قرارداد ساعتی است (آدمهایی پست که حتی حاضر نیستند حق کارگر را بدهند) اکثر افراد بعد از قبولی در مصاحبه پس از اینکه متوجه روش پرداخت و محاسبه حقوق میشوند کنسل میکنند ولی از اول به کسی شفاف نمی گویند قضیه از چه قرار است اضافه کاری ضریب ندارد شما اصلا مرخصی نداری یعنی اگه مرخصی بگیری در واقع حقوقت کمتر خواهد شد همه جدا خدا خدا میکنن تعصیلی در تقویم باشه، تو این شرکت برعکسه چون باعث میشه حقوقشون کمتر بشه واقعا نسبتی بین کار و زندگی نیست و تعادل زندگی شما به هم خواهد خورد حقوق فروردین بچه ها (به لطف حقوق ساعتی) بین نصف تا یک سوم حقوق توافقی خواهد بود یعنی عملا فروردین حقوقی ندارید یک ساختار خیلی مسخره وجود داره که تمام پروژه های شرکت با اون انجام میشه که vb.net هست هیچ چالش فنی وجود نداره و هر روز پسرفت می کنید با تکنولوژی 20 سال پیش کار میکنید دانش فنی مدیران در حد صفر هست، یک نفر هست که از بقیه بهتره از نظر فنی (برای مدیریت و البته بقیه مدیران)که حکم خدایی داره که در واقع آدم توانمندی هست ولی نه در اون حدی که شرکت فکر میکنه امکان داره منشی شرکت زیر آب شما رو بزنه و هر لحظه با دوربین شما رو چک میکنه و دائم به صاحب شرکت که خارج ایرانه گزارش میده توی این شرکت افراد به 2 دسته تقسیم میشن افرادی که اونجا رو به صورت هیئتی مدیریت میکنن و دور هم خوش و خرم و حقوق های خوب و کار کم و یه جورایی تایید شدن و سایرین که گروه اول هر کاری بخوان میتونن بکنن و گروه دوم هیچ کاری نمیتونن بکنن این شرکت انتظار بیجا زیاد از بچه ها داره، اگه صحبت کنید سریع برخورد میکنن میگن کمتر صحبت کنید و صداتون خیلی بلنده (که در واقع بلند نبوده) اما گروه اول بلند بلند میخندن، حرف میزنن کسی نیست بهشون بگه چه خبره، پیش امده بود که حتی با صدای بلند آهنگ میذاشتن اما کسی کاری نداشت چون اونها از همه چیز مُبرا بودن شما نه تنها امکان رشد از نظر فنی را ندارید همچنین از نظر پست اداری هم نمی توانید رشد کنید ، چون برای ۱۰ سال پست مدیران ثابت شده است شرکت تیم تولید و پشتیبانی جدا ندارد و شما همه کار میکنید باید کد بزنید و پشتیبانی هم بکنید و استقرار هم بر عهده شماست و خلاصه باید جواب همه را بدهید این اواخر حتی زمان و هزینه را هم باید اعلام می کردید و جواب نامه های بانک را هم میدادید تمرکز روی کار کاملا بی معنی هست در وسط کار میگفتن برو بانک (پشتیبانی) فلان سیستم خراب شده و حتی در محل بانک کارت تموم شده بود میگفتن فلان سیستم هم کارشو انجام بده (کاری که هیچ اطلاعی نداشتی و مربوط به تو نبود) و ... هر نفر حداقل ۵ پروژه را پشتیبانی میکند و در صورت لزوم بیشتر هم خواهد شد برای من در مدت کمتر از 2 سال حتی به بیشتر از 10 سامانه هم رسید محیط شرکت استاندارد نیست کمترین صدا از دستشویی به وضوح شنیده میشود و ... در این شرکت ساعت ناهار 30 دقیقه هست پنجشنبه ها تعصیل نیست
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در تاژان سیستم: بر اساس ۲۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۵ از ۵؛ ۴۸٪ از کاربران تاژان سیستم را به دیگران توصیه میکنند. ۲۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
پونه حدیدچی مال منابع انسانی هست که با وجود اینکه قد کوتاهی داره همه رو از بالا نگاه میکنه مغرور و متکبر هست و آدم واقعا حالش ازش بهم میخوره. پونه حدیدچی متاسفانه مال منابع انسانی این شرکت در پیت هست و دستمال کاغذی کشیدن کف دستشویی خیس از دستورات پونه حدیدچی است. شاهکار این شرکت :D
من چند سالي با اين مجموعه همكاري داشتم. نقطه قوت اين شركت تيم و جو صميمي انها هست. از وقتي يه سري از پرسنل رفتن كه خيلي هم حاشيه داشتن جو شركت خيلي بهتر هم شده. كار اونجا خيلي جدي هست و با حداقل نيرو پروژه هاي بزرگي رو انجام مي دن. معمولا بچه هايي كه اونجا هستن طولاني مدت تو اين شركت مي مونن. وقتي مكان شركت فرمانيه بود دسترسي سختي داشت ولي بعد از تغيير محل شركت دسترسي شركت خوب شد. اينكه ٥ شنبه ها باز هستن يكم سخته ولي كلا روي مرخصي خيلي حساس نيستن. اين شركت هميشه حقوق سر موقع پرداخت ميشه و اين يكي از نقاط قوت اش هست.
استخدام در تاژان سیستم
از مجموع ۲۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۴۸٪ از کاربران تاژان سیستم را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۵ از ۵
سؤالات متداول دربارهٔ تاژان سیستم
آیا تاژان سیستم در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از تاژان سیستم ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در تاژان سیستم چگونه است؟
بر اساس ۲۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۵ از ۵ است؛ ۴۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در تاژان سیستم چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در تاژان سیستم از نگاه ۲۳ کارمند: ۳.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در تاژان سیستم چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از تاژان سیستم ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: