یک محیط کاری دوستانه با مدیریت خانم اسماعیلی واقعا یک تجربه عالی و بی نظیر بود. از نظر کاری با توجه به حجم سفارش توی طول روز واقعا وقت خالی نداریم و رو درست انجام شدن کارها خیلی سخت گیر هستن. زمینه های لازم برای یادگیری رو فراهم می کنند. ولی خیلی روی کار حساس هستند . از جمله عیب هاش اینه که بیمه ندارن ولی حقوق به موقع واریز می کنند.
آخرین تجربهها
شرکت به شدت بی پایه و اساس. هیچ ساختار درستی در بخش اداری و مالی وجود نداره. مدیریت هر روز یه دستور و درخواست جدید داره. بسته به حال خودش شرایط کاری وعوض می کنه و اصلا به هیچ کدوم از بند های قرارداد پایبند نیست. واریزی ها بشدت بی نظم انجام میشه و معمولا آخر ماه واریز می کنند. در کل نارضایتی از این شرکت بشدت زیاده و پیشنهاد میکنم عمر خودتون و تو این شرکت هدر ندید
تجربه کار در این شرکت برای من فوقالعاده بوده است. فضای کاری دوستانه و حمایتهای بیوقفه از جانب مدیریت و همکاران، باعث شده است که هر روز با انگیزه و انرژی بیشتر به سرکار بیایم. این شرکت نه تنها به توسعه مهارتهای حرفهای من اهمیت میدهد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی کاری نیز توجه ویژهای دارد. از امکانات رفاهی گرفته تا فرصتهای آموزشی، همه چیز به گونهای طراحی شده که کارکنان بتوانند بهترین نسخه از خود را در محیط کار نشان دهند. احساس میکنم در اینجا به عنوان یک عضو ارزشمند دیده میشوم و این موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه من شده است.
کار کردن در مرکزآهن برای من یک تجربه فوقالعاده بود. در طول یک سالی که اونجا بودم، از کار تیمی و فضای حرفهای شرکت خیلی یاد گرفتم و فرصتی برای رشد داشتم. محیط دوستانه و حمایت همکاران باعث شد که همیشه انگیزه داشته باشم. حتی بعد از مهاجرت، درسها و تجربیاتی که از مرکزآهن کسب کردم، همیشه همراهم بوده و کمک زیادی به من کرده. اگر دنبال یه محیط پویا و یادگیری مداوم هستید، مرکزآهن جای عالیایه.
در کل باید بگم فضای کاری به شدت سمی هستش از فاجعه ترین واحدهای اونجا میشه به منابع انسانی اشاره کرد.چیزی به عنوان فرهنگ سازمانی ، احترام و کلاس اصلا در این سازمان تعریف نشده. نکته منفی دیگه پرداختی این شرکت هستش که به صورت 2 تا واریزی انجام میشه(طبق اصطلا خودشون روی لیست و پشت لیست) که تمام دزدی ها و حق خوری های این سازمان از طریق همین لیست دوم انجام میشه.در مورد قراردادشون باید بگم همه بندهاش یکطرفه و علیه پرسنل هستش. در کل اگه برای خودتون ارزش قائل هستید دور همچین سازمان چیپ و دوزاری رو یک خط قرمز بکشید.
من تجربه خودم رو از مصاحبه براتون مینویسم تو مصاحبه اول که با مسئول IT بود همه چی واقعا خوب بود و احترام خوبی براتون قایل میشن جوری که احساس راحتی میکنید و واقعا از برخوردشون لذت میبرید چیزی که برای خودم مهم بود دریافت تضمین مالی بود که وقتی ازشون پرسیدم گفتم که چنین چیزی نداریم و منم رو همین خیال رفتم جلو مصاحبه بعدی با یه خانم از منابع انسانی بود که هیچ سوالی نپرسید ازم و فقط خواست که همو ببینیم و رفتارش هم خوب بود بعد از این مضاحبه یه فرم معرفی نامه بهتون میدن که باید برید محضر خونه و تعهد رسمی بدید به همراه ضامن که اونجا میبرید و هم خودتون و هم ضامنتون متعهد میشید که در صورت بروز مشکل خود محضر از یه سفته 100 میلیونی علیه خود شما و ضامنتون استفاده کنه .... یه سری بند ها توی قرار داد و تعهد محضری وجود داره که با خوندن و دیدنشون کلا برق از سرتون میپره و بیخیال کار کردن میشید وقتی که من متعرض شدم بابت اینکه چرا همچین چیزایی تو قرار داد وجود داره ارجاعم دادن به بخش حقوقی شرکت که فقط یه سری چیزایی چرت و پرت گفت اخرش هم گفت شما میخایی با ما کار کنی ما که نمیخاهیم پس باید تمام این تعهدات یکطرفه رو قبول کنی و منم همون جا با شنیدن این حرف کلا بیخیال شدم و اومدم بیرون بعد از چند روز 40 نفر از اون سازمان شروع به زنگ زدن کردن و که چرا نمیام ... منم علت رو براشون توضیح دادم یه روز دیگه یه بنده خدایی از اونجا که کلا در جریان روال مصاحبه و این چیزا نبود و تماس گرفت که مثلا مشکل رو حل کنه بهش گفتم که مشکل از قرار دادتون هستش و من این قرار داد رو بخاطر این مشکلات امضا نمیکنیم همون جا شروع کرد تلفنی متن قرار داد رو بخونه تا اشکالاتش رو برطرف کنه وسط خوندن متوجه شدم که حتی یکبار هم اون متن رو نخونده و کاملا بی خبره وسطاش که کاملا دید حق با منه شروع کرد با این لحن که بخدا ما شرکت خوبی هستیم و این حرفا که کاملا مشخص بود داره التماس میکنه که برم واسه کار اونجا خلاصه اگه میخواهید حس برده گی و اسیر بودن و گرفتار شدن داشته باشید فقط کافیه اون قرار داد رو یکبار تا اخر بخونید تا کاملا متوجه بشید که حتی بعد از رفتنتون تو اون شرکت وقتی تعهد مخضری میدید چه عواقبی در انتظارتون هستش
فروشگاه زنجیره ای عطر و ادکلن وزرا مزایا و معایب زیادی دارد. این عناوین مربوط به حوزه کاری فروشندگی با سمت سرپرست فروش (سطح ۳) در نظر گرفته شده است. مزایا: پرداخت بیمه بدون مشکل هست. شامل دوره آموزشی می شود. در صورتی که به شما نیاز داشته باشند، از روز اول آموزشی حقوق هم دارید. کار به شدت سبک و با روحیه مثبت است. مشتریان به صورت عمومی خوشحال و با روحیه مثبت هستند. فرست خالی خیلی زیاد در بین کار وجود دارد. اگر مدیریت نشود فرسودگی ایجاد می کند. در سالروز مرد و زن، هدایایی به کارمندان داده می شود. کارمندان امکان خرید اقساطی دارند. و مزیت آخر، همیشه خوشبو هستید. معایب: ساعت کاری در زمینه فروش ۱۰ ساعت است، ولی پرداخت طبق قانون ۷.۵ ساعت وزارت کار است. جمعه ها و روزهای تعطیل عملا وجود ندارند و همیشه باید سر کار باشید. پورسانت کالایی که در ابتدا وعده می دهند پوچ است. صرفا یک سری کالاهای در حال خراب شدن، کالاهای تولیدی که سود بالایی برایشان دارد، کارهای جدید که اصلا جا نیافتاده اند و کالاهایی که هیچ کس به صورت عادی نمیخرد شامل پورسانت کالایی آن هم ۳ تا ۱۰ درصد می شود. در صورت تحقق تارگت های فروش، پاداش مسخره ای در حد نیم تا ۳ درصد فروش کل به کل فروشگاه داده می شود. واحد منابع انسانی از قوانین روز اطلاعی ندارد. تسویه حساب به موقع انجام نمی شود و ممکن چند ماه بدون حقوق بمانید. مبلغی به عنوان ضمانت و حسن انجام کار در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کل حقوق به شما پرداخت نمی شود تا پس از ۶ ماه، در صورتی که خطا نداشته باشید، آن هم بعد از چندین ماه، به شما پرداخت شود. هر ماه چندین برگه بابت تسویه حساب از شما گرفته می شود و اگر قبل از عید خروج کنید، عیدی و پاداشی در کار نیست. وضعیت ارتباطی بین همکاران خوب نیست. رده های داخلی شرکت باهم ارتباط صمیمانه ندارند و کارها به کندی و با پیگیری شدید پیش می رود. و از همه مهم تر، همه تاییدیه ها باید به تایید مدیرعامل برسد و عملا واحد های شرکت بی مسئولیت هستند. به همین ترتیب یککار ۱ ساعته، ممکن است ۴ ماه طول بکشد. قراردادهای تمدید کار منطقی نبوده و در صورتی که به شدت نیاز به نیروی کار داشته باشند پیشنهاد بهتر می دهند. کار به صورت دو شیفت بوده و علاوه بر ۱۰ ساعت شیفت، چندین ساعت در رفت و آمد هدر می شود. در بدو ورود چند صد میلیون سفته از شما و از ضامن شما دریافت می شود. قراردادی شامل ۷ سال عدم فعالیت در فعالیت های مشابه با شما بسته می شود تا خیال دور زدن وزرا و فعالیت در این حوزه و حوزه های مشابه را نداشته باشید، والا با شما برخورد قانونی می کنند.
تجربه ناخوشایند ناهماهنگی کامل بین نیروهای ستاد و بخش فروش همه موارد نیاژ به تایید مستقیم مدیرعامل دارد که پیگیری یک امر ساده چندین هفته طول میکشد مرخصی ندارد تعطیلات ندارد اگر فردی معتااااد به کار هستید و از خونه بودن فراری، این کار مناسب شماست، چون کلا در طول روز ۱۲ ساعت درگیر وزرا بوده و فقط ۱۲ ساعت برای خود دارید، با کسر ساعت خواب، ۴ ساعت مفید از روز میمونه براتون حقوق به شدت پایین در همه سطح ها حتی در بخش ستادی، بخشی از حقوق کسر میشه، یه جورایی تا ۸ ، ۹ ماه بعد نمیبینیش پرداخت حقوق رو به نوعی مزیت حساب میکنن و منت میگذارند تشکیلات کاملا آماتور و غیرحرفه ای اداره می شود. نیروهای منابع انسانی کاملا با قانون کار مخالف هستند شیفت روزانه ۱۰ ساعت پر میشه، با رفت و آمد دو شیفت، ۱۲ ساعت درگیرید، پرداختی ۷.۵ ساعت هست جمعه ها و تعطیلات هم رایگان واسشون کار میکنید. تنها نکات مثبتش آموزش همیشه خوشبویید کار سبکی هست محیط مثبت و خوبی داره همکاران به نسبت شاید خوب باشن شانس شماست در گرگان رقابت قیمتی خوبی داره ولی بقیه جاها رو نمیدونم ۳۰۰ میلیون سفته ضمانی میگیرند بیمه از اول ندارید آزمون دارد حقوق به موقع پرداخت نمی شود اسما پورسانت دارند ولی هیچ خبری نیست، ۳۰۰ میلیاردهم بفروشی تهش ۱ میلیون بهت پاداش بدن بدترین تجربه کاری من بود
یک محیط کاری دوستانه با مدیریت خانم اسماعیلی واقعا یک تجربه عالی و بی نظیر بود. از نظر کاری با توجه به حجم سفارش توی طول روز واقعا وقت خالی نداریم و رو درست انجام شدن کارها خیلی سخت گیر هستن. زمینه های لازم برای یادگیری رو فراهم می کنند. ولی خیلی روی کار حساس هستند . از جمله عیب هاش اینه که بیمه ندارن ولی حقوق به موقع واریز می کنند.
شرکت به شدت بی پایه و اساس. هیچ ساختار درستی در بخش اداری و مالی وجود نداره. مدیریت هر روز یه دستور و درخواست جدید داره. بسته به حال خودش شرایط کاری وعوض می کنه و اصلا به هیچ کدوم از بند های قرارداد پایبند نیست. واریزی ها بشدت بی نظم انجام میشه و معمولا آخر ماه واریز می کنند. در کل نارضایتی از این شرکت بشدت زیاده و پیشنهاد میکنم عمر خودتون و تو این شرکت هدر ندید
تجربه کار در این شرکت برای من فوقالعاده بوده است. فضای کاری دوستانه و حمایتهای بیوقفه از جانب مدیریت و همکاران، باعث شده است که هر روز با انگیزه و انرژی بیشتر به سرکار بیایم. این شرکت نه تنها به توسعه مهارتهای حرفهای من اهمیت میدهد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی کاری نیز توجه ویژهای دارد. از امکانات رفاهی گرفته تا فرصتهای آموزشی، همه چیز به گونهای طراحی شده که کارکنان بتوانند بهترین نسخه از خود را در محیط کار نشان دهند. احساس میکنم در اینجا به عنوان یک عضو ارزشمند دیده میشوم و این موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه من شده است.
کار کردن در مرکزآهن برای من یک تجربه فوقالعاده بود. در طول یک سالی که اونجا بودم، از کار تیمی و فضای حرفهای شرکت خیلی یاد گرفتم و فرصتی برای رشد داشتم. محیط دوستانه و حمایت همکاران باعث شد که همیشه انگیزه داشته باشم. حتی بعد از مهاجرت، درسها و تجربیاتی که از مرکزآهن کسب کردم، همیشه همراهم بوده و کمک زیادی به من کرده. اگر دنبال یه محیط پویا و یادگیری مداوم هستید، مرکزآهن جای عالیایه.
در کل باید بگم فضای کاری به شدت سمی هستش از فاجعه ترین واحدهای اونجا میشه به منابع انسانی اشاره کرد.چیزی به عنوان فرهنگ سازمانی ، احترام و کلاس اصلا در این سازمان تعریف نشده. نکته منفی دیگه پرداختی این شرکت هستش که به صورت 2 تا واریزی انجام میشه(طبق اصطلا خودشون روی لیست و پشت لیست) که تمام دزدی ها و حق خوری های این سازمان از طریق همین لیست دوم انجام میشه.در مورد قراردادشون باید بگم همه بندهاش یکطرفه و علیه پرسنل هستش. در کل اگه برای خودتون ارزش قائل هستید دور همچین سازمان چیپ و دوزاری رو یک خط قرمز بکشید.
من تجربه خودم رو از مصاحبه براتون مینویسم تو مصاحبه اول که با مسئول IT بود همه چی واقعا خوب بود و احترام خوبی براتون قایل میشن جوری که احساس راحتی میکنید و واقعا از برخوردشون لذت میبرید چیزی که برای خودم مهم بود دریافت تضمین مالی بود که وقتی ازشون پرسیدم گفتم که چنین چیزی نداریم و منم رو همین خیال رفتم جلو مصاحبه بعدی با یه خانم از منابع انسانی بود که هیچ سوالی نپرسید ازم و فقط خواست که همو ببینیم و رفتارش هم خوب بود بعد از این مضاحبه یه فرم معرفی نامه بهتون میدن که باید برید محضر خونه و تعهد رسمی بدید به همراه ضامن که اونجا میبرید و هم خودتون و هم ضامنتون متعهد میشید که در صورت بروز مشکل خود محضر از یه سفته 100 میلیونی علیه خود شما و ضامنتون استفاده کنه .... یه سری بند ها توی قرار داد و تعهد محضری وجود داره که با خوندن و دیدنشون کلا برق از سرتون میپره و بیخیال کار کردن میشید وقتی که من متعرض شدم بابت اینکه چرا همچین چیزایی تو قرار داد وجود داره ارجاعم دادن به بخش حقوقی شرکت که فقط یه سری چیزایی چرت و پرت گفت اخرش هم گفت شما میخایی با ما کار کنی ما که نمیخاهیم پس باید تمام این تعهدات یکطرفه رو قبول کنی و منم همون جا با شنیدن این حرف کلا بیخیال شدم و اومدم بیرون بعد از چند روز 40 نفر از اون سازمان شروع به زنگ زدن کردن و که چرا نمیام ... منم علت رو براشون توضیح دادم یه روز دیگه یه بنده خدایی از اونجا که کلا در جریان روال مصاحبه و این چیزا نبود و تماس گرفت که مثلا مشکل رو حل کنه بهش گفتم که مشکل از قرار دادتون هستش و من این قرار داد رو بخاطر این مشکلات امضا نمیکنیم همون جا شروع کرد تلفنی متن قرار داد رو بخونه تا اشکالاتش رو برطرف کنه وسط خوندن متوجه شدم که حتی یکبار هم اون متن رو نخونده و کاملا بی خبره وسطاش که کاملا دید حق با منه شروع کرد با این لحن که بخدا ما شرکت خوبی هستیم و این حرفا که کاملا مشخص بود داره التماس میکنه که برم واسه کار اونجا خلاصه اگه میخواهید حس برده گی و اسیر بودن و گرفتار شدن داشته باشید فقط کافیه اون قرار داد رو یکبار تا اخر بخونید تا کاملا متوجه بشید که حتی بعد از رفتنتون تو اون شرکت وقتی تعهد مخضری میدید چه عواقبی در انتظارتون هستش
فروشگاه زنجیره ای عطر و ادکلن وزرا مزایا و معایب زیادی دارد. این عناوین مربوط به حوزه کاری فروشندگی با سمت سرپرست فروش (سطح ۳) در نظر گرفته شده است. مزایا: پرداخت بیمه بدون مشکل هست. شامل دوره آموزشی می شود. در صورتی که به شما نیاز داشته باشند، از روز اول آموزشی حقوق هم دارید. کار به شدت سبک و با روحیه مثبت است. مشتریان به صورت عمومی خوشحال و با روحیه مثبت هستند. فرست خالی خیلی زیاد در بین کار وجود دارد. اگر مدیریت نشود فرسودگی ایجاد می کند. در سالروز مرد و زن، هدایایی به کارمندان داده می شود. کارمندان امکان خرید اقساطی دارند. و مزیت آخر، همیشه خوشبو هستید. معایب: ساعت کاری در زمینه فروش ۱۰ ساعت است، ولی پرداخت طبق قانون ۷.۵ ساعت وزارت کار است. جمعه ها و روزهای تعطیل عملا وجود ندارند و همیشه باید سر کار باشید. پورسانت کالایی که در ابتدا وعده می دهند پوچ است. صرفا یک سری کالاهای در حال خراب شدن، کالاهای تولیدی که سود بالایی برایشان دارد، کارهای جدید که اصلا جا نیافتاده اند و کالاهایی که هیچ کس به صورت عادی نمیخرد شامل پورسانت کالایی آن هم ۳ تا ۱۰ درصد می شود. در صورت تحقق تارگت های فروش، پاداش مسخره ای در حد نیم تا ۳ درصد فروش کل به کل فروشگاه داده می شود. واحد منابع انسانی از قوانین روز اطلاعی ندارد. تسویه حساب به موقع انجام نمی شود و ممکن چند ماه بدون حقوق بمانید. مبلغی به عنوان ضمانت و حسن انجام کار در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کل حقوق به شما پرداخت نمی شود تا پس از ۶ ماه، در صورتی که خطا نداشته باشید، آن هم بعد از چندین ماه، به شما پرداخت شود. هر ماه چندین برگه بابت تسویه حساب از شما گرفته می شود و اگر قبل از عید خروج کنید، عیدی و پاداشی در کار نیست. وضعیت ارتباطی بین همکاران خوب نیست. رده های داخلی شرکت باهم ارتباط صمیمانه ندارند و کارها به کندی و با پیگیری شدید پیش می رود. و از همه مهم تر، همه تاییدیه ها باید به تایید مدیرعامل برسد و عملا واحد های شرکت بی مسئولیت هستند. به همین ترتیب یککار ۱ ساعته، ممکن است ۴ ماه طول بکشد. قراردادهای تمدید کار منطقی نبوده و در صورتی که به شدت نیاز به نیروی کار داشته باشند پیشنهاد بهتر می دهند. کار به صورت دو شیفت بوده و علاوه بر ۱۰ ساعت شیفت، چندین ساعت در رفت و آمد هدر می شود. در بدو ورود چند صد میلیون سفته از شما و از ضامن شما دریافت می شود. قراردادی شامل ۷ سال عدم فعالیت در فعالیت های مشابه با شما بسته می شود تا خیال دور زدن وزرا و فعالیت در این حوزه و حوزه های مشابه را نداشته باشید، والا با شما برخورد قانونی می کنند.
تجربه ناخوشایند ناهماهنگی کامل بین نیروهای ستاد و بخش فروش همه موارد نیاژ به تایید مستقیم مدیرعامل دارد که پیگیری یک امر ساده چندین هفته طول میکشد مرخصی ندارد تعطیلات ندارد اگر فردی معتااااد به کار هستید و از خونه بودن فراری، این کار مناسب شماست، چون کلا در طول روز ۱۲ ساعت درگیر وزرا بوده و فقط ۱۲ ساعت برای خود دارید، با کسر ساعت خواب، ۴ ساعت مفید از روز میمونه براتون حقوق به شدت پایین در همه سطح ها حتی در بخش ستادی، بخشی از حقوق کسر میشه، یه جورایی تا ۸ ، ۹ ماه بعد نمیبینیش پرداخت حقوق رو به نوعی مزیت حساب میکنن و منت میگذارند تشکیلات کاملا آماتور و غیرحرفه ای اداره می شود. نیروهای منابع انسانی کاملا با قانون کار مخالف هستند شیفت روزانه ۱۰ ساعت پر میشه، با رفت و آمد دو شیفت، ۱۲ ساعت درگیرید، پرداختی ۷.۵ ساعت هست جمعه ها و تعطیلات هم رایگان واسشون کار میکنید. تنها نکات مثبتش آموزش همیشه خوشبویید کار سبکی هست محیط مثبت و خوبی داره همکاران به نسبت شاید خوب باشن شانس شماست در گرگان رقابت قیمتی خوبی داره ولی بقیه جاها رو نمیدونم ۳۰۰ میلیون سفته ضمانی میگیرند بیمه از اول ندارید آزمون دارد حقوق به موقع پرداخت نمی شود اسما پورسانت دارند ولی هیچ خبری نیست، ۳۰۰ میلیاردهم بفروشی تهش ۱ میلیون بهت پاداش بدن بدترین تجربه کاری من بود