از روزی که رفتم تا روزی که بهم زنگ زدن یک هفته یا شاید کمتر طول کشید. در بدو ورود جو خیلی خوب و صمیمانه ای کارمندا داشتن. بهم ب فرم دادن و بعد کارشناس ارشد محتوا که ی آقایی بود و ی خانم باهام مصاحبه کردن. کم سوال پرسیدن اما عمقی. برخوردشون خیلی محترمانه بود و من حس خوبی گرفتم. ازم خواستن براشون نمونه کار بفرستم. چند ساعت بعد بهم زنگ زدن و ی تست خواستن که براشون فرستادم. فرداش باهام تماس گرفتن و خواستن که برای جلسه دوم شرکت کنم که خودم نتونستم حاضر بشم بنا بر دلایلی. در کل حرفه ای و خوب بود با اطلاعات برید. بهتره که از دانش کاری خودتون اطلاعات جدید داشته باشین نه روتین. متفاوت خودتونو بیان کنید. مطمئن حاضر باشید. نیازی به شواف نیست. چون مصاحبه کننده ها شخصیت شناسی خوبی دارن ویژگیهایی که براشون مهم بود: ذکر نشد
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در مو تن رو، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران مو تن رو را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من در ‘بازاریابی’ مو تن رو بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.
دو هفته پیش در "مو تن رو" دوتا مصاحبه رو گذروندم و دوتا تسک انجام دادم و ایمیل برام اومد که شما در پوزیشن گرافیک دیزاینر قبول شدید و مدارک ارسال کنید برای تنظیم قرار داد، این اتفاق روز چهارشنبه افتاد روز شنبه استعفامو تو محل کار فعلیم اعلام کردم، و فک میکنید چیشد؟ در حالیکه صبح شنبه مدارکمو برای قرار داد ارسال کردم و هماهنگی کامل با من انجام شد یهو ظهر باهام تماس گرفتن و گفتن تیم مارکتینگ ما کلا کرونا گرفتن و استخدام متوقف شده، هرچقدر فکر کردم ربط این موضوع رو به کرونا گرفتن تیم متوجه نمیشدم، خب من قرار بود از ۲۲ مرداد شروع به کار کنم و تا دو هفته طبیعتا تیم کاملا ریکاوری میشد، ینی کرونا گرفتن تیم روی روند استخدام واقعا چه تاثیری داشت وقتی که قبلش ایمیل قبولی رو داده بودن!!! همون شب دوباره پیام دادن و تسک فرستادن که انجام بدم در حالی که من دوتا تسک قبلا انجام داده بودم و مورد قبول بود، خبری نشد تا خودم پیگیری کردم و امروز گفتن که نمیتونن با من همکاری داشته باشن... ۳ هفته منو منتظر یه جواب منفی گذاشتن در حالی که همون اول جوابشون منفی بود و واقعا نمیدونم چرا ایمیل اکسپت شدن برای من فرستادن!!!! این خاطره بد از مو تن رو تا ابد توی ذهنم میمونه... #استخدام #مصاحبه #حقوق_کارمند
استخدام در مو تن رو
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران مو تن رو را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
سؤالات متداول دربارهٔ مو تن رو
آیا مو تن رو در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مو تن رو ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در مو تن رو چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در مو تن رو چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در مو تن رو از نگاه ۳ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در مو تن رو چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مو تن رو ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: