ویکی‌تجربهجستجو
گیتی سامانه نوین شرق
تجربهٔ کاری۱۹ فروردین ۱۴۰۰ · اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰

برنامه نویس فرانت اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس فرانت اند در گیتی سامانه نوین شرق — امتیاز ۳.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰).

۳.۰· برنامه نویس فرانت اند

اولین تجربه کاری من در شرکت گیتی سامانه رقم خورد. از فرصتی که به من داده شد بسیار سپاس گزارم و آرزوی موفقیت برای این مجموعه دارم. از نظر من این شرکت برای افراد دلسوز و متعهد که در شروع کار هستن بسیار مناسب هست چون نتیجه تعهدات دیده میشه اما به علت حقوق پایین، تیم فنی کوچک، خلا مدیر فنی توانمند و نبود مدیر محصول کار روند توسعه بسیار فرسایشی و به شدت دلسرد کننده میشه به طوری که من در ۱۰ ماه اخر حضورم فقط شاهد رونمایی از ۳ محصول ناقص بودم. البته ناگفته نماند که ۷۰٪ تایمی که من در این شرکت حضور داشتم درگیر بحران کرونا بودیم که تاثیری مستقیمی بر حوزه صنعت گردشگری داشت و شرکت گیتی هم از این امر مستثنا نبود(حداقل قسمت مالی و نه فنی). اگرچه همکاری من با مجموعه پایان خوبی نداشت ولی آرزوی توفیق برای تمامی افراد و کارمندان دارم و خوشحالم که در این مدت در کنارشون تلاش کردم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

گیتی سامانه نوین شرق
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس فرانت اند
۲.۰
برنامه نویس فرانت اند

من دو سال توی شرکت کار کردم. محیط شرکت تمیز و زیبا بود. تجهیزات لازم رو تهیه میکردن. در زمانی که من اونجا بودم، یه نکته منفی این بود که هر کسی که با شرکت قطع همکاری می‌کرد، حرف حدیث پشتش در میومد و ازش بدگویی می‌شد. این رفتارشون از نظر من خیلی غیر حرفه‌ای بود؛ حتی اگر واقعا اون افراد رفتار نادرستی کرده باشن. این اتفاق برای خود من هم افتاد. هنگامی که خواستم با شرکت قطع همکاری کنم، به دلیل گذاشتن رمز روی اکانت تلگرام کاری خودم که خودشون در اختیارم گذاشته بودن از من شکایت کردن و من دو سال درگیر دادگاه بودم. البته همه‌ی کارمندان دیگه هم روی اکانتهای تلگرامشون رمز گذاشته بودن اما من نتونستم توی دادگاه ثابت کنم که رمز گذاشتن امری عادی بوده چون مجوز کتبی بابتش نداده بودن. نمیدونم دلیل این کارشون چی بود. این بدترین تجربه کاری من توی یه شرکت بود. حقوق رو به موقع میدادن و عقب نمی‌افتاد. البته گزارش روشنی از جزئیات فیش حقوقی ارائه نمیکردن و بعدا متوجه شدم تمام مرخصی‌های من رو بدون حقوق حساب میکردن در حالیکه مرخصی استحقاقی می‌گرفتم. البته فضای بین کارمندان دوستانه و گرم بود. خاطرات خوبی از دوستانم در اون شرکت دارم. در اون زمان به صورت اصولی کار نمیکردن و من نمیتونستم چیزهای جدیدی در زمینه کاری خودم ازشون یاد بگیرم. ولی با راحتی آزمون و خطا میکردم و به تجربیات خوبی رسیدم. در کل دوران آموزنده‌ای بود برام، چه در زمینه حرفه‌ام، چه در زمینه روابط اجتماعی و کاری.