت پاره وقت خیلی بیشتر از این مبلغ درآمد دارم. به هر حال کارفرمای دروغگو ارزش همکاری و فداکاری نداره من به حقوقم اعتراض کردم و جواب درستی نگرفتم و چون به شدت مخالف فریبکاری هستم استعفا دادم. وقتتان را صرف این شرکت نکنید ارزشش را نداره.

گروه صنعتی طبیعت میهن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبانی فروش
۱.۰
مصاحبه پشتیبانی فروش

رفتارشون خیلی غیر حرفه ای بود و ظاهرا با محل کار قبلی من مشکل داشتن و گفتن همونجا ادامه به کار بده و اصلا با من مصاحبه نکردن سوالاتی هم که میپرسیدن نمیذاشتن کامل جواب بدم هی میپریدن وسط حرفم محدوده کاری ای که نیرو میخواستن شهران بود اما در آگهی سعادت آباد نوشته بودن و خودشون تعیین کردن که مسیرش برام دوره!!!!!

گروه صنعتی طبیعت میهن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه منابع انسانی
۱.۰
مصاحبه منابع انسانی

بعد از گذشتن ۱ ساعت از ساعت مصاحبه ابتدا با مسئول جذب مصاحبه کردم بعد بنده رو ارجاع دادند به آقای دکتر مدیر منابع انسانی (!!!!) که اصلا برخورد محترمانه ای نداشتن و ظاهراً فقط مدرک دانشگاهی داشتن گفتن برو بشین بیرون صدات میکنیم، چند دقیقه بعد بنده رو فرستادن یک طبقه دیگه نزد مدیر بازرگانی شروع کردن راجع به بازرگانی ازم پرسیدن بنده موندم هاج و واج که برای منابع انسانی رزومه ولی من رو فرستادن پیش واحد بازرگانی اگر میخواید برید مصاحبه حداقل ۱ ساعت منتظر میمونید پس بعدش برنامه نچینید کار پیدا کردن اونجا آسونه کافیه رزومه بفرستید اونا هر جا تو هر سمتی جای خالی داشته باشن میفرستنتون در ضمن اگر میخواید اونجا کار کنید نباید دکتر دکتر گفتن از دهنتون بیافته