ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در فرهیختگان علم و صنعت، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۵.۰ از ۵؛ ۱۰۰٪ از کاربران فرهیختگان علم و صنعت را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت تعاوني دانشجويي خدمات آموزشي و پژوهشي شماره ١٢ دانشگاه تهران با پشتيباني معاونت دانشجويي و فرهنگي و با نظارت و برنامه‌ريزي اعضاي هيئت علمي هم‌نام با «فرهيختگان دانشگاه» در سال ١٣٨١ راه‌اندازي شد. دپارتمان زبان انگليسي اين مرکز در سال ١٣٨٢ با نظارت اساتيد برجسته دانشگاه تهران و با به‌کارگيري جديدترين روش‌هاي تدريس، منابع آموزشي به‌روز و بهره‌گيري از فناوري‌هاي پيشرفته آموزشي، بر پايه استانداردهاي بين‌المللي آموزشی تأسيس شده است.

تجربه‌ها

فرهیختگان علم و صنعت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مخابرات
۵.۰
مخابرات

با سلام. این شرکت در حدود دی 1400 یک آگهی استخدامی و جذب کارآموز در زمینه مخابرات سیستم منتشر کرده بود و من به این واسطه رزومه فرستادم و دعوت به مصاحبه شدم. صبح روزی که مصاحبه داشتم ، به خودم گفتم من که چیزی بلد نیستم و خیلی سطح علمی ام پایینه بهتره که نرم. به خاطر همین ،با پیامک بهشون اطلاع دادم که نمیام.( خودشون با یک موبایل تماس گرفته بودند و دعوت به مصاحبه کردند.اون موقع خط ثابتشون راه نیفتاده بود ولی الان فعاله.) علی رغم اینکه در چنین شرایطی که کارجو مصاحبه رو شرکت نکنه چه با اطلاع چه بی اطلاع ،معمولا اون شرکت نظر منفی نسبت به اون شخص پیدا میکنه و میگه که روی این آدم نمیشه حساب کرد ، با این وجود در جواب پیامکم گفتند اگر مشکلی دارم میتونم روز و ساعت و مصاحبه رو عوض کنم. من هم دلمو زدم به دریا و یه وقت مصاحبه جدید گرفتم و رفتم. قبل اینکه برم ،چون جاهای زیادی مصاحبه رفته بودم ،فک میکردم یه ساختمون معمولی با کمترین امکانات باشه و محیطش محیط دلچسب و خوشایند برای کار نباشه. اما وقتی وارد شدم دیدم همه چیز شیک و نو و حساب شده است و کاملا شبیه فضاهای نوآوری و فضاهای کاری اشتراکی که طراحی و دیزاین ویژه ای دارند ،هستش . همه کسایی که اونجا بودن ،بسیار جوان و البته متدین و مقید .از ظاهر و رفتار کاملا معلومه. همگی هم آقا هستند و خانوم ها رو تا جایی که میدونم جذب نمیکنند. وارد اتاق مصاحبه شدم که محیط مخصوص مکالمه و جلسات بود و از نظر صدا ایزوله بود و به نوعی مصاحبه در محیط آرامی انجام شد. ( بعضی جاها حتی دانش بنیان ها که برا مصاحبه میری ، وسط بقیه کارمندا یه میز صندلی میذارن و شروع میکنن مصاحبه که آرامش ذهنی رو از آدم میگیره و حس ناخوشایندی داره.) خلاصه طبق معمول مصاحبه ها شروع به گفتگو کردیم.( فقط یه نفر مصاحبه میکرد.) از من در مورد درس هایی مثل dsp و مخابرات پیشرفته سوالاتی کردند . علی رغم ضعف علمی در پاسخگویی من ، فرد مصاحبه کننده به من اجازه داد که مدت کوتاهی اونجا کارآموزی کنم و بعدش من رو ارزیابی کنند که بمونم یا نه. ( علت این هم که اجازه داد به نظر من اخلاق مداری اون شخص و اینکه میخواستن به جوان هایی مثل من میدون بدن کار یاد بگیریم و محک بخوریم .البته اصرار خودم به دلیل علاقه به زمینه تحصیلیم هم موثر بود) ارزیابی هم به این شکل بود که چندتا تسک پیاده سازی در matlab از موضوعات مخابرات پیشرفته بهم دادند و قرار شد بعد از انجام هر تسک یک گزارش در word تهیه کنم و ارائه بدم. اونجا یک سیستم کامل در اختیارم گذاشتند . سیستم ها کاملا نو و یه جورایی در حد آکبند بود و خب حس خوبی داره . اینترنت وای فای و lan با سرعت بسیار بسیار بالا در اختیار بود. نمارخانه مجزا داشتند . و ضمن اینکه یک مجموعه سرویس بهداشتی بسیار تمیز و شیک و استریل تعبیه کرده بودند که چون خودم همیشه از این بابت نگرانم ،اونجا خیالم راحت بود. صبح ها از ساعت 8 تا 8 و نیم وقت صرف صبحانه بود در نمازخانه و صبحانه هم به عهده شرکت. سفره می انداختند و همه دورهم هر روز یک چیز میل میکردند .کره پنیر ،عدسی و امثالهم. سه شنبه ها هم صبح زیارت عاشورا داشتند . ناهار هم شرکت سوبسیت میداد و از طریق یک اتوماسیون هر شخص میتوانست ناهار سفارش بدهد .( شبیه سامانه غذا و سلف دانشگاه ها ) من بیشتر از یک ماه آنجا نماندم.علتش هم ضعف علمی خودم بود . خودم هم نرفتم. با این حال برخوردها با من بسیار محترمانه بود . ضمن اینکه این چند مدت پولی بابت ناهار ها پرداخت نکردم و مهمان شرکت بودم. جایی خوبی برای رشد است . من قدر ندانستم . امیدوارم این تجربه براتون مفید بوده باشه.

استخدام در فرهیختگان علم و صنعت

از مجموع ۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۱۰۰٪ از کاربران فرهیختگان علم و صنعت را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۵.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۵.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۵.۰ از ۵

سؤالات متداول دربارهٔ فرهیختگان علم و صنعت

آیا فرهیختگان علم و صنعت در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از فرهیختگان علم و صنعت ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در فرهیختگان علم و صنعت چگونه است؟

بر اساس ۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۵.۰ از ۵ است؛ ۱۰۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در فرهیختگان علم و صنعت چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در فرهیختگان علم و صنعت از نگاه ۱ کارمند: ۵.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در فرهیختگان علم و صنعت چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از فرهیختگان علم و صنعت ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: