من تو این شرکت متوجه شدم که حقوقت رو دور از جون مثل سگ میندازن جلوت ، یجور با التماس باید یه قرون یه قرون ازشون بگیری، اصلا کار و زحمتت برای مدیر عامل ارزشمند نیست، اگر آدم فهمیده ای باشی اخراج میشی، مشکل این شرکت مدیران میانی نیستند خود مدیر عامل هست اون باید عوض بشه وگرنه هیچ وقت پیشرفت نمیکنه، برادر و زن برادر مدیر عامل جلو پیشرفت شرکت رو میگیرن و نمیزارن بقیه دست و پا باز کنند.
آخرین تجربهها
من برای مصاحبه پوزیشن UI/UX رفتم.ساعت 4 قرار داشتیم وقتی رسیدم بهم فرم دادن با یه سری سوالات هوش و ... یه ربع طول کشید پرش کردم به نگهبانشون گفتم که اطلاع بدن.اطلاع دادن گفتن یکم دیگ خبر میکنن که برم داخل جلسه.هرچی منتظر موندم خبری نشد حدود ساعت 5 و 5 دقیقه بود دیگه کلافه شدم و بلند شدم رفتم.واقعا فاجعس منابع انسانی شرکت نتونه یه قرار تنظیم کنه.از همین بی نظمیشون مشخصه چه خبره تو شرکت.خوشحالم که نرفتم با توجه به فیدبک هایی ک میبینم
سلام. من تابستون سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآموز رفتم این شرکت و بعد اگه شرایط خوبی داشته باشه جذب بشم. دو ماهی که قرار بود برم اونجا به بهونه های مختلف و کرونا گفتن که نیا. من کمتر از دو هفته آخر کارآموزی رو اونجا بودم که تقریباً چیزی تو این مدت یاد نگرفتم. فقط یه سری قطعات پخش و پلای الکترونیکی بود که به دستور مدیر شرکت آقای قاسمی برای آشنایی با قطعات گفتن مرتب کن و بزار داخل قفسه ها که انگار یه جور مرتب سازی آزمایشگاه خیلی کوچیک که داخل خود شرکت بود بودش. البته اینو بگم قبل از این که برم شرکت توی اون دو ماه مدیر تحقیق و توسعه شرکت جناب مهندس فتحی خیلی آدم حرفه ای و کار بلد و متشخصی بود و تنها شخصی که به نظرم تو شرکت واقعا آدم کاری و با معلومات بالا بود ایشون بودن که تو مدتی که نبودم زیر نظر ایشون کلی بهم مطلب یاد دادن و مرتباً جلسه آنلاین میذاشتن و کارهای من رو پیگیری میکردن.به من برنامه نویسی میکرو و آلتیوم را به صورت مبتدی آموزش دادن که خیلی به دردم خورد. مدیر اصلی شرکت آقای قاسمی یه آدم معتاد و دائم درحال کشیدن سیگار، مشکوک و به شدت مرموز بود. دائما قرص میخورد که اسم یکی از قرص هاش رو سرچ کردم قرص مربوط به اعصاب روان بود. به نظرم من که کلاً آدم روانی بود ایشون. هر روز صبح با منشیش تو آشپزخونه صبحونه میخورد و من احساس میکردم روابط خاصی بین این دو نفر هست. چون تا نفر سومی میرفت آشپزخونه حرفاشون قطع میشد یا بحث رو عوض میکردن و تنها خانومی بود که همیشه تا دیر وقت میموند شرکت. شرکت خیلی کوچیک بود و به جز مدیر اصلی و منشی و مهندس فتحی یه حسابدار خانم بود که سرش تو کار خودش بود. کار این شرکت روشنایی بود که از شرکت های دیگه چراغ میخریدن و لیبل شرکت خودشون میزدن روش. این چیزایی بود که من تو دو هفته دیدم و تصمیم گرفتم کلاهمم افتاد سمت این شرکت نرم سمتش.
من در مصاحبه این شرکت قبول شدم اما نرفتم اسفند سال 97 نیاز به نیروی فنی داشتند که پس از شش جلسه مصاحبه( یعنی شش بار من رو به مصاحبه دعوت کرد!) و پس از شش جلسه گفتن باید همزمان هم در شرکت عبیدی کار کنی هم برای ما، بری اونجا بهت ناهار هم میدن تازه. خلاصه روز اول دیدم محیط شرکت فاجعه بود، یک شرخر حدود ساعت سه وارد شرکت شد، و یک دلال طلا ساعت چهار و نیم، اصلا معلوم نبود که کار این شرکت چیه و همه کاری توش انجام میدادن، بعد خود جناب بنیامین اومدند و یک لوله به من دادند که برش بزنم :)) و بعد هم یک لامپ ال ای دی که مونتاژشون کنم، وقتی دیدم انقدر اوضاع بی ریخته همون روز دوم دمم رو گذاشتم روی کولم و فرار کردم.
توی شرکت سیما الکترو طب هر کار مرتبط و غیر مرتبط به شما سپرده میشه چون تعداد کمه. مثلا اگر به عنوان حسابدار سیما الکترو طب باشید ممکنه انبارداری بدن و کار مدیریت مالی رو هم به شما بسپرن و همه چیز گردن شماست. حتی ممکنه بگن که خریدهای شرکت سیما الکترو طب و کارهای در حد کارگری مثل مونتاژ چراغ هم انجام بدید. در عوض بر خلاف ادعای خودشون حقوق تقریبا هیچ وقت سر وقت پرداخت نمیشه حتی در حد سه ماه ممکنه عقب بیوفته. حقوق حداقل وزارت کاری و کلی با منت حقوق میدن. هیچ وقت گول حرف هاشون رو نخورید که کلی وعده بهتون میدن و خیلی تاکید دارن که سیما الکترو طب یه مثل اعضای به خانواده است. وقتی از شرکت سیما الکترو طب بخوایید بیایید بیرون اون موقع است که میفهمید نه تنها غریبه اید بلکه دشمنتونن. سفته سعی کنید ندید حتی حسن نیت کار چون ممکنه بعد یک سوال و خورده ای کار کردن یفته رو به بهونه های مختلف ندن. مورد داشتیم حتی قرارداد نبستن و حقوق چند ماه شخص رو پرداخت نکردن (اون شخص واقعا نابغه بود و از دانشگاه برتر کشور اومده بود تجربه کسب کنه) و شرکت سیما الکترو طب از شخص حتی شکایت واهی هم کرده بود و کلی داستان شده بود. به شخصه بهتون میگم که سراغ شرکت سیما الکترو طب و شرکت های کوچیک (زیر حداقل ۲۰ نفر) نرید.
سلام، من سه ماه تو این شرکت کار کردم مدیرش اقای بنیامین قاسمی هست، توافق کرده بودیم به مرور که دوره آزمایشی سه ماهه میگذره حقوقم افزایش پیدا کنه، از روز اول هربار گفتم حقوقم چقدره طفره میرفت و نمیگفت تا دو ماه که هیچ خبری از حقوق نشد وقتی هم میگفتم میگفت پول نداریم، بعد دوماه به اسرار و اجبار ۶ تومن برام ریخت گفت این حقوقت در صورتی که ارشد الکترونیک حداقل اون موقع ۱۰ حقوقش، گفتم از ماه سوم زیاد میشه دیگه گفت نه تا عید زیاد نمیشه که ۱۰ ماه مونده بود، بعد سه ماه برام ۶ تومن دیگه ریخت بازم با کلی منت که من تورو مثه بقیه نمیبینم من حقوق هیچ کیو ندادم و ...، بعد من به عنوان کارشناس الکترونیک تحقیق و توسعه استخدام شدم، گفتم حقوقم هم کم باشه ی چیژی یاد میگیرم، بعد دو هفته فرستادم برج بین الملل تهران سه تا ساختمون ۵۰ طبقه رو راه پله هاشو رو چارپایه چراغ بستن، بعد هم زد زیر حرفش که نه ما اینجا گچ کاری هم داشته باشیم خودمون باید انجام بدیم و گفت باید بری شمس آباد کارگاه پروفیل برش زدن که دو ساعت از تهران دور بود، کلا ۵ نفر بودیم که همون ماه سوم کاریم ۳, نفرمون استعفا دادیم هنوز هم با من تسویه نکرده عیدی سنوات و اضافه کاری هام و بعد یک سال نداده با هر شماره ای هم زنگ زدم بلاکم کرد، یبارم رفتم شرکت عین سریال هشدار برای کبرا ۱۱ تا منو دید با ماشین فرار کرد، همش برا هفت هشت میلیون بعد این اقا مشکل مالی هم نداره ولی عادت کرده مال مردم خوردن انگار، تسویه ی دو نفر دیکه هم با هزار بار زنگ و داد و بی داد ۶ ماه دیگه زد، اینم بگم به اجبار میگفت اضافه کاری وظیفه کارمنده و مدیر بخواد باید بمونه و از ۸ صب تا ۹ شب مارو نگه میداشت با حداقل حقوق کارگری که اونم سه ماه سه ماه نمیداد،
من ۶ سال سابقه crmدارم و در مراکز بزرگی کار کردم حتی در حد سرپرست اما جالبه شرکت زرین رویا برای کارشناس crm رزومه من رو در جاب ویژن رد کرد بدون دلیل .....
به شدت منابع انسانی بی سوادی دارن و بنظرم فقط توی مصاحبه وقتت تلف میشه و اخرش هم با وجود کلی مصاحبه ردت میکنن و دلیل قانع کننده ای نمیدن بسیار رفتار منابع انسانی زننده و بد و نامحترمانه اصلا برای وقتت ارزش قائل نیستن و بسیار بدقولن اصلا به نظرم حتی با این شرکت وارد مصاحبه نشید چه برسه به همکاری
من به مدت یک سال در بخش تحقیقات شرکت داروسازی دانش واقع در کیلومتر ۱۳ اتوبان لشگری کار کردم. از اون زمان تا ب حال مدیریت اون بخش از مجموعه تغییر نکرده و مدیر اونجا تنها مشکل اونجا بود. بسیار بی ادب،قدر نشناس و خود شیفته. نمیدونم سطح دانش ایشون در چه سطحی هست اما مدیریت ایشون افتضاح هستش و هر مشکلی پیش میومد میگفت این مسائل رو نمیتوم کاری بکنم! چه افراد با سودای اومدن و رفتن ولی این خانوم هستش و توپ هم تکونش نمیده. بخش QC نرید که فاجعس،بخش تحقیقاتش خیلی بهتره.
-اگر کم سابقه، بی سابقه یا دانشجو هستید، این شرکت جای خوبی برای شماست، و به راحتی هم نیرو جذب میکنه -می تونید با کار در این شرکت، سابقه کسب کنید و بعد از دوسه سال برید شرکت های خوب -فشار کاری معمولی است، چون نظارت دقیقی نیست -به راحتی می تونید کنار کار، درس بخونید، پایان نامه انجام بدید، پروژه کسری و ... -پارکینگ نداره و برای جای پارک با توجه به موقعیت شرکت که در جردن است، باید نهایتاً تا 6:30 پارک کنید -پرداخت حقوق نامنظم و با تاخیر دو ماهه -رد نشدن بیمه بصورت کامل -کمبود امکانات حداقلی مانند دستمال، قهوه، آبسرد کن، مایکروویو و ... -ندادن صبحانه و میان وعده -دخالت مدیرعامل در همه زمینه ها -پرداختی حداقل عیدی -ندادن پاداش، بن کارت و کارانه -حقوق پایین -پس از ترک شرکت، آخرین حقوق شما و سنوات 9 ماه بلوکه میشه و نمیدن -گرفتن سفته برای شروع کار -سنوات با حقوق واقعی شما پرداخت نمیشه و پایه محاسبه میشه -بی برنامگی -مدیران ارشد در بیشتر واحد ها در زمینه اون واحد و رشته تخصص و دانشی ندارند
من ۲ ماه تو این شرکت بودم حتی جمعه ها هم مجبورم میکردن که برم انقدر مزخرف بود که حتی خود داروخونه هم شکایت داشت الا هی باید زنگ بزنم پیگیر مدارک و حقوقم بشم کسی هم پاسخگو نیس به هیچ عنوان حقوق طبق قانون کار بقول خودشون نصفِ قانون کارم نیس فقط بلدن پول خرج مدیرا کنن که لباس شیک بپوشن کروات بزنن
بنده حدود ۲ سال در این شرکت کار کردم باید بگم تنها شرکتی هست که هرچی کمتر زحمت بکشی هرچی ضعیف تر باشی در نزد مدیران محبوب تر هستی تعداد خیلی زیاد پرسنل مازاد باعث عدم پرداخت به موقع حقوق هست و داشتن مدیران نالایق و بسیار بسیار ضعیف در این مجموعه باعث چند گانگی قیمت ها شده به طور مثال قیمت ضد آفتابی که روی محصول ۵۷۸ هزار تومان خورده خود پنل شرکت توی دیجی کالا قیمت ۱۶۰ هزار تومان میفروشه و باعث نارضایتی بسیاری از مشتری ها شده وضعیت حقوق دهی این شرکت هم که فاجعه هست ۳ ماه حقوق ها عقب هستن پورسانت ها ۷ ماه عقب هستن.
برخوردشان بسیار حرفه ای بود در کمال احترام بود پذیرایی، خوشامدگویی و مصاحبه حرفه ای یکی از مهمترین نکات در سوپرپایپ احترام به حریم خصوصی و شخصی بود که در مصاحبه به آن وارد نشدند. و واقعا احساس خوبی بهم دادند
تعجب میکنم که این دوستان این نوشته ها را در مورد سوپرپایپ نوشتند، به هیچ عنوان در سوپرپایپ بی احترامی وجود ندارد و کاملا در یک فضای محترمانه با شما مصاحبه می شود. من باوجود اینکه از مصاحبه رد شدم ولی به من نتیجه مصاحبه را ارسال کردند و تشکر کردند. و اینکه قرار نیست هرکی مصاحبه کنه استخدام بشه. واقعا از بهترین مصاحبه هایی بود که به هیچ عنوان وارد حریم خصوصی فرد نمیشه و فقط تطابق با فرهنگشون و منطبق بودن تجربشون اهمیت داشت. وجدانم قبول نکرد که اینها رو نگم.
سلام دوستان حدود ۳ سال پیش برای پوزیشن طراح سایت به این شرکت اومدم و شروع به کار کردم، امروز به عنوان مدیر واحد It مشغول به فعالیت هستم، شرکت با وجود تحریم ها و سختی های داخلی، پیش رفت خیلی خوبی تو این مدت داشته، مدیران این شرکت عقیده دارن که همینطور که شرکت پیش رفت میکنه باید کارکنان شرکت هم پیش رفت کنن و تو این زمینه خیلی به کارکنان کمک کرده. تا این لحظه همیشه هوای کارکنان رو داشته و تجربه من تو این شرکت بسیار عالی بوده و همچنان هست.
کلا این شرکت یه گارگاه بوده که بعد از چند سال با اضافه کردن چندتا شریک و نیرو شده یه شرکت کوچولو اگه کلی بخوام توضیح بدم یه کارگاه بزرگ با چهارتا شریک که هر چهارتاشون هم 24 ساعت اونجان, البته از نظر شخصیتی انسان های خوبی هستن ولی به طور کل جو اونجا اصلا برای افرادی که توی شرکت های بزرگ کار کردن خوب نیست. حقوق هم یکم بالاتر از وزارت کار که برای نیروهای فنی اصلا خوب نیست
یک شرکت کلاهبرداری به سبک یکی از شاخه های پانزی، به این صورت که از سرمایه گذار اول یک پولی میگیرن و قرار داد برای دو سال میبندن بعد بجایی اینکه کار کنن میگردن دنبال سرمایه گذار بعدی و بعدی و بعدی و ... تا اینکه صدای سرمایه گذار اولی در میاد، بعد پول اونو میدن و چون قرار داد را بصورتی میبدن که جریمه بسیار مقرون به صرفه ایی داشته باشه بعد از یکی دوسال این شکلی همیشه یک پولی هست (درواقع پول سرمایه گذار جدید) که باهاش پول قبلیا رو بدن و الا آخر. طبق معمول این شکل شرکت ها کلا حرفای الکی بزرگی میزنن برای جذب طبیعتا مثلا: ما داریم روی پروژه بسیار بزرگی کار میکنیم، یا ما یک میلیون دلار فاند از فلان کشور گرفتیم، یا شما قراره تاثیر زیادی در جهان داشته باشید و...
در مدت همکاری که با شرکت داشتم جز توهین و بی احترامی چیزی ندیدم، پرداخت حقوق با تاخیر بود وظایف غیر مرتبط بهت میدن امنیت کاری وجود نداره و مدام تهدید به اخراج میشی سفته ضمانت می گیرن و ازش بعنوان اهرم فشار استفاده می کنن خلاصه گول ادا و ویترینی که از اخلاق توی سایتشون هست رو نخورید
من سال یکبار سال 92 یکبار99 رفتم برای مصاحبه....سال 99 از شر ناچاری رفتم میدونستم شرکت درپیتیه...رفتم گفتند حقوق با تاخیر پرداخت میشه..... دقیقا دوستان درست میگن مصاحبه کننده به شدت بی ادب و غیر حرفه ای بودن اقای صادقی از سال 92 در برید بود و من دفعه پیش هم باایشون مصاحبه داشتم بعد این موجود سراپا عقده و حقارت به من گفت شما روند پیشرفتت طی سالهایی که کارکردی صعودی بوده ولی میتونست بهتر باشه خواستم بهش بگم مردک دوزاری تو از سال 92 اینجایی داری اتوماسیون درپیتتون رو وصله پینه میکنی داری روند پیشرفت منو تحلیل میکنی؟؟؟؟ همین اقای صادقی بالای 5-6بار گفت من قانع نشدم که چرا میخای از محل کارت بیای بیرون که اخرین بار همکارش گفت من قانع شدم میشه بسسسسسسسسسسس کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
من با استیل البرز شیراز چند ساله که همکارم از حقوق که میگیرم راضی هستم به نسبت جاهای دیگه بیشتر هست جو علمی کار مدیران باسواد داره در کل اگه روزی خواستم برم به خاطر پیشرفت در زندگی خودم هست و نه به خاطر محیط
من تو این شرکت متوجه شدم که حقوقت رو دور از جون مثل سگ میندازن جلوت ، یجور با التماس باید یه قرون یه قرون ازشون بگیری، اصلا کار و زحمتت برای مدیر عامل ارزشمند نیست، اگر آدم فهمیده ای باشی اخراج میشی، مشکل این شرکت مدیران میانی نیستند خود مدیر عامل هست اون باید عوض بشه وگرنه هیچ وقت پیشرفت نمیکنه، برادر و زن برادر مدیر عامل جلو پیشرفت شرکت رو میگیرن و نمیزارن بقیه دست و پا باز کنند.
من برای مصاحبه پوزیشن UI/UX رفتم.ساعت 4 قرار داشتیم وقتی رسیدم بهم فرم دادن با یه سری سوالات هوش و ... یه ربع طول کشید پرش کردم به نگهبانشون گفتم که اطلاع بدن.اطلاع دادن گفتن یکم دیگ خبر میکنن که برم داخل جلسه.هرچی منتظر موندم خبری نشد حدود ساعت 5 و 5 دقیقه بود دیگه کلافه شدم و بلند شدم رفتم.واقعا فاجعس منابع انسانی شرکت نتونه یه قرار تنظیم کنه.از همین بی نظمیشون مشخصه چه خبره تو شرکت.خوشحالم که نرفتم با توجه به فیدبک هایی ک میبینم
سلام. من تابستون سال ۱۴۰۰ به عنوان کارآموز رفتم این شرکت و بعد اگه شرایط خوبی داشته باشه جذب بشم. دو ماهی که قرار بود برم اونجا به بهونه های مختلف و کرونا گفتن که نیا. من کمتر از دو هفته آخر کارآموزی رو اونجا بودم که تقریباً چیزی تو این مدت یاد نگرفتم. فقط یه سری قطعات پخش و پلای الکترونیکی بود که به دستور مدیر شرکت آقای قاسمی برای آشنایی با قطعات گفتن مرتب کن و بزار داخل قفسه ها که انگار یه جور مرتب سازی آزمایشگاه خیلی کوچیک که داخل خود شرکت بود بودش. البته اینو بگم قبل از این که برم شرکت توی اون دو ماه مدیر تحقیق و توسعه شرکت جناب مهندس فتحی خیلی آدم حرفه ای و کار بلد و متشخصی بود و تنها شخصی که به نظرم تو شرکت واقعا آدم کاری و با معلومات بالا بود ایشون بودن که تو مدتی که نبودم زیر نظر ایشون کلی بهم مطلب یاد دادن و مرتباً جلسه آنلاین میذاشتن و کارهای من رو پیگیری میکردن.به من برنامه نویسی میکرو و آلتیوم را به صورت مبتدی آموزش دادن که خیلی به دردم خورد. مدیر اصلی شرکت آقای قاسمی یه آدم معتاد و دائم درحال کشیدن سیگار، مشکوک و به شدت مرموز بود. دائما قرص میخورد که اسم یکی از قرص هاش رو سرچ کردم قرص مربوط به اعصاب روان بود. به نظرم من که کلاً آدم روانی بود ایشون. هر روز صبح با منشیش تو آشپزخونه صبحونه میخورد و من احساس میکردم روابط خاصی بین این دو نفر هست. چون تا نفر سومی میرفت آشپزخونه حرفاشون قطع میشد یا بحث رو عوض میکردن و تنها خانومی بود که همیشه تا دیر وقت میموند شرکت. شرکت خیلی کوچیک بود و به جز مدیر اصلی و منشی و مهندس فتحی یه حسابدار خانم بود که سرش تو کار خودش بود. کار این شرکت روشنایی بود که از شرکت های دیگه چراغ میخریدن و لیبل شرکت خودشون میزدن روش. این چیزایی بود که من تو دو هفته دیدم و تصمیم گرفتم کلاهمم افتاد سمت این شرکت نرم سمتش.
من در مصاحبه این شرکت قبول شدم اما نرفتم اسفند سال 97 نیاز به نیروی فنی داشتند که پس از شش جلسه مصاحبه( یعنی شش بار من رو به مصاحبه دعوت کرد!) و پس از شش جلسه گفتن باید همزمان هم در شرکت عبیدی کار کنی هم برای ما، بری اونجا بهت ناهار هم میدن تازه. خلاصه روز اول دیدم محیط شرکت فاجعه بود، یک شرخر حدود ساعت سه وارد شرکت شد، و یک دلال طلا ساعت چهار و نیم، اصلا معلوم نبود که کار این شرکت چیه و همه کاری توش انجام میدادن، بعد خود جناب بنیامین اومدند و یک لوله به من دادند که برش بزنم :)) و بعد هم یک لامپ ال ای دی که مونتاژشون کنم، وقتی دیدم انقدر اوضاع بی ریخته همون روز دوم دمم رو گذاشتم روی کولم و فرار کردم.
توی شرکت سیما الکترو طب هر کار مرتبط و غیر مرتبط به شما سپرده میشه چون تعداد کمه. مثلا اگر به عنوان حسابدار سیما الکترو طب باشید ممکنه انبارداری بدن و کار مدیریت مالی رو هم به شما بسپرن و همه چیز گردن شماست. حتی ممکنه بگن که خریدهای شرکت سیما الکترو طب و کارهای در حد کارگری مثل مونتاژ چراغ هم انجام بدید. در عوض بر خلاف ادعای خودشون حقوق تقریبا هیچ وقت سر وقت پرداخت نمیشه حتی در حد سه ماه ممکنه عقب بیوفته. حقوق حداقل وزارت کاری و کلی با منت حقوق میدن. هیچ وقت گول حرف هاشون رو نخورید که کلی وعده بهتون میدن و خیلی تاکید دارن که سیما الکترو طب یه مثل اعضای به خانواده است. وقتی از شرکت سیما الکترو طب بخوایید بیایید بیرون اون موقع است که میفهمید نه تنها غریبه اید بلکه دشمنتونن. سفته سعی کنید ندید حتی حسن نیت کار چون ممکنه بعد یک سوال و خورده ای کار کردن یفته رو به بهونه های مختلف ندن. مورد داشتیم حتی قرارداد نبستن و حقوق چند ماه شخص رو پرداخت نکردن (اون شخص واقعا نابغه بود و از دانشگاه برتر کشور اومده بود تجربه کسب کنه) و شرکت سیما الکترو طب از شخص حتی شکایت واهی هم کرده بود و کلی داستان شده بود. به شخصه بهتون میگم که سراغ شرکت سیما الکترو طب و شرکت های کوچیک (زیر حداقل ۲۰ نفر) نرید.
سلام، من سه ماه تو این شرکت کار کردم مدیرش اقای بنیامین قاسمی هست، توافق کرده بودیم به مرور که دوره آزمایشی سه ماهه میگذره حقوقم افزایش پیدا کنه، از روز اول هربار گفتم حقوقم چقدره طفره میرفت و نمیگفت تا دو ماه که هیچ خبری از حقوق نشد وقتی هم میگفتم میگفت پول نداریم، بعد دوماه به اسرار و اجبار ۶ تومن برام ریخت گفت این حقوقت در صورتی که ارشد الکترونیک حداقل اون موقع ۱۰ حقوقش، گفتم از ماه سوم زیاد میشه دیگه گفت نه تا عید زیاد نمیشه که ۱۰ ماه مونده بود، بعد سه ماه برام ۶ تومن دیگه ریخت بازم با کلی منت که من تورو مثه بقیه نمیبینم من حقوق هیچ کیو ندادم و ...، بعد من به عنوان کارشناس الکترونیک تحقیق و توسعه استخدام شدم، گفتم حقوقم هم کم باشه ی چیژی یاد میگیرم، بعد دو هفته فرستادم برج بین الملل تهران سه تا ساختمون ۵۰ طبقه رو راه پله هاشو رو چارپایه چراغ بستن، بعد هم زد زیر حرفش که نه ما اینجا گچ کاری هم داشته باشیم خودمون باید انجام بدیم و گفت باید بری شمس آباد کارگاه پروفیل برش زدن که دو ساعت از تهران دور بود، کلا ۵ نفر بودیم که همون ماه سوم کاریم ۳, نفرمون استعفا دادیم هنوز هم با من تسویه نکرده عیدی سنوات و اضافه کاری هام و بعد یک سال نداده با هر شماره ای هم زنگ زدم بلاکم کرد، یبارم رفتم شرکت عین سریال هشدار برای کبرا ۱۱ تا منو دید با ماشین فرار کرد، همش برا هفت هشت میلیون بعد این اقا مشکل مالی هم نداره ولی عادت کرده مال مردم خوردن انگار، تسویه ی دو نفر دیکه هم با هزار بار زنگ و داد و بی داد ۶ ماه دیگه زد، اینم بگم به اجبار میگفت اضافه کاری وظیفه کارمنده و مدیر بخواد باید بمونه و از ۸ صب تا ۹ شب مارو نگه میداشت با حداقل حقوق کارگری که اونم سه ماه سه ماه نمیداد،
من ۶ سال سابقه crmدارم و در مراکز بزرگی کار کردم حتی در حد سرپرست اما جالبه شرکت زرین رویا برای کارشناس crm رزومه من رو در جاب ویژن رد کرد بدون دلیل .....
به شدت منابع انسانی بی سوادی دارن و بنظرم فقط توی مصاحبه وقتت تلف میشه و اخرش هم با وجود کلی مصاحبه ردت میکنن و دلیل قانع کننده ای نمیدن بسیار رفتار منابع انسانی زننده و بد و نامحترمانه اصلا برای وقتت ارزش قائل نیستن و بسیار بدقولن اصلا به نظرم حتی با این شرکت وارد مصاحبه نشید چه برسه به همکاری
من به مدت یک سال در بخش تحقیقات شرکت داروسازی دانش واقع در کیلومتر ۱۳ اتوبان لشگری کار کردم. از اون زمان تا ب حال مدیریت اون بخش از مجموعه تغییر نکرده و مدیر اونجا تنها مشکل اونجا بود. بسیار بی ادب،قدر نشناس و خود شیفته. نمیدونم سطح دانش ایشون در چه سطحی هست اما مدیریت ایشون افتضاح هستش و هر مشکلی پیش میومد میگفت این مسائل رو نمیتوم کاری بکنم! چه افراد با سودای اومدن و رفتن ولی این خانوم هستش و توپ هم تکونش نمیده. بخش QC نرید که فاجعس،بخش تحقیقاتش خیلی بهتره.
-اگر کم سابقه، بی سابقه یا دانشجو هستید، این شرکت جای خوبی برای شماست، و به راحتی هم نیرو جذب میکنه -می تونید با کار در این شرکت، سابقه کسب کنید و بعد از دوسه سال برید شرکت های خوب -فشار کاری معمولی است، چون نظارت دقیقی نیست -به راحتی می تونید کنار کار، درس بخونید، پایان نامه انجام بدید، پروژه کسری و ... -پارکینگ نداره و برای جای پارک با توجه به موقعیت شرکت که در جردن است، باید نهایتاً تا 6:30 پارک کنید -پرداخت حقوق نامنظم و با تاخیر دو ماهه -رد نشدن بیمه بصورت کامل -کمبود امکانات حداقلی مانند دستمال، قهوه، آبسرد کن، مایکروویو و ... -ندادن صبحانه و میان وعده -دخالت مدیرعامل در همه زمینه ها -پرداختی حداقل عیدی -ندادن پاداش، بن کارت و کارانه -حقوق پایین -پس از ترک شرکت، آخرین حقوق شما و سنوات 9 ماه بلوکه میشه و نمیدن -گرفتن سفته برای شروع کار -سنوات با حقوق واقعی شما پرداخت نمیشه و پایه محاسبه میشه -بی برنامگی -مدیران ارشد در بیشتر واحد ها در زمینه اون واحد و رشته تخصص و دانشی ندارند
من ۲ ماه تو این شرکت بودم حتی جمعه ها هم مجبورم میکردن که برم انقدر مزخرف بود که حتی خود داروخونه هم شکایت داشت الا هی باید زنگ بزنم پیگیر مدارک و حقوقم بشم کسی هم پاسخگو نیس به هیچ عنوان حقوق طبق قانون کار بقول خودشون نصفِ قانون کارم نیس فقط بلدن پول خرج مدیرا کنن که لباس شیک بپوشن کروات بزنن
بنده حدود ۲ سال در این شرکت کار کردم باید بگم تنها شرکتی هست که هرچی کمتر زحمت بکشی هرچی ضعیف تر باشی در نزد مدیران محبوب تر هستی تعداد خیلی زیاد پرسنل مازاد باعث عدم پرداخت به موقع حقوق هست و داشتن مدیران نالایق و بسیار بسیار ضعیف در این مجموعه باعث چند گانگی قیمت ها شده به طور مثال قیمت ضد آفتابی که روی محصول ۵۷۸ هزار تومان خورده خود پنل شرکت توی دیجی کالا قیمت ۱۶۰ هزار تومان میفروشه و باعث نارضایتی بسیاری از مشتری ها شده وضعیت حقوق دهی این شرکت هم که فاجعه هست ۳ ماه حقوق ها عقب هستن پورسانت ها ۷ ماه عقب هستن.
برخوردشان بسیار حرفه ای بود در کمال احترام بود پذیرایی، خوشامدگویی و مصاحبه حرفه ای یکی از مهمترین نکات در سوپرپایپ احترام به حریم خصوصی و شخصی بود که در مصاحبه به آن وارد نشدند. و واقعا احساس خوبی بهم دادند
تعجب میکنم که این دوستان این نوشته ها را در مورد سوپرپایپ نوشتند، به هیچ عنوان در سوپرپایپ بی احترامی وجود ندارد و کاملا در یک فضای محترمانه با شما مصاحبه می شود. من باوجود اینکه از مصاحبه رد شدم ولی به من نتیجه مصاحبه را ارسال کردند و تشکر کردند. و اینکه قرار نیست هرکی مصاحبه کنه استخدام بشه. واقعا از بهترین مصاحبه هایی بود که به هیچ عنوان وارد حریم خصوصی فرد نمیشه و فقط تطابق با فرهنگشون و منطبق بودن تجربشون اهمیت داشت. وجدانم قبول نکرد که اینها رو نگم.
سلام دوستان حدود ۳ سال پیش برای پوزیشن طراح سایت به این شرکت اومدم و شروع به کار کردم، امروز به عنوان مدیر واحد It مشغول به فعالیت هستم، شرکت با وجود تحریم ها و سختی های داخلی، پیش رفت خیلی خوبی تو این مدت داشته، مدیران این شرکت عقیده دارن که همینطور که شرکت پیش رفت میکنه باید کارکنان شرکت هم پیش رفت کنن و تو این زمینه خیلی به کارکنان کمک کرده. تا این لحظه همیشه هوای کارکنان رو داشته و تجربه من تو این شرکت بسیار عالی بوده و همچنان هست.
کلا این شرکت یه گارگاه بوده که بعد از چند سال با اضافه کردن چندتا شریک و نیرو شده یه شرکت کوچولو اگه کلی بخوام توضیح بدم یه کارگاه بزرگ با چهارتا شریک که هر چهارتاشون هم 24 ساعت اونجان, البته از نظر شخصیتی انسان های خوبی هستن ولی به طور کل جو اونجا اصلا برای افرادی که توی شرکت های بزرگ کار کردن خوب نیست. حقوق هم یکم بالاتر از وزارت کار که برای نیروهای فنی اصلا خوب نیست
یک شرکت کلاهبرداری به سبک یکی از شاخه های پانزی، به این صورت که از سرمایه گذار اول یک پولی میگیرن و قرار داد برای دو سال میبندن بعد بجایی اینکه کار کنن میگردن دنبال سرمایه گذار بعدی و بعدی و بعدی و ... تا اینکه صدای سرمایه گذار اولی در میاد، بعد پول اونو میدن و چون قرار داد را بصورتی میبدن که جریمه بسیار مقرون به صرفه ایی داشته باشه بعد از یکی دوسال این شکلی همیشه یک پولی هست (درواقع پول سرمایه گذار جدید) که باهاش پول قبلیا رو بدن و الا آخر. طبق معمول این شکل شرکت ها کلا حرفای الکی بزرگی میزنن برای جذب طبیعتا مثلا: ما داریم روی پروژه بسیار بزرگی کار میکنیم، یا ما یک میلیون دلار فاند از فلان کشور گرفتیم، یا شما قراره تاثیر زیادی در جهان داشته باشید و...
در مدت همکاری که با شرکت داشتم جز توهین و بی احترامی چیزی ندیدم، پرداخت حقوق با تاخیر بود وظایف غیر مرتبط بهت میدن امنیت کاری وجود نداره و مدام تهدید به اخراج میشی سفته ضمانت می گیرن و ازش بعنوان اهرم فشار استفاده می کنن خلاصه گول ادا و ویترینی که از اخلاق توی سایتشون هست رو نخورید
من سال یکبار سال 92 یکبار99 رفتم برای مصاحبه....سال 99 از شر ناچاری رفتم میدونستم شرکت درپیتیه...رفتم گفتند حقوق با تاخیر پرداخت میشه..... دقیقا دوستان درست میگن مصاحبه کننده به شدت بی ادب و غیر حرفه ای بودن اقای صادقی از سال 92 در برید بود و من دفعه پیش هم باایشون مصاحبه داشتم بعد این موجود سراپا عقده و حقارت به من گفت شما روند پیشرفتت طی سالهایی که کارکردی صعودی بوده ولی میتونست بهتر باشه خواستم بهش بگم مردک دوزاری تو از سال 92 اینجایی داری اتوماسیون درپیتتون رو وصله پینه میکنی داری روند پیشرفت منو تحلیل میکنی؟؟؟؟ همین اقای صادقی بالای 5-6بار گفت من قانع نشدم که چرا میخای از محل کارت بیای بیرون که اخرین بار همکارش گفت من قانع شدم میشه بسسسسسسسسسسس کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
من با استیل البرز شیراز چند ساله که همکارم از حقوق که میگیرم راضی هستم به نسبت جاهای دیگه بیشتر هست جو علمی کار مدیران باسواد داره در کل اگه روزی خواستم برم به خاطر پیشرفت در زندگی خودم هست و نه به خاطر محیط