من برای کارآموزی هوش تجاری به این شرکت مراجعه کردم ، اول از همه یه آقایی با یه نگاه از بالا به پایین خیلی بدی ازم چنتا سوال تخصصی پرسید ( از عمد هم سوالایی میپرسید که یه مقدار سخت باشه تا بهت بفهمونه در حد کارآموزی و نه بیشتر ) ، چن روز بعد باهام تماس گرفتن برای مصاحبه منابع انسانی ، دو تا از مدیران شرکت هم حضور داشتن ،گفتن اینجا کارآموزی معمولا ۳ تا ۶ ماه هس ، بدون حقوق ، بدون بیمه ، تمام وقت ، حضوری ، ممکنه بعد ۳ ماه یا ۶ ماه هم عذرتونو بخوایم(البته گفتن ممکن هس بعد یه ماه هم استخدام شین ) ، اگر هم بعد از دوره کارآموزی مورد تایید بودین با حقوق وزارت کار استخدام میشین ، کلا خیلی جو مناسبی نداشت .
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در سان، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵؛ ۰٪ از کاربران سان را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
فقط میتونم بگم خوشحالم که اومدم بیرون* وضعیت حقوق افتضاح * تو مصاحبه به من نگفتن که مشکل پرداخت حقوق داریم * مدیریت بسیار ضعیف اصلا در حد شرکت IT نیست * نزدیک یکسال اومدم بیرون ولی هنوز تسویه نکردن باهام
1سال و نیم این شرکت بودم، یک سال اولم ساعت ورود و خروج نداشتن و اضافه کاری نداشتن! بعد کلی دویدن و نصب سروراشون تو شهرستانای مختلف، یه مدیر اصفهانی برگشت به من گفت بابت هر شهری که زحمت کشیدی و رفتی ، کار مارو انجام دادی ، دونه ای 20تومن بهت میدم، هیچ وقت یادم نرفت اون حرفشو ، اعصابمو بهم ریخت، درنهایت تونستم بعد 6ماه که از شرکت رفته بودم با هزار بدبختی ، نصف حقمو بگیرم. آدمایی که اوجا کار میکردن واقعا یه سریاشون نخبه کشوری بودن که اکثرا رفتن آمریکا. هیچ مزایایی نداشت، فقط باید کار میکردی یکسره بدون هیچ امیدی به هیچ چیزی. کلا 2بار اونموقع پاداش گرفتم ، اونم 2تا پاداش وزارت کاریو تمام، مدیریت بشدت خصیص ، هیچ نوع خدمات رفاهی نداشتن.
چند ماهی هست که در این شرکت کار میکنم ، مدیریت بسیار ضعیف است و فرهنگ تولید نرم افزار وجود ندارد پروژه ها بزرگ هستن و میتونه براتون جذاب باشه اما از تکنولوژی های خوبی استفاده نمیشه الان آخر آبان 99 هستیم اما بیمه اسفندماه و اردیبهشت و مهر هنوز رد نشده همیشه حقوق ها با تاخیر زیاد پرداخت میشه و الان حقوق مهرماه هنوز پرداخت نشده و هربار پیگیری میکنیم میگن معلوم نیست به صورت کلی هیچ موقع در هیچ شرایطی پاسخگو نیستن و فقط همه چیز رو به تاخیر میندازن بیشتر نیروها بعد از چندماه کار از شرکت میرن و همه در حال رزومه فرستادن برای شرکت های دیگه هستن برای موندن نیروها تلاشی نمیشه و یه نیرو هیچ آینده ای توی شرکت نداره
استخدام در سان
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران سان را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۸ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۸ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۸ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی سان مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ سان
آیا سان در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از سان ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در سان چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در سان چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در سان از نگاه ۵ کارمند: ۱.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در سان چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از سان ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: