تخریب یک سازمان، بمب نمیخواد مدیر ناتوان و نالایق میخواد. تخریب یک سازمان، بمب نمیخواد مدیر ناتوان و نالایق میخواد. تخریب یک سازمان، بمب نمیخواد مدیر ناتوان و نالایق میخواد.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در هرمس کپیتال، صنعت سرمایهگذاری و تحلیل کسبوکار، تهران: بر اساس ۲۷ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۶ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران هرمس کپیتال را به دیگران توصیه میکنند. ۲۷ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
محیط در ابتدا به ظاهر منظم و دارای ساختار هست اما در طی چند ماه کار متوجه شدم که تصمیمات نامنظم و مدیران نالایق با دخالت در مواردی که هیچ اطلاعی ندارند کار را به شدت سخت میکنند. افراد متخصص درجا میزنند. مدیران ناکارآمد هستند و افراد قوی شرکت رو ترک میکنند و تلاشی هم برای بازگشت اونها انجام نمیشه! هیچ تلاشی!!!! منابع انسانی انگار هیچ درک و سوادی نسبت به سرمایه گذاری روی افراد و اینکه خروج یک سری نیروها چه ضرر و زیانی میتونه به شرکت وارد کنه نداره، فقط فکر میکنه اگر این نفر رفت و یک شخص دیگه با همین حقوق یا حتی کمتر استخدام کنه آب از آب تکون نخورده و حتی برد کرده ... فورا یه آگهی استخدام انتشار میده و با یه مصاحبه دم دستی نیرو جایگزین میکنه، جالب اینکه عقل مدیرعامل هم نمیرسه که بهای خروج یک نیروی با سابقه خیلی بیشتر از دو میلیون کمتر حقوق دادن به نیروی جدیده ....بچه های تیم تک واقعا زحمت میکشن ولی حیف ...بسیار بسیار نامناسب برای رشد و پیشرفت.
بسیار شرکت نامنظم با مدیران و مدیر منابع انسانی غیرحرفه ای. بسیار پایینتر از عرف حقوق میدهند. تیم فنی البته تیم خوبی هستند مخصوصا تیم نرمافزارشون اما تیم دیتا به نظر به شدت بی نظم و بدون هدف هستند و صرفا درجا میزنند. برای مدیران، ترک سیگار اهمیتِ بیشتر از شما داره. اصلا ارزشی برای شما قائل نیستند و هر لحظه ممکنه کارتون رو از دست بدید چون شرکت، اوردن ی کاراموز با یک سومِ حقوقِ شما رو ترجیح میده؛ چون اصلا خودشون هم نمیدونند چی میخوان. منابع انسانی که واقعا افتضاح ترینه و هر کارِ سادهِ نیاز به پیگیری رو عقب میندازن چون تیپ و استایلشون براشون مهم تر هست مشخصا. مدیر منابع انسانی به شدت تو قیافه و مغرور هست و بچه های فنی هم ارتباط خوبی باهاش ندارند و خوششون نمیاد ازش ولی از اونجا که همه چی در این شرکت ظاهری هست، مجبورند این حس رو در رفتار نشون ندهند چون زور مدیر منابع انسانی که نصف بچه های فنی هم زحمت نمیکشه، از اونا بیشتره و راحت میتونه اونارو از شرکت بندازه بیرون. شرکت 3 تا مدیر داره که دوتاشون تو سیگار غرقن و هر یک ساعت ی بار باید ب سیگارشون برسن. بچه های فنی هم انگار وارد این فضای مسموم میشن، حس میکنن تنها راه موندن اینه که شرکت بیگاری بکشه ازشون و بیشتر از 55 ساعت تو هفته کار کنند که واقعا هم همین اتفاق میفته و شرکت از یک جایی به بعد کاملا انتظار داره شما همینقدر کار کنید و اگه مثلا یک جمعه سر کار نرید به این متهم میشید که دارید کم کار میکنید در حالی که همون حقوق فعلیتون هم نصف چیزی هست که باید بگیرید. تیم فنی هم البته خودشون به این روند عادت کردن انگار و کم کم به این فضای مسموم، الوده میشن. به طور کلی کار توی این شرکت جز پوچی، عدم پیشرفت، حس حقارت، حقوق کم و یک فضای مسموم، هیچ چیزی برای شما نخواهد داشت و من خودم با اینکه فقط 3 ماه اونجا بودم ولی به شدت پشیمون هستم.
استخدام در هرمس کپیتال
از مجموع ۲۷ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲۷ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران هرمس کپیتال را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲۷
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۶ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۶ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۶ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی هرمس کپیتال مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ هرمس کپیتال
آیا هرمس کپیتال در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از هرمس کپیتال ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در هرمس کپیتال چگونه است؟
بر اساس ۲۷ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۶ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در هرمس کپیتال چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در هرمس کپیتال از نگاه ۲۷ کارمند: ۲.۶ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در هرمس کپیتال چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از هرمس کپیتال ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: