تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در میهمان شو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
مدیریت به شدت داغونی دارن. ینی مدیری که توانایی کنترل رفتارش رو نداره. مثلا صبح اگه با کسی دعواش شده باشه تمامشو سر نیروی کار خالی میکنه هیچ استراتژی پشت بیزنسشون نیست هر روز تصمیم میگیرند یه وری حرکت کنند و همه چیو تغیر بدن عددی که باهاتون رو حقوق میبندن الکیه هر چقدر دلشون بخواد پرداخت میکنن اگه بگن میخوان قرارداد ببندن الکیه چون نمیبندن به شدت دروغگو هستند آدماش در کل آدم باید عقل نداشته باشه بره اونجا کار کنه کلاهتون هم اون سمتی افتاد نرید جاب گای شما هم اگه یه روز بفهمن تو سایتتون همچی چیزایی زدید زنگ میزنن با ادبیات زشتی تهدیدتون میکنن که آره این کار و میکنیم اون کارو میکنیم چون کلا کارشون داد زدنه
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
خانم ح.ج در جواب تمام انتقاد هایی که به شرکت شده رفته همه جا کامنت گذاشته در این که بچه ها خیلی خوبن شکی نیست در بی تجربگی شما و مدیر عامل جدید حرف هست😂😂😂
به عنوان کسی که ۷۰ درصد قوانین شرکت رو نوشت و باعث پیشرفت شرکت شد بهتون میگم اگر روزی محتاج هم بودین سمت این شرکت نرید.تقریبا از اولین سال در شرکت بودم و ۴ سال در شرکت بودم. در تمام این مدت خیلی بیشتر از وظیفه برای اون شرکت کار کردم. مدیریت کال سنتر و مدیر عامل باهم رابطه شخصی داشتند و این موضوع به نحوی شده بود که عملاً مدیرعامل هیچ اختیار و اقتداری نداشت. تصمیمات کاملآ بستگی به رابطه این دو نفر داشت . نیروی کار برای این دو نفر ارزشی به مراتب کمتر از برده رو دارند و کاملا با بی احترامی ، پرخاش و حتی توهین با نیرو برخورد می کنند. حتی برای آب خوردن هم دوبار در طول شیفت اجازه بلند شدن از پشت میز کار رو دارید.تمامی سایت ها بجز پنل خودشرکت و سایت خودشرکت ، بسته شدند و با نت شرکت تحت هیچ شرایطی باز نمی شوند. هیچگونه مدیریتی بلد نیستند و شما اگر ۱ درصد توانایی از خودت نشون بدی که مدیر کال سنتر احساس خطر کنه ، نابودت می کنه و کاری می کنه به مرگ خودت راضی بشی به عنوان مثال خودم باشگاه مشتریان و میزبان رو برای شرکت طراحی کردم اما کاری با من شد که از کار خودم پشیمون شدم. در نهایت کار به جایی رسید که از اونجا خارج شدم درصورتی که اون شرکت مثل بچه ی من بود. از نحوه فرایند هم در رابطه کار با میهمان و میزبان هم چیزی نگم خیلی بهتره. باز هم میگم اگر روزی محتاج کار بودین برید دست فروشی ولی سمت این شرکت نرید
آزموده را آزمودن خطاست هیچ وقت حتی اگه مجبور شدین هم این سمت نرین یه شرکت بی در و پیکر که صرفا بر اساس خودشیرینی وچاپلوسی جلو میره که افراد اخراجی شرکت های دیگه سمت میگیرن و نیروهای قدیمی اخراج شاید بپرسین چرا چون تنها سابقه قبلی****** و خب صرفا مدیریت بلد نیست که مدیریت کنه و شایسته سالاری کنه افراد با ۵ ۶ سال سابقه مدیریت میرن و افرادی که کارشناس ارشد اخراجی از دوتا شرکت بودن جایگزین میشن نیروهایی با ۳ یا ۴ سال سابقه کار میرن و افرادی سمت میگیرن که ۱ ماه نیست استخدام شدن اما تو رزومشون زدن ۶ ماه کارمند میهمان شو هستن 😀 خلاصه تا انتهای این حدیث مفصل را خودتون بخونید
اگر میخواستم تا ۳ ماه پیش این فرم رو جواب بدم یک ستاره میدادم و تمام مشکلاتی که ****** برای همه ایجاد کرده بودن رو مینوشتم ولی خب خداروشکر بعد از اخراج این دو انگل از شرکت، شایسته سالاری اولین اصل شرکت شد و بچه ها حالشون بهتر شد و بیشتر فضای پیشرفت باز شد و از کار در کنار تلاشی که میکنیم لذت میبریم ناگفته نماند که میهمان شو واقعاااا مزایا نداره و خب خیلی ها از این بابت از شرکت رفتن ولی بازم می ارزه به کل زمان ریاست اون ******
علیرغم نظر منفی ثبت شده ی اینجا در روز مصاحبه در شرکت حاضر شدم و تا الان در میهمان شو مشغول به کار هستم شرکت حواشی زیادی رو پشت سر گذاشت تا به حالت ثبات فعلی برسه مدیر عامل و مدیر فروش قبلی به شدت به کار و شرکت بی اعتنا بودن و فقط سود خودشون براشون مهم بود شما در نظر بگیرید که هدیه شب عید مدیر قبلی شرکت به نیرو ها خودکار بود! بعد از اخراج شدن اون دو نفر و به همراه اونها اخراج ستون پنجم بی مصرفشون شرکت از حواشی دور شد و به روال عادی خودش برگشت از حق نگذریم که هنوز هم کلی راه هست که باید رفته بش برای اینکه سازمان بهتر بشه
من مدت ۴ سال تو اون شرکت کار کردم و نیروهایی که دوستمون میگن رو همون ****** جذب کردن و اموزششون با من بود در اینکه اون نیرو ها به شدت نیرو های خوبی هستن شکی نیست و اینکه تا الان شرکت سرپاست وجود همون نیرو هاست ولی در بی کفایتی ****** که از دوتا شرکت قبلیشون اخراج شدن خدارو شکر اینجا به واسطه بی اطلاعی مدیریت جدید سرپرست شدن بدون هیچ سابقه ای و به بددهنی بی ادبی شهره هستن و با خروج بالای ۵ نیروی قدیمی تونستن دوتا نیروی بی تجربه و بدون سابقه رو جایگزین کنن و الان ادعای مدیرتشون بشه و بیان خودشون برای خودشون پیام بزارن😂😂😂😂