ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۱۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ مرداد ۱۴۰۴
۵.۰

سلام.من در حال حاضر در شرکت رادشید کار می کنم. همکاران بسیار خوبی دارم. محیط دوستانه است. . همکاری و کار تیمی عالی همکارانم باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها می شود. افراد مستعد و با اخلاقی در شرکت مشغول به کارند.

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بسیار منظم
تیم حرفه ای
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کادوهای مناسبتی
خوراکی رایگان
حجم کاری مناسب
فرهنگ سازمانی مناسب
بازی رایانه ای
اهمیت به دیزاین
شرکت بزرگ
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۸ مرداد ۱۴۰۴
۴.۰
برنامه نویس

2 سال هست در اینش رکت هستم. تیم پویا و صمیمی داریم. مدیر واحد خیلی خوب در کنار تیم هست و مدیریت می کنه. به واسطه وجود آدمهای حرفه ای در رادشید برای من واقعا محل رشد بوده تا الان. پنج شنبه ها هم تعطیل است.

بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
حقوق خوب
تیم صمیمی
کادوهای مناسبتی
دسترس پذیری خوب محل کار
فرهنگ سازمانی مناسب
امکان یادگیری و رشد
بازی رایانه ای
ساعت کاری بالا
عدم شناوری ساعت کاری
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز برنامه نویس·۲ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
کارآموز برنامه نویس

واقعا به شدت برای همچین شرکتی و امسال این شرکت متاسفم این نظر در همین صفحه نوشتن به آدرس https://virgool.io/@ali.hakimi که البته سال ۹۹ این متن رو نوشتن ولی الان ۱۴۰۱ هست که هنوز هم دارن به این کارشون ادامه میدن!!!! کلمه به کلمه دقیقا برای بنده اتفاق افتاد با این تفاوت که بنده چون تعریفشون در استفاده از تکنولوژی ها و پیشرفت کار شنیده بودم جذبشون شده بودم که اشتباه میکردم و بنده صفر کیلومتر نبودم با این حال در مصاحبه به تمام سوالات پاسخ دادم و همون ربات تلگرام که از همه میخوان رو! به خوبی و بدون مشکل انجام دادم بعد از چند روز که قرار بود جواب تست یک هفته ای که از همه میگیرن و خدا میدونه چند ساله دارن این کار رو انجام میدن! جواب دادن نظرم منفی هست و دلیلش رو هم که نگفتن شرایط کاری هم که شنیدم بقیه دارن به شدت توهین به برنامه نویس هست وقت خودتون رو تلف این شرکت و امسالهم نکنید

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم

اصلا ندارد
ندارد
واقعا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم امکان استراحت بین کار
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۰ تیر ۱۳۹۹
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من

بیمه
rate: 4.0
کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست

دانش پژوهان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ بهمن ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

شرکت واقعا خوبی هستش من الان2 هستش که کار میکنم از همه نظر اوکیه هم حقوق و هم کنار اومدن با شرایط دانشجویی تیم واقعا حرفه ای هستن مدیریت هم عالی

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
rate: 5.0
پرهام رسانه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافست·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافست

بسیار لذت بخش ، کار تیمی بسیار قوی

پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بسیار منظم
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
مزایای کم
وب پارس
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

محیط دوستانه و خوبی بود، من یک پروژه براشون انجام دادم ولی بعد انجام حدود چهار پنج ماه طول کشید تا کامل تسویه کنن

تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ مرداد ۱۴۰۴
۵.۰

سلام.من در حال حاضر در شرکت رادشید کار می کنم. همکاران بسیار خوبی دارم. محیط دوستانه است. . همکاری و کار تیمی عالی همکارانم باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها می شود. افراد مستعد و با اخلاقی در شرکت مشغول به کارند.

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بسیار منظم
تیم حرفه ای
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کادوهای مناسبتی
خوراکی رایگان
حجم کاری مناسب
فرهنگ سازمانی مناسب
بازی رایانه ای
اهمیت به دیزاین
شرکت بزرگ
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۸ مرداد ۱۴۰۴
۴.۰
برنامه نویس

2 سال هست در اینش رکت هستم. تیم پویا و صمیمی داریم. مدیر واحد خیلی خوب در کنار تیم هست و مدیریت می کنه. به واسطه وجود آدمهای حرفه ای در رادشید برای من واقعا محل رشد بوده تا الان. پنج شنبه ها هم تعطیل است.

بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
حقوق خوب
تیم صمیمی
کادوهای مناسبتی
دسترس پذیری خوب محل کار
فرهنگ سازمانی مناسب
امکان یادگیری و رشد
بازی رایانه ای
ساعت کاری بالا
عدم شناوری ساعت کاری
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز برنامه نویس·۲ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
کارآموز برنامه نویس

واقعا به شدت برای همچین شرکتی و امسال این شرکت متاسفم این نظر در همین صفحه نوشتن به آدرس https://virgool.io/@ali.hakimi که البته سال ۹۹ این متن رو نوشتن ولی الان ۱۴۰۱ هست که هنوز هم دارن به این کارشون ادامه میدن!!!! کلمه به کلمه دقیقا برای بنده اتفاق افتاد با این تفاوت که بنده چون تعریفشون در استفاده از تکنولوژی ها و پیشرفت کار شنیده بودم جذبشون شده بودم که اشتباه میکردم و بنده صفر کیلومتر نبودم با این حال در مصاحبه به تمام سوالات پاسخ دادم و همون ربات تلگرام که از همه میخوان رو! به خوبی و بدون مشکل انجام دادم بعد از چند روز که قرار بود جواب تست یک هفته ای که از همه میگیرن و خدا میدونه چند ساله دارن این کار رو انجام میدن! جواب دادن نظرم منفی هست و دلیلش رو هم که نگفتن شرایط کاری هم که شنیدم بقیه دارن به شدت توهین به برنامه نویس هست وقت خودتون رو تلف این شرکت و امسالهم نکنید

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم

اصلا ندارد
ندارد
واقعا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم امکان استراحت بین کار
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۰ تیر ۱۳۹۹
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من

بیمه
rate: 4.0
کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست

دانش پژوهان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ بهمن ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

شرکت واقعا خوبی هستش من الان2 هستش که کار میکنم از همه نظر اوکیه هم حقوق و هم کنار اومدن با شرایط دانشجویی تیم واقعا حرفه ای هستن مدیریت هم عالی

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
rate: 5.0
پرهام رسانه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافست·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافست

بسیار لذت بخش ، کار تیمی بسیار قوی

پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بسیار منظم
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
مزایای کم
وب پارس
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Full Stack

محیط دوستانه و خوبی بود، من یک پروژه براشون انجام دادم ولی بعد انجام حدود چهار پنج ماه طول کشید تا کامل تسویه کنن

تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن