Developer
تجربهٔ کاری Developer در بهسا — امتیاز ۱.۰ از ۵.
غیر از همه کامنت هایی که بچه های بهسا اینجا گذاشتن و همه واقعیت هست، منم مطلبی باید اضافه کنم، توی این شرکت شما هر درخواستی داشته باشید باید یک عوارضی بدید تا منابع انسانی براتون انجام بده. اسمش رو هم گذاشتن شیرینی. درخواست تایید مرخصی دارید باید شیرینی بدید. گواهی برای بانک میخواهید باید شیرینی بدید. می خواهید کارتون سریع تر راه بیوفته باید شیرینی بدید. به کم هم راضی نمیشن. فقط هم برای کارشناس مربوطه نباید بگیرید برای کل واحدشون باید بگیرید. منابع انسانی عوض اینکه حامی پرسنل باشه خودش شده گیت عوارض و مالیات. تهدیدت هم می کنن جایی بگی شیرینی دادی حالت رو می گیریم و دفعه بعد کارت رو انجام نمیدیم.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
#تجربه کاری در بهسا#- شرکت بهپرداز همراه سامانه اول دقت کنید..... !!!!!!! بیشتر صحبت من در خصوص مشکلات بنیادی شرکت بهسا است که به سبب HR داغون اون ایجاد شده و میشود. فضای کاری بسیار خسته کننده و پر از دروغ است و به هیچ وجه مدیرانی که حق افراد را میخورند نمیخواهند حق بچه ها را بدهند. تیم HR اصلا به هماهنگی جلسه مطابق با تجربیات و تخصص افراد نیست در دنیایی با این حجم از رد و بدل شدن اطلاعات بین سازمان ها و افراد، به این شکل مدیریت کردن واقعا جالب و جای بسی تعجب دارد!! این شرکت روند استخدام مشخص ندارد و با وعده در روز مصاحبه افراد را فریب میدهند اما پس از جذب نه تنها هیچ قرار دادی به افراد داده نمیشود بلکه تعهدهای نامربوط و سفته گرفته شده می شود تهدید هایی که کارمندان را بدهکار می کند در مقابل هیچ نقطه ی مثبتی که در این شرکت دیده می شود. من خودم بارها قبل از خروج از سازمان در مورد مشکلات شرکت ، تیم و تیم HR با تیم HR صحبت کردم اما میدانم که مشکلات در خاکروبه تاریخ معدوم شد چون نفعی برای خانم خ ... نداشت که این موارد را مطرح و مشکلات را رفع نمایند خانم خ... اصلا مسیولیت پذیری نداشتن و با خنده و شوخی روز و ماه را سپری می کند و برای زمان شما ذره ای ارزش قایل نیستند، ایشان روند برخورد درست با پرسنل را بلد نیستند. البته انتظاری هم نیست تجربه ی کاری نداشته اند و در تیم HR تحصیل کردند و دانشگاه رفتند و نهایتا متونی را که حفظ ءکرده اند برای پرسنل از رو می خوانند و قابلیت اجرای یک خط از ان تئوری ها را هم ندارد. اگر برای اضافه شدن به این شرکت مردد هستید حتما مطالعه کنید مخصوصا برای افراد حرفه ای و کسانی که سن کاری انها بیش از 4 سال است در این شرکت جای رشدی وجود ندارد به طور کلی در این شرکت روابط بر ضوابط ارجحیت دارد، در این مجموعه جای رشد نخواهید داشت. تسویه نهایی : سخن پایانی در نظر داشته باشید فرایند تسویه حساب بسیار بد و اذیت کننده است من بیش از 5 ماه هست که در تلاش برای تسویه هستم و هنوز موفق نشده ام.
متاسفانه بعضی شرکت ها از دور خیلی جذاب و زیبا به نظر میان:)) من یکی از بدترین مصاحبه های کاری رو داشتم، فردی که به عنوان سوپروایزر معرفی شد، خیلی غیرحرفهای و بی حوصله بود! پوزیشن کاراموزی بود اما نشستن سوال کردن، موضوع سوالات نبود که آزاردهنده بود بلکه نحوه برخورد و حرف زدن افراد هست که نشون میده چقدر از بالا به پایین نگاه میشه و شرط و شروط های عجیب مثل وثیقهٓي ۲۵۰ میلیونی از روز اول که باید ارائه بشه! کارشون هم که مشخص هست و مشتریانشونم مشخص. از من سوال میکردند بعد گوشی زنگ میخورد میگفت شما ادامه بده، بعد خودش با موبایل حرف میزد! همون لحظه فهمیدم نه این افراد نه این شرکت مناسب کسی مثل من نیست، سعی کردم سوالایی هم که میپرسن پرت و پلا جواب بدم تا زودتر از اون مصاحبه طولانی و خسته کننده راحت بشم!
دوستان عزیز در خصوص این شرکت حتما کامنت سایر همکاران ما را مطالعه کنید و اصلا تصور نکنید ذره ای در ان اغراق شده است و تنها باید این تجربه تلخ را داشته باشید تا بدانید وقتی در مورد این تجربیات یک نفر به قلم می افتد چه رنجی را پشت سر می گذارد. در این شرکت همه چیز بر مبنی سود و منفعت مدیران پیش می رود ، نفرات کارشناس HR که الان به دلیل روابطشان مدیر شده اند که حیف از اسم مدیر برای ایشان (برای خانم خ ) باید از این همه نارضایتی خجالت بکشد و استعفا دهند. در این شرکت مدیران کوته بین و رابطه ای! به وفور دیده می شوند. هر چقدر در این شرکت تلاش کنید با هم دیده نمی شوید و تنها با روابط خاص!! می توانید به نتیجه برسید که البته همه ی افراد زیر بار این جور اقدامات نمی روند.. از آقای ن.. که مدیری دارد که با روابط پنهانی و خاص قدیمی ایشان را نگه داشته و همچنان نیز اعتقاد داشت باید مدیرش باشد که البته همه از روابط با خ ا... اطلاع داشتند فقط به روی خود نمی اوردند. اما در مورد بخش وزین HR، که اندازه ی کتاب ها می توان صحبت کرد ... این بخش با حضور با ارزش خانم خ اداره می شود البته اداره برای خودشان برای برنامه های صبحانه های تیمی؛ نهار های تیمی؛ قهوه هایی که وقت و بی وقت در حال صرف شدن هست و می توان گفت این تیم هیچ وقتی برای اعضای سازمان ندارند و تنها منافع و امنیت و ارامش خودشان مهم است. این تیم تقریبا هیچ نقشی در سازمان و بهبود وضعیت پرسنل در مدت حضور بنده نداشتند و فقط خود را پروتکت می کردن. لطفا لطفا قبل از حضور حتما بررس های لازم را داشته باشید و بنده به عنوان یک دوست که زمانی را در این شرکت تلف کردم اصلا این شرکت را توصیه نمی کنم.
۳ مرحله مصاحبه داشتم. مرحله ۱ منابع انسانی: تقریبا همون سوالایی که همه شرکت ها میپرسن. از انگیزه و چرا باید استخدامت کنیم، کتاب چی میخونی، فیلم چی ، و …. مرحله دوم فنی: سوالات مرتبط با پوزیشن و سنجش سطح زبان (خیلی مهم چون شرکت کارمند خارجی هم داره) مرحله سوم: مدیر بخش- تقریبا سوالات روتین از سابقه کاری- انگار مصاحبه های قبلی براش ملاک بود و رزومه مطالعه قبل مصاحبه- ببینید چی میخوان سعی کنید همونا رو بخونید. رو زبان تاکید دارن. برای استخدام در شرکت های تلکامی زبان خیلی مهم مخصوصا اگر کارمند خارجی داشته باشن بدون استرس و با اعتماد به نفس برین(بدترین حالت اینه که نخوان دیگه)
اون فردی که میخواست با من مصاحبه کنه تو خیابون بود و به همین دلیل camera رو که نتونست روشن کنه هیچ صدای خیابونو و موتوری و وانتی و ماشین هم میومد کلا هم میوت میکرد و وقتی من جوابش رو میدادم باید منتظر میموندم ایشون به یه جای نسبتا آروم تر برسن تا صحبت کنن و سوال بعدی رو بپرسن خیلی هم نمیدونست میخواد چی بپرسه.اصلا آمادگی نداشت البته که اگر آمادگی داشت که تو خیابون تماس نمیگرفتن 🙂 .البته عذرخواهی کردن ولی نمیدونم فایده اش برای من چی بود؟ در کل که بدترین تجربه ای بود که تو این ۲ سالی که کار میکنم داشتم.سعی کردم خیلی زود قطع کنم تماس رو و ۱۵ دقیقه صحبت کردیم در آخرم گفتن ما groovy کار میکنیم نه جاوا
قبول شدم..اول منابع انسانی بود که تست هوش گرفت ۴۵ دقیقه که فک کنم از ۴۰ تا ۲۰ تا جواب بدید کافیه.من ۲۴ تا زدم.سوال های روانشناسی بود بعدش. مصاحبه با مدیر فنی بود بعدش که ۲ تا سوال هوش و احتمال بود و بقیش راجع به رزومه و سابقه. برای تست sql و istqb و سابقه کار با ابزار ها مخصوصا soapui ، selenium web driver، jmeter خیلی مهمه و دیگه هرچی که راجع به تست می دونید.مصاحبه انگلیسی هم انجام دادم مدارک بین المللی اگه داشته باشید خیلی مهمه..من IELTS , ISTQB داشتم