یکمرحله با مدیر عملیات و یک مرحله با مدیر فنی جلسه داشتم. مشکل اصلیم این بود که برای آزمون مهارتهای برنامه نویسی یک تسک دادن و من همون روز تسک رو اوکی کردم و مدیر فنی هم خیلی راضی بود. و گفت از هفتهی آینده میتونی بیای استارت بزنی و گفت دقیقش رو بهت زنگ میزنن و هماهنگ میکنن. ولی کسی زنگ نزد و منم هرچی پیگیری کردم کسی جوابی نداد. به نظرم خیلی غیر حرفهای بود این رفتار نره
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در اسنپ باکس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۲۰ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵؛ ۱۵٪ از کاربران اسنپ باکس را به دیگران توصیه میکنند. ۲۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
در مرحله اول یک مصاحبه فنی داشتم با دو نفر از بخش فنی که فک میکنم یکی سنیور و دیگری راهنمای فنی بود خوب پیشرفت و بیشتر تکیه داشتن روی نگاه و حل مسیله ینی از شما پرسیده نمیشه که فلان دیزاین پترن رو بگو یا نمیگن ماکرو سرویس چیست بیشتر روی این موضو تاکید داشتن که به شما یک مسیله رو توضیح میدادن و شما باید براش یک راه حل با توجه به توانایی هاتون و دانش فنی تون ارایه میدادید و در هر دو مرحله از مصاحبه خیلی تاکید بر این بود که ما داریم باهم گفتگو میکنیم و قرار نیست شما آزمون بدید و خب این در مرحله اول برای کسایی که استرسی هستند چیز خوبیه! بعد از جلسه اول سه روز یا دوروز بعد با من تماس گرفتن برای مصاحبه پایانی که من انتظار داشتم با تیم منابع انسانی مصاحبه داشته باشم اما مصاحبه دوم هم فنی بود و یادم رفت سمت مصاحبه کننده رو بپرسم مصاحبه با همون رویکرد گفتگو شروع شد در این مصاحبه خیلی روی این تاکید داشتن که چیزایی که بلد هستید رو عمیقا درک کرده باشید و یا استفاده کرده باشید در واقع نمیخواستند که شما in practice بلد باشید دوست داشتن که شما in action بدونید که دارید چیکار باید بکنید! این مصاحبه تقریبا دوساعت طول کشید و بازهم زمان کم امد که تمام سوالات پرسیده شوند! و مصاحبه واقن سطح بالا و سخت بود. توصیم اینه که خون سردیشون رو حفظ کنن و واقن چیزی که بلد هستند و عمیقا بلد هستند رو بگن! ویژگیهایی که براشون مهم بود: حتما چیزهایی براشون اهمیت داشته در زهنشون اما من چیزی نفهمیدم.
مصاحبه در یک مرحله انجام شد و دو قسمت داشت. در قسمت اول سوالهای تحلیلی پرسیده شد با این هدف که توانایی های ذهنی، حل مساله و تفکر انتقادی ارزیابی بشه. در قسمت دوم کمی از اهداف فردی و ویژگی های شخصیتی ام پرسیدن. از توانایی ها فنی و نرم افزارهایی که بلد بودم سوال کردن و کمی راجع به مسیر پیشرفت این شغل توضیح دادن. در مورد ساعت کاری و حقوق هم صحبت شد. سعی کن راحت باشی و خودت باش. در ضمن اونجا به دنبال کسی هستن که فرد سخت کوشی باشه.
مثل همه ی شغل های دیگه خوبی و بدی های خودش رو داره . اول خوبی هاش رو بگم حقوق به موقع میدن، شارژ ماهیانه اسنپ ، هدیه مناسبتی،بیمه تکمیلی ، به ظاهر احترام نیرو کار رو نگه میدارن بدی هاش : کار فوق العاده سنگین سنگین است استرس کاری زیاد ، حقوق وزارت کار نسبت به زحمتی که کشیده میشه واقعا کمه . حقوق به مرور زیاد نمیشه .از شدت تماس و کار سخت و تماس های بدون لحظه ای وقفه، چشم از مانیتور نمیشه برداشت و کیبورد و موس رو نمیشه لحظه ای رها کرد ، باید پشت سر هم کار کنیم . زمان هایی که اضافه مجبورمون میکنن برای کار شرکت بمونیم اگر زیر ۱ ساعت باشه اضافه کار نمیدن . در کل اگر میتونید کار دیگه پیدا کنید اصلا توصیه نمیکنم . من که استعفا دادم راحت شدم
استخدام در اسنپ باکس
از مجموع ۲۰ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۵٪ از کاربران اسنپ باکس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲۰
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۹ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۹ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۹ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی اسنپ باکس مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ اسنپ باکس
آیا اسنپ باکس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از اسنپ باکس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در اسنپ باکس چگونه است؟
بر اساس ۲۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵ است؛ ۱۵٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در اسنپ باکس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در اسنپ باکس از نگاه ۲۰ کارمند: ۱.۹ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در اسنپ باکس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از اسنپ باکس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: