اقای ****** جزو نوابغ ایران می باشد و بسیار و در. شرایط سخت به تمامی پرسنل و بنده ثابت کردند که با صبوریشون مشکلات رو میتونند حل کنند البته قبلا نظرات منفی رو بنده دیده بودم ولیکن در یک سال گذشته متوجه شدم همگی سو تفاهم بوده
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در دی کامپیوتر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۲ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۵٪ از کاربران دی کامپیوتر را به دیگران توصیه میکنند. ۱۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
۱۰۰ میلیون سفته پشت نویسی نشده میگیرن/ مواردی که به عنوان مزایا نوشته شده سه تاش درسته و بقیه کاملا دروغ هستند مثلا پرداخت از سود شرکت؟؟؟!!!!!!!! شما نصف حقوق رو هزاری نده سود رو بیخیال/ اتصال کلمه محیطی خلاق و پویا به این شرکت خنده داره/ در شرکت همیشه قفله از داخل به هیچ عنوان نمیتونید خارج بشید/ دوربین هایی که حتی توی رختکن دستشویی ام هستند/ به مدیریت بددهن ترین و نجاست ترین خوک ایران مدیر اونجاست که حقیقتا توی یک سال خندشو ندیدم اون مرد دشمن زندگی بود/ در نکته اخر که شاید کمتر کسی این مورد رو باور کنه.. درگیری فیزیکی؟؟؟؟؟
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
با احترام . من محمدحسین عنبری . به تاریخ 11 اردیبهشت برای مصاحبه به شرکت دی کامپیوتر رفتم سعی میکنم صحبت هایم فقط در راستای اتفاقاتی که افتاد و نه خارج از دایره امکانات و فرصت های خودم باشه بنده با خانم مهدوی مدیر منابع انسانی و اقای م عبدی مدیر پروژه صحبت داشتم مواردی که تمامی دوستان باید در نظر داشته باشند و در کل برای همه صدق می کند این ها هست ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 5.5 عصر یا نیم ساعت کم و یا زیادتر . روز پنجشنبه تا 13.5 قرارداد ها 2 ساله بسته میشه!؟!؟ هیچ عددی برای مبلغ قرارداد در نظر گرفته نمیشه و بعد از ارزیابی تستی شما خود شرکت در این خصوص نظر میده اقای مهدوی یکی از مدیر محصول ها هستن و اگر ایشون یکی از نفرات اصلی و مثلا فاندر شرکت باشن این خود میتونه یه نگرانی رو ایجاد بکند!! ببینید واقعا و واقعا بعضی چیزها نشانه هست . مثلا اقای م عبدی خیلی اشاره میکردند که همه چیز طبق اصول scrum جلو میره و ثبت ها و تسک ها و پرامپت ها همگی در جیرا ثبت و جلو میره و اینکه همگی انها به تایید یک PO میرسه که این ها نشون از یک شرکت خوب و حرکت روی چارچوب درست رو داره ولی واقعا اینطور هست. من نمیدونم ! ولی بنظرم که با توجه به اینکه ایشون مهندسی نرم افزار خوندن و بعد ارشد نرم افزار خوندن و دکتراشون رو توی امور مالی یا همچین چیزی خوندن میتونه عالی باشه و اینکه با توجه به اینکه شرکت در زمینه امور مالی یکی از مهمترین محصولاتش رو داره جلو میبره میتونه خبر خوبی باشه . در نهایت من این نظرم رو توی لینکدین هم ثبت میکنم و اما نظر شخصی. من با توجه به نوع سوال هام اقای م عبدی اصلا حتی کد چلنج رو از من به عمل نیاورد و گفت در مورد شخص خود بنده با توجه به اینکه تخصص اصلی بنده در خصوص دیتا هست این مورد رو با یکی از مدیرها مطرح میکنه و با من تماس میگیره که میگم با توجه به اینکه من با توجه به جاب دسکریپشن خودم موقعیت برنامه نویسی بک رو انتخاب کرده بودم این بنظرم غیر حرفه ای اومد.
استخدام در دی کامپیوتر
از مجموع ۱۲ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۵٪ از کاربران دی کامپیوتر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۲
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی دی کامپیوتر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ دی کامپیوتر
آیا دی کامپیوتر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از دی کامپیوتر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در دی کامپیوتر چگونه است؟
بر اساس ۱۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۵٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در دی کامپیوتر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در دی کامپیوتر از نگاه ۱۲ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در دی کامپیوتر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از دی کامپیوتر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: