برای ورود یک سفته ۷۰ میلیون ازتون می گیرن به هنگام رفتن از شرکت هم تا اشک تون رو در نیارن ولتون نمی کنن منابع انسانی دارن ولی با شرکتی که نداره هیچ فرقی نداره چون چارت سازمانی اصلا وجود نداره. همش تهدید می کنن وسط کار سفته رو اجرا می ذاریم، اخراجت می کنیم به لباس پوشیدن، نشستن تون، سیگاری بودن و حتی به تعداد دفعات رفت به سرویس بهداشتی هم گیر میدن حقوق بسیار پایین و کار بسیار بسیار زیاد و پر از استرس و فشار مدیریت اونقدر ضعیفه که تو جمع بهت توهین می کنه و بشدت بد دهن هستن نه مدیر محصول داره نه مدیر پروژه و خوده مدیریت هم نمی دونه چی می خواد چون یک تسک صدبار برگشت پیدا می کنه چون مدیریت نمی دونه چی میخواد. از طرفی طراح هم ندارن و معلوم نیست کدی که می زنین مورد تایید تیم هست یا نه بدترین تجریه کاری و زندگی من بود، حتی به توئیت هاتون گیر میدن
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در راه کارهای آنی چابک، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۸ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۱ از ۵؛ ۰٪ از کاربران راه کارهای آنی چابک را به دیگران توصیه میکنند. ۸ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
مدعی چالشهای فنی، کاتینگ اج و فرهنگ پیشرونده سازمانی؛ ولی در عمل کاملن متضاد. مدیریت یکدنده، لجباز، توهینکننده به شخصیت افراد، از زیر کار در رو و ضعیف. مدیریت منابع انسانی در حد برگزاری تولد همکارها، با منت. محصول فوقالعاده ضعیف، با میزان نارضایتی بالا. اعتبار و شهرت بد شرکت. فشار بالای کاری، طوری که در بدو ورود، شما رو با عناوین و القاب و صحبتهای عاطفی، قانع میکنند که شما نقش والایی در شرکت دارید و چرخیدن شرکت، به تحمل فشار و مهارتهای شما و تنها شما بستگی داره. فضای خشک، سختگیر، موهون به شخصیت، بدون ساختار، بدون چارچوب، بدون در نظرگرفتن حریم اشخاص، قدرنشناس و بسیار پرتوقع. بدون سفتهی ۷۰ میلیونی، امکان شروع کار وجود نداره. شما رو با وعدهی «رسید سفته» گول میزنند. دریافت سفته تحت هر شرایطی از لحاظ حقوقی، غیرقانونی هست، چه با رسید چه بیرسید. قرارداد ضد و نقیض و نامعتبر از لحاظ حقوقی، عدمشفافیت در پرداختی مدیرها. در دورهی قرنطینه، از ریموتکردن خودداری کردند و شرکتهایی که ریموت کردند رو صرفن «شوآف و تریک منابع انسانی برای جذب نیرو» خطاب کردند. روند کار هیئتی و جاسمی. وعدهی سهام میدادند، ولی در ازای ۲۰٪ افزایش حقوق، انتظار قبول مسئولیت «یک پوزیشن کامل دیگر» هم داشتند. با این حال، تجربهی بسیار خوبی برای یاد گرفتن چگونگی «مهندسینکردن»، «مدیریتنکردن» و «برخورد نکردن با افراد» بود.
خب خداروشکر چابک هم وارد جابگای شد خیلی وقت بود میخواستم این رو بنویسم اما فرصت نشد مشکلی که افراد این شرکت داشتن دو رو بودنشون بود یا مثلا منابع انسانی کاملا مطیع مدیریت هست مدیریت مشکل پیش داوری غیر منصفانه داره و فکر میکنه همه رو میشناسه همه چی رو بلده تماما باید رفتار جنگ و گریز داشته باشین باهاشون یه روز هم نیست که نخوان اذیتت کنن از تهدید ها و پرخاشگری هایی که اونجا میشه نگم واستون و این کار متاسفانه اونجا تایید شده ست یه وقتایی پیش میومد یه کارمند جلوی چشمت اخراج میشه و این موضوع دیر یا زود قراره برای شما هم پیش بیاد اگر بهتون نیازی نباشه حالا این نیاز رو کی تشخیص میداد؟ دو روز قبل خودشون موقع استخدام جلسات مخفیانه ای که میذاشتین حد فاصل گذاشتن بین کارمندا با نام ما و اونا و غیره
در بدو ورود به شرکت برای خوش امد گویی مقدار بالایی سفته براتون میارن باید امضا کنید. پیشنهاد میکنم چن روز ازمایشی کار کنین بعد اینکارو کنین. اول از همه اینکه کارها مشخص نیست برنامه ریزی در حد صفر. همه چی حول محور یک نفر که مدیریت هست میچرخه و هیچی پیش نمیره. کارها دقیق مشخص نیست و وقتیم بپرسی عصبانی میشن. نظرات تخصصی شما با پرخاشگری پاسخ داده میشن حتی اگه شما با لبخند و بسیار خوش برخورد باشید. ساعت کاری از همه شرکت ها بیشتره ساعت کاری منعطف وجود نداره. جو کل هلدینگ به شکل پادگان طراحی شده و با کارمندا به شکل کارگرای اردوی کار اجباری برخورد میشه. تیکه انداختن مدیریت جلوی همه به کارمندا بسیار رایجه و باعث جو بدی میشه. حتی اگه با نیت خوب بودن و بدی رو با خوبی جواب دادن پیش برین راهی به پیش نمیبرین. و با همه اینها راه خروجتون خیلی سخته چون استعفاتون قبول نمیشه و اگرم همینطوری برین تهدید به اجرا گزاشتن سفته میشید. پس مواظب باشید قرار داد رو تا مدتی کار نکردین امضا نکنین. از نکات مثبت بخوام بگم شاید این باشه که تمرین جنگ اعصاب میکنین . حقوقا به موقع پرداخت میشه همین.
استخدام در راه کارهای آنی چابک
از مجموع ۸ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۸ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران راه کارهای آنی چابک را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۸
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۱ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۱ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۱ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی راه کارهای آنی چابک مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ راه کارهای آنی چابک
آیا راه کارهای آنی چابک در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از راه کارهای آنی چابک ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در راه کارهای آنی چابک چگونه است؟
بر اساس ۸ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۱ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در راه کارهای آنی چابک چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در راه کارهای آنی چابک از نگاه ۸ کارمند: ۱.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در راه کارهای آنی چابک چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از راه کارهای آنی چابک ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: