ویکی‌تجربهجستجو
گسترش ارتباطات مبنا
تجربهٔ کاری۲۴ فروردین ۱۳۹۹ · اردیبهشت ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در گسترش ارتباطات مبنا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹).

۱.۰· تخصص مخفی

كلا سه ماه در اين مجموعه كار كردم مدير عامل حقوق رو توافق ميكنه و هر ماه بهانه اي براي عدم پرداخت داره و نهايتا پرداخت رو انجام نميده! ريزش و جابجايي بالاي نيرو رفتار توهين آميز با پرسنل عدم امنيت شغلي شركت خانوادگي بدون برنامه ريزي منافع مدير عامل هميشه ارجح به همه چيز نيرو ها عمدتا از نظر لول حرفه اي ضعيف استعفا نامه رو اول ميگرند كه هر وقت خواستن اخراجت كنند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

گسترش ارتباطات مبنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

شرکت خانوادگی هست و مدیریت در همه کارهای تخصصی دخالت میکنه. دخالت های بی جا، حاشیه فراوان که مدیریت به جای جلوگیری از آن بدتر به آن دامن میزنه، اعمال نظر شخصی در همه کارها و بسیاری از عوامل دیگه باعث میشه هیچ کاری درست و یا اصلا پیش نره. به شدت بدقول در وعده ها و به خصوص پرداخت حقوق. اگر هم اعتراضی کنی میگن همین که این حقوقم داره پرداخت میشه لطفه! هر ماه به شدت ریزش نیرو داره حداقل ده نفر از همکاران که این خودش عدم امنیت شغلی هست و هنگام قطع همکاری با نیرو به هیچ عنوان هیچ کسی پاسخگوی اون شخص نیست و مدیریت هم در اون لحظه ناپدید میشه! متاسفانه هیچ مورد خوبی به ذهنم نمیرسه که بخوام بگم.

گسترش ارتباطات مبنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

یادم میاد زمانی که در شرکت مبنا کار میکردم، مدیریت غیر تخصصی سعی در دخالت روی کارهای تخصصی داشت و همین امر باعث میشد که کارها بهم بپیچه. یه زمانی پروژه رو در بندرعباس راه اندازی کردند که مرداد ماه تیم از واحد وایرلس شرکت رو اعزام کردند. هرچند اصرار داشتند که سر ظهر لینک های وایرلس برقرار بشه در حالی که شرایط آب و هوا رو درک نمیکردند. سیگنال های ارتباطی به دلایل محیطی و رطوبت مطلوب نبود و مجبور شدیم در گرمای مرداد ماه یک روز بیشتر در بندرعباس بمونیم تا لینک برقرار بشه. لینک برقرار شد و به تهران برگشتیم. سرماه در کمال تعجب دیدیم پول یک روز اضافه هتل از مبلغ حق ماموریت و حقوقمان کم شد. یعنی 50 هزار تومان حق ماموریت و 70 هزار تومان پول اقامت رو کم کردند (هتل 3 ستاره ای که خودشون انتخاب کردند)، و نتیجه گرفتیم برای این پروژه 20 هزار تومان در گرمای بندرعباس از جیبمان به شرکت دادیم!! شرکتی بسیار غیر حرفه ای با مدیریت های غیر تخصصی، پرداختی حقوق های نامنظم و عدم برخورد و سرمایه گذاری یرای نیروی کار! ماهی حداقل 10 الی 20 نفر، همکاری با این شرکت رو لغو میکنند.