مدیریت به شدت داغونی دارن. ینی مدیری که توانایی کنترل رفتارش رو نداره. مثلا صبح اگه با کسی دعواش شده باشه تمامشو سر نیروی کار خالی میکنه هیچ استراتژی پشت بیزنسشون نیست هر روز تصمیم میگیرند یه وری حرکت کنند و همه چیو تغیر بدن عددی که باهاتون رو حقوق میبندن الکیه هر چقدر دلشون بخواد پرداخت میکنن اگه بگن میخوان قرارداد ببندن الکیه چون نمیبندن به شدت دروغگو هستند آدماش در کل آدم باید عقل نداشته باشه بره اونجا کار کنه کلاهتون هم اون سمتی افتاد نرید جاب گای شما هم اگه یه روز بفهمن تو سایتتون همچی چیزایی زدید زنگ میزنن با ادبیات زشتی تهدیدتون میکنن که آره این کار و میکنیم اون کارو میکنیم چون کلا کارشون داد زدنه
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در میهمان شو، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۲۷٪ از کاربران میهمان شو را به دیگران توصیه میکنند. ۱۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
به مدت 13 روز در این شرکت کار کردم بدون نوشتن قرارداد من رو به علت دادن پیشنهادات بهبود برای سازمان بعد از کلی تهیه اکسل های آماری برای سیستم و برنامه های بازاریابی که در اون 13 روز با تحقیق و جستجو جمع آوری کرده بودم با زدن برچسب نداشتن مسئولیت پذیری از شرکت اخراج کردند. محیط شرکت یک آپارتمان حدود 80 متری بود که بعدا متوجه شدم چون اسمی در سر در شرکت نذاشتن هنوز هیج مجوزی نیز از مراجع مربوطه نگرفته اند. به بنده هیچ پولی پرداخت نکردند و برخلاف اینکه گفته بودند به زودی قرارداد میبندد اعلام کردن آزمایشی اومدین و حقوقی هم نمی دهند. متاسفانه 3 کارمندی که در آنجا کار میکردند نیز 3 ماه بعد از شرکت جدا شدند. این تجربه ناراحت کننده برای سال 98 است. امیدوارم اگر این شرکت را برای استخدام انتخاب می کنید حتما با تحقیق و بررسی شرایط تصمیم بگیرید. به امید بهبود اوضاع کار
آزموده را آزمودن خطاست هیچ وقت حتی اگه مجبور شدین هم این سمت نرین یه شرکت بی در و پیکر که صرفا بر اساس خودشیرینی وچاپلوسی جلو میره که افراد اخراجی شرکت های دیگه سمت میگیرن و نیروهای قدیمی اخراج شاید بپرسین چرا چون تنها سابقه قبلی****** و خب صرفا مدیریت بلد نیست که مدیریت کنه و شایسته سالاری کنه افراد با ۵ ۶ سال سابقه مدیریت میرن و افرادی که کارشناس ارشد اخراجی از دوتا شرکت بودن جایگزین میشن نیروهایی با ۳ یا ۴ سال سابقه کار میرن و افرادی سمت میگیرن که ۱ ماه نیست استخدام شدن اما تو رزومشون زدن ۶ ماه کارمند میهمان شو هستن 😀 خلاصه تا انتهای این حدیث مفصل را خودتون بخونید
به عنوان کسی که ۷۰ درصد قوانین شرکت رو نوشت و باعث پیشرفت شرکت شد بهتون میگم اگر روزی محتاج هم بودین سمت این شرکت نرید.تقریبا از اولین سال در شرکت بودم و ۴ سال در شرکت بودم. در تمام این مدت خیلی بیشتر از وظیفه برای اون شرکت کار کردم. مدیریت کال سنتر و مدیر عامل باهم رابطه شخصی داشتند و این موضوع به نحوی شده بود که عملاً مدیرعامل هیچ اختیار و اقتداری نداشت. تصمیمات کاملآ بستگی به رابطه این دو نفر داشت . نیروی کار برای این دو نفر ارزشی به مراتب کمتر از برده رو دارند و کاملا با بی احترامی ، پرخاش و حتی توهین با نیرو برخورد می کنند. حتی برای آب خوردن هم دوبار در طول شیفت اجازه بلند شدن از پشت میز کار رو دارید.تمامی سایت ها بجز پنل خودشرکت و سایت خودشرکت ، بسته شدند و با نت شرکت تحت هیچ شرایطی باز نمی شوند. هیچگونه مدیریتی بلد نیستند و شما اگر ۱ درصد توانایی از خودت نشون بدی که مدیر کال سنتر احساس خطر کنه ، نابودت می کنه و کاری می کنه به مرگ خودت راضی بشی به عنوان مثال خودم باشگاه مشتریان و میزبان رو برای شرکت طراحی کردم اما کاری با من شد که از کار خودم پشیمون شدم. در نهایت کار به جایی رسید که از اونجا خارج شدم درصورتی که اون شرکت مثل بچه ی من بود. از نحوه فرایند هم در رابطه کار با میهمان و میزبان هم چیزی نگم خیلی بهتره. باز هم میگم اگر روزی محتاج کار بودین برید دست فروشی ولی سمت این شرکت نرید
استخدام در میهمان شو
از مجموع ۱۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۷٪ از کاربران میهمان شو را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی میهمان شو مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ میهمان شو
آیا میهمان شو در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از میهمان شو ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در میهمان شو چگونه است؟
بر اساس ۱۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۲۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در میهمان شو چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در میهمان شو از نگاه ۱۱ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در میهمان شو چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از میهمان شو ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: