تو مدت ۱ سال و خردهای که توی این مجموعه بودم، کمتر روزی رو میتونم به یاد بیارم که توی فشار یا فورس کاری نبودیم و یا به نحوی مدیریت اذیت نکرده باشه مارو هیچ برنامهریزی تو کارای شرکت و مدیریت نیست و هر ساعت امکان عوض شدن ارزشهای شرکت وجود داره تمام تصمیمات توسط یه نفر گرفته میشه و کسی توان گفتگو دربارهی تصمیمات نداره و از نظر مدیریت تمام حرفهایش درست است و تیم فنی دانش کافی رو نداره از شما انتظار دارین در هر زمان و مکانی در اختیار شرکت باشین و این رو وظیفه شما میدونن و شما همیشه توی استرس کاری و تحقیر مدیریت قرار دارین تنها نکته مثبت این شرکت بچهها و همکارانم بودن و اگه این تیم نبود من خیلی زودتر قرار میکردم از اونجا اصلا پیشنهاد نمیکنم این شرکت رو، نه رشد فنی خواهید داشت و نه رشد شغلی و خیلی زود از کار کردن اونجا دلسرد میشین وقتی هم که میخواستم از مجموعه خارج بشم من رو مجبور کردن که ۳ ماه همکاری رو ادامه بدم باهاشون و تهدیدم میکردن با شکایت و مشکلات حقوقی و بقیه داستاناش و این ۳ ماه اخر وضعیت رو برای من جهنم تر کرده بودن
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در راه کارهای آنی چابک، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۸ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۱ از ۵؛ ۰٪ از کاربران راه کارهای آنی چابک را به دیگران توصیه میکنند. ۸ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
تعریف منابع انسانی تو این شرکت = جاسوسی و دورویی هر روز جنگ اعصاب خواهید داشت و استرس استرسیه که بهتون وارد میکنن و توقع دارن یه کار و تو ایکی ثانیه به بهترین شکل تحویل بدید البته که از نظر مدیریت شما همیشه کارتون آشغاله و ارزش نداره و وقتی که گذاشتید رو حروم کردید اصلا هیچ مسیری وجود نداره مدیر شرکت یه روز دلش میخواد بره سمت یه چیزی شما هم همه تسک هاتو میزاری زمین و میری اون سمتی فردا مدیر دلش میخواد بره یه سمت دیگه، شما هم باید باز بری اون سمت. آیا وقت داری کارهاتو درست انجام بدی؟ نه چون همش مدیر داره حرفاشو عوض میکنه و کار جدید میده. چون مدیر محصولی وجود ندارن. تصمیم گیرنده تو شرکت کیه؟ مدیر و دوستای نزدیکش ( دوستای نزدیکش بسته به حال مدیر تغییر میکنن که در حال حاضر مدیر منابع انسانیه) شما تو این شرکت باید ربات باشی بری بیای حرف نزنی زیاد دستشویی نری چون مدیر وا میسته جلو همه مسخرت میکنه حق نداری نظر بدی و عین ربات فقط باید کار کنی چون شما که نمیفهمید هیچی. مدیر ۱۵ سال سابقه فنی داره و از همه چیز سر در میاره. حتی چیزایی که توش تخصص نداره حتی ارتباط بین نیروهای کار مدیر ممکنه یه روز همینجوری حالش خوب نباشه و بیاد تو شرکت شلنگ و باز کنه روت، شما باید ربات باشی و حرف نزنی چرا؟ چون اینجا اج اف تکنولوژی هست و قراره شبیه یه شرکت امریکایی خفن باشه و ممکنه یه روز بهتون زنگ بزنن و بگن که خوش اومدی و دیگه نمخوایم باهات کار کنیم. همین قدر الکی. ولی اگه خودت بخوای بری اذیتت میکنن. هر ۲ مدلش و دیدیم در نهایت اگر رفتید بدونید که باید خیلی زیاد اعتماد به نفس داشته باشید جنگ اعصاب تمرین خواهید کرد پرروگری یاد میگیرید میتونید برید تو تیم مدیر و منابع انسانیش و زیراب زنی یاد بگیرید و تو گوشاتون پنبه کنید چون زیاد تحقیر خواهید شد به شکل های مختلف با داد و تکه های کلامی و داشتن تسک های چرت
به عنوان کسی که تو تیم فنی چابک بودم باید بگم این شرکت از هر نظر که فکر کنید افتضاحه، مدیر شرکت واقعا بی ادبه و همش توهین میکنه و شخصیت همه رو زیر سوال میبره. تسک که میرسه اول کلی منت میذاره که چیزی نیس کار دو دقیقه هست و بعد باید تو دو دقیقه بزنی. اصلا فرصت نداری حتی یه سرچ کنی ببینی خوبه یا نه باید با اولین چیزی که به ذهنت میرسه پیاده سازی کنی. اگه با همکارت حرف بزنی میان میپرن بهت که چرا کار نمیکنی. منابع انسانی هم که واقعا افتضاح و دورو. اگه مشکلی باشه و بهش بگی در ظاهر فک میکنی کمکت میکنه ولی با مدیر میرن فک کنن چه جوری گولت بزنن و از اعتمادت سواستفاده کنن. واقعا منابع انسانی و مدیر چابک بی اخلاقترینن
در مدت زمان کمی که در چابک بودم با هم تیمیهای خیلی خوبی آشنا شدم که دوستیمون هنوز هم ادامه داره ولی این تنها نکتهی مثبت در مورد چابک هست. (البته شانس هم آوردم بعید میدونم الان همین نکته مثبت رو هم داشته باشه چون کل تیم عوض شده!) از نقاط منفی میتونم به مدیریت ضعیف، بدرفتاری در محیط کار، رفتار غیرحرفهای در محیط کار، امنیت شغلی پایین و حقوق پایین اشاره کنم. نکتهای که وجود داره اینه که شرکت بسیار کم جمعیت هست در حد ۱۰ نفر و کل کارها حول محور یک نفر میگرده و شما باید کامل این شخص رو بشناسید پس بهترین پیشنهادی که براتون دارم اینه که اگر دوست داشتید توی این شرکت کار کنید یک ماه آزمایشی مشغول به کار بشید (اگر بیشتر بخواهید مشکلی نداره ولی اگر وسط کار پشیمون بشید تا انتهای زمان کاریتون در شرکت باید کارهای زیادی انجام بدید تا وقتی که از شرکت میرید جای خالیتون برای مدتی حس نشه!) به احتمال بسیار زیاد در محیط کار و جلوی همه باهاتون بدرفتاری میشه اگر هم به صورت خصوصی بخوان باهاتون صحبت کنن انتظار تهدید شدن رو داشته باشید. (این فارغ از این هست که کارهاتون رو درست و به موقع انجام دادید یا نه کاملا به این بستگی داره که مدیرتون وقتی صبح از خواب پا شده سرحال بوده یا نه!) هیچ برنامهریزی برای کارها وجود نداره همه چی در لحظه و طبق سلیقهی شخصی یک فرد پیش میره. این فرد مدعی هست که هیچ وقت اعضای شرکتش نباید از ۱۰ نفر بیشتر باشه بنابراین نتیجهای که من میگیرم این هست که شرکت قرار نیست هیچوقت پیشرفت کنه! کارهایی که انجام میدید وظیفهتون هست و در ازای اشتباهاتی که میکنید منتظر رفتار غیرحرفهای از سمت مدیرتون باشید. این شرکت هیچ فرهنگ سازمانی و هیچ ساختار سازمانی مشخصی نداره. ساعت کاری منعطف ندارید و انتظار میره که کارهای زیادی رو در مدت زمان اندک انجام بدید. همچنین هیچ مزایایی برای کار در شرکت در نظر گرفته نشده. کلام آخر: گول ظاهر رو نخورید، زیر بار حرف زور نرید و اعتماد به نفس داشته باشید!
استخدام در راه کارهای آنی چابک
از مجموع ۸ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۸ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران راه کارهای آنی چابک را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۸
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۱ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۱ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۱ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی راه کارهای آنی چابک مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ راه کارهای آنی چابک
آیا راه کارهای آنی چابک در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از راه کارهای آنی چابک ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در راه کارهای آنی چابک چگونه است؟
بر اساس ۸ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۱ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در راه کارهای آنی چابک چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در راه کارهای آنی چابک از نگاه ۸ کارمند: ۱.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در راه کارهای آنی چابک چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از راه کارهای آنی چابک ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: