یکم پیشرفته تر از حد فعلی برای کشور هستن. من فکر میکنم یه عده هستن که باید برن از ایران... اما خب. هستن. تا یا خیلی موفق بشن یا بقیه رو موفق کنن. برخورد محترمانه و تخصصی بود. میتونم بگم حرفه ای و با تجربه هستن توی منابع انسانی و گزینش نیرو
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در بهسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۹ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵؛ ۱۱٪ از کاربران بهسا را به دیگران توصیه میکنند. ۹ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
دوستان عزیز در خصوص این شرکت حتما کامنت سایر همکاران ما را مطالعه کنید و اصلا تصور نکنید ذره ای در ان اغراق شده است و تنها باید این تجربه تلخ را داشته باشید تا بدانید وقتی در مورد این تجربیات یک نفر به قلم می افتد چه رنجی را پشت سر می گذارد. در این شرکت همه چیز بر مبنی سود و منفعت مدیران پیش می رود ، نفرات کارشناس HR که الان به دلیل روابطشان مدیر شده اند که حیف از اسم مدیر برای ایشان (برای خانم خ ) باید از این همه نارضایتی خجالت بکشد و استعفا دهند. در این شرکت مدیران کوته بین و رابطه ای! به وفور دیده می شوند. هر چقدر در این شرکت تلاش کنید با هم دیده نمی شوید و تنها با روابط خاص!! می توانید به نتیجه برسید که البته همه ی افراد زیر بار این جور اقدامات نمی روند.. از آقای ن.. که مدیری دارد که با روابط پنهانی و خاص قدیمی ایشان را نگه داشته و همچنان نیز اعتقاد داشت باید مدیرش باشد که البته همه از روابط با خ ا... اطلاع داشتند فقط به روی خود نمی اوردند. اما در مورد بخش وزین HR، که اندازه ی کتاب ها می توان صحبت کرد ... این بخش با حضور با ارزش خانم خ اداره می شود البته اداره برای خودشان برای برنامه های صبحانه های تیمی؛ نهار های تیمی؛ قهوه هایی که وقت و بی وقت در حال صرف شدن هست و می توان گفت این تیم هیچ وقتی برای اعضای سازمان ندارند و تنها منافع و امنیت و ارامش خودشان مهم است. این تیم تقریبا هیچ نقشی در سازمان و بهبود وضعیت پرسنل در مدت حضور بنده نداشتند و فقط خود را پروتکت می کردن. لطفا لطفا قبل از حضور حتما بررس های لازم را داشته باشید و بنده به عنوان یک دوست که زمانی را در این شرکت تلف کردم اصلا این شرکت را توصیه نمی کنم.
#تجربه کاری در بهسا#- شرکت بهپرداز همراه سامانه اول دقت کنید..... !!!!!!! بیشتر صحبت من در خصوص مشکلات بنیادی شرکت بهسا است که به سبب HR داغون اون ایجاد شده و میشود. فضای کاری بسیار خسته کننده و پر از دروغ است و به هیچ وجه مدیرانی که حق افراد را میخورند نمیخواهند حق بچه ها را بدهند. تیم HR اصلا به هماهنگی جلسه مطابق با تجربیات و تخصص افراد نیست در دنیایی با این حجم از رد و بدل شدن اطلاعات بین سازمان ها و افراد، به این شکل مدیریت کردن واقعا جالب و جای بسی تعجب دارد!! این شرکت روند استخدام مشخص ندارد و با وعده در روز مصاحبه افراد را فریب میدهند اما پس از جذب نه تنها هیچ قرار دادی به افراد داده نمیشود بلکه تعهدهای نامربوط و سفته گرفته شده می شود تهدید هایی که کارمندان را بدهکار می کند در مقابل هیچ نقطه ی مثبتی که در این شرکت دیده می شود. من خودم بارها قبل از خروج از سازمان در مورد مشکلات شرکت ، تیم و تیم HR با تیم HR صحبت کردم اما میدانم که مشکلات در خاکروبه تاریخ معدوم شد چون نفعی برای خانم خ ... نداشت که این موارد را مطرح و مشکلات را رفع نمایند خانم خ... اصلا مسیولیت پذیری نداشتن و با خنده و شوخی روز و ماه را سپری می کند و برای زمان شما ذره ای ارزش قایل نیستند، ایشان روند برخورد درست با پرسنل را بلد نیستند. البته انتظاری هم نیست تجربه ی کاری نداشته اند و در تیم HR تحصیل کردند و دانشگاه رفتند و نهایتا متونی را که حفظ ءکرده اند برای پرسنل از رو می خوانند و قابلیت اجرای یک خط از ان تئوری ها را هم ندارد. اگر برای اضافه شدن به این شرکت مردد هستید حتما مطالعه کنید مخصوصا برای افراد حرفه ای و کسانی که سن کاری انها بیش از 4 سال است در این شرکت جای رشدی وجود ندارد به طور کلی در این شرکت روابط بر ضوابط ارجحیت دارد، در این مجموعه جای رشد نخواهید داشت. تسویه نهایی : سخن پایانی در نظر داشته باشید فرایند تسویه حساب بسیار بد و اذیت کننده است من بیش از 5 ماه هست که در تلاش برای تسویه هستم و هنوز موفق نشده ام.
غیر از همه کامنت هایی که بچه های بهسا اینجا گذاشتن و همه واقعیت هست، منم مطلبی باید اضافه کنم، توی این شرکت شما هر درخواستی داشته باشید باید یک عوارضی بدید تا منابع انسانی براتون انجام بده. اسمش رو هم گذاشتن شیرینی. درخواست تایید مرخصی دارید باید شیرینی بدید. گواهی برای بانک میخواهید باید شیرینی بدید. می خواهید کارتون سریع تر راه بیوفته باید شیرینی بدید. به کم هم راضی نمیشن. فقط هم برای کارشناس مربوطه نباید بگیرید برای کل واحدشون باید بگیرید. منابع انسانی عوض اینکه حامی پرسنل باشه خودش شده گیت عوارض و مالیات. تهدیدت هم می کنن جایی بگی شیرینی دادی حالت رو می گیریم و دفعه بعد کارت رو انجام نمیدیم.
استخدام در بهسا
از مجموع ۹ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۹ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۱٪ از کاربران بهسا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۹
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی بهسا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ بهسا
آیا بهسا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بهسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در بهسا چگونه است؟
بر اساس ۹ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵ است؛ ۱۱٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در بهسا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در بهسا از نگاه ۹ کارمند: ۱.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در بهسا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بهسا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: