بنظرم برخی از نظرها، خیلی مغرضانه و غیرمنصفانه و بعضا خلاف واقعیت نوشته شده.. من با افتخار، 4 سال در این شرکت کار کردم و به دلایل شخصی و دوری راه، مجبور به جدایی از شماران شدم. نظم و دیسیپلین حرف اول رو میزنه. شرکت خصوصی هست و قاعدتا صاحبان شرکت دوست دارند بابت هزینههایی که پرداخت میکنند، حداکثر بهره وری رو داشته باشند. پس قبول کنیم اگه خودمونو بزاریم جای این عزیزان، دقیقا همین سختگیری ها رو خواهیم داشت. سیاست های شرکت مبتنی بر حداقل نیرو با حداکثر کارآیی هست. پس همیشه سرمون شلوغ بود. اگه واقعا توانایی و ظرفیت پیشرفت داشته باشی، بهت میدون میدن... پس پیشرفت کاری خوبی داره. یکی از نظرها درخصوص نظافت شرکت بود که کاملا مخالفم، چون عزیزانی که در حوزه نظافت و خدمات شرکت هستند، بسیار زحمت کش و دلسوزانه کار میکنند و شرکت همیشه تمیز و مرتب بود... چند تا از نظرها هم درخصوص دوربین بود که باید بگم واقعا اغراق شده و این همه نظارت وجود نداره.. اگه موضوع خاصی باشه، بررسی میشه و نه همیشه.... نمیگم معایب نداره یا من اختلاف نظر نداشتم یا ناراحت نشده بودم، ولی در کل منصفانه بخوام نظر بدم، میتونم بگم هدف در این شرکت فقط کار و کار و کار هست و با کسی هم تعارف ندارن ...
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در شماران سیستم، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند. ۳۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟!قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها.تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
من پارسال چند ماه تو این شرکت کار کردم و یکی از سمی ترین شرکتایی بود ک استخدام شده بودم و بلخره تونستم فرار کنم. مدیران به شدت عقده ای و منافع طلب دارن اصلا بویی از انسانیت نبردن و اینکه تو زنده هستی و زندگی داری براشون مهم نیست و فقط میگن کار کن تا ما بتونیم بریم خارج و … مدیر تولیدش با اینکه زن داره اما اونجا سوگلی هم داره و همه امتیازا رو به اون میده و با وجود اون هیچ کس پیشرفت نمیکنه و یکی از دلایلی ک من از اونجا اومدم بیرون همین بود. کل شرکت میدونن ک پشت پرده چه خبره اما از ترس اخراج شدن سکوت میکنن. همه شرکت دور محور اون دختر میچرخه و در واقعیت هم هیچ تخصص و علمی نداره و خود مدیر تولیدشون همه کارارو انجام میده و میگه فلانی انجام داد 😅. اینجا واقعا ازت بیگاری میکشن و عملا هیچ علمی بهت اضافه نمیشه و وقت تلف کردن بود. هیچ امتیازی اونجا نداری حتی تعداد دفعات دستشویی رفتنت رو هم میشمرن ک مبادا زیاد بری 😂 امیدوارم مسیر هیچ کسی به اون شرکت نیفته
یه شرکت خانوادگی که هدف های بزرگی دارن. درسته بعضی جاها مشکل هست (که توی همه شرکتها هم هست) ولی اگه واقعا دنبال کار کردن و پیشرفت باشی یه شرکت عالیه...
استخدام در شماران سیستم
از مجموع ۳۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی شماران سیستم مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ شماران سیستم
آیا شماران سیستم در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در شماران سیستم چگونه است؟
بر اساس ۳۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در شماران سیستم چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در شماران سیستم از نگاه ۳۴ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در شماران سیستم چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: