ویکی‌تجربهجستجو
هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری

مهندس نرم افزار

تجربهٔ کاری مهندس نرم افزار در هرمس کپیتال — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مهندس نرم افزار

بسیار شرکت نامنظم با مدیران و مدیر منابع انسانی غیرحرفه ای. بسیار پایینتر از عرف حقوق میدهند. تیم فنی البته تیم خوبی هستند مخصوصا تیم نرمافزارشون اما تیم دیتا به نظر به شدت بی نظم و بدون هدف هستند و صرفا درجا میزنند. برای مدیران، ترک سیگار اهمیتِ بیشتر از شما داره. اصلا ارزشی برای شما قائل نیستند و هر لحظه ممکنه کارتون رو از دست بدید چون شرکت، اوردن ی کاراموز با یک سومِ حقوقِ شما رو ترجیح میده؛ چون اصلا خودشون هم نمیدونند چی میخوان. منابع انسانی که واقعا افتضاح ترینه و هر کارِ سادهِ نیاز به پیگیری رو عقب میندازن چون تیپ و استایلشون براشون مهم تر هست مشخصا. مدیر منابع انسانی به شدت تو قیافه و مغرور هست و بچه های فنی هم ارتباط خوبی باهاش ندارند و خوششون نمیاد ازش ولی از اونجا که همه چی در این شرکت ظاهری هست، مجبورند این حس رو در رفتار نشون ندهند چون زور مدیر منابع انسانی که نصف بچه های فنی هم زحمت نمیکشه، از اونا بیشتره و راحت میتونه اونارو از شرکت بندازه بیرون. شرکت 3 تا مدیر داره که دوتاشون تو سیگار غرقن و هر یک ساعت ی بار باید ب سیگارشون برسن. بچه های فنی هم انگار وارد این فضای مسموم میشن، حس میکنن تنها راه موندن اینه که شرکت بیگاری بکشه ازشون و بیشتر از 55 ساعت تو هفته کار کنند که واقعا هم همین اتفاق میفته و شرکت از یک جایی به بعد کاملا انتظار داره شما همینقدر کار کنید و اگه مثلا یک جمعه سر کار نرید به این متهم میشید که دارید کم کار میکنید در حالی که همون حقوق فعلیتون هم نصف چیزی هست که باید بگیرید. تیم فنی هم البته خودشون به این روند عادت کردن انگار و کم کم به این فضای مسموم، الوده میشن. به طور کلی کار توی این شرکت جز پوچی، عدم پیشرفت، حس حقارت، حقوق کم و یک فضای مسموم، هیچ چیزی برای شما نخواهد داشت و من خودم با اینکه فقط 3 ماه اونجا بودم ولی به شدت پشیمون هستم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام با بنده تماس گرفتن که برای مصاحبه حضوری ساعت ۲ برم شرکت هرمس،وقتی رفتم یه آقا و یه خانم که وردستشون بود وارد اتاق شدن و آقا شروع کردن به سوال کردن،کاملااا رفتار مصاحبه کننده بی ادبانه بود و از همون اول قصد تخریب کردن آدم رو داشت،اول گفتن خودتو معرفی کن و همه چی از افراد خانواده و غیره رو بگو،ده بار وسط حرف میپرید،تا صحبت میکردم هی حرفمو قطع میکرد،میگفت معدلت چنده میگم ۱۸.۳۳ میگه نه جزئی نگر نباش درآینده دیوونه میشی همون ۱۸ رو بگو،گفتن درس رو حفظ میکنی یا یاد میگیری،بهشون گفتم بعضی از درسارو مثل دروس عمومی معارف که به کارم نمیاد رو حفظ میکنم ولی دروس تخصصی رو سعی ام اینه که یاد بگیرم تا حفظ کردن بعد وسط حرفم میگه نگاه کن رفتی جزئی نگری،خب پس من چیجوری حرفمو بزنم؟!نیومدم بازپرسی،وقتی سوال کلی پرسیده میشه نباید جواب جزئی بدم که سوء تفاهم ایجاد کنه،شما خودت سوال رو جزئی بگو،بگو دروس تخصصی رو حفظ میکنی یا یاد میگیری تا منم خیلی کوتاه بگم یاد میگیریم. من با شلوار جین و یه تیشرت آستن کوتاه طرح ساده رفتم،رو کردن با پرویی تمام به بنده گفتن یعنی این شرکت رو در جایگاه و هم عبای جای های رسمی ندونستی که شلوار پارچه ایی و لباس آستین بلند تن نکردی بیای؟!!!! اصلا مونده بودم چیجوری جواب این بی احترامی رو بدم،درحالی که کلیه پرسنل خانم این شرکت بی حجاب و با بلوز آستین حلقه ایی یا آستین کوتاه و شلوار تو شرکت بودن(البته مسئله حجاب به خودشون ربط داره و شکی توش نیس ولی وقتی میان میگن در جایگاه رسمی ندونستید که لباس رسمی بپوشید،باید اول در نظر بگیرن محیط شرکت رو که هیچیش به محیط رسمی نمیخوره بعد همچین حرف الکی بزنن) منم گفتم علاقه ایی ندارم به همچین لباس هایی،دیگه با عرق گیر و شلوارک که نرفتم یه تیپ معمولی داشتم. بعد به من میگن شعر اصلا بلدی؟عروض قافیه رو بگو؟! مگه من اومدم برای استخدامی دبیر فارسی؟ بعد به بنده میگن فرق مولانا سعدی چیه اصلا؟اصلا میدونی مولانا کیه؟این سوالات رو هرکسی مدرسه رفته باشه میدونه ولی من رشتم حقوقه،برم جلو قاضی تو دادگاه شعر بگم از عروض و قافیه صحبت کنم؟ بعد کلا یه سوال مرتبط کردن که مال مشاع چیه؟که گفتم مالی است که از نظر قانونی سهم شرکا معلوم و معین است،از حیث جغرافیا نه و از نظر قانونی شریک هم هستند. آخرم به من گفتن چرا رزومه فرستادی چی شد؟ گفتم تو اینترنت وقتی همچین موقعیت شغلی رو دیدم گفتم بزار رزومه ام رو بفرستم،دوباره حرفمو قطع کرد گفت تو خودت گفتی میام هرمس و ناهار میخورمو باد کولرو .... چرت و پرت هایی که اصلا نمیتونم حتی دربارش فکر کنم. واقعا متاسفم برای این شرکت که همچین آدم عقده ایی رو استخدام میکنه،من که نظرات بد زیاد ازشون دیدم و مصاحبه های زیادی رفتم ولی این یکی دیگه نوبرش بود از بی ادبی و گستاخی شدید.یه آدم شدیدا عقده ایی بی نزاکتی بودن،حتی خانمی که بغلش نشسته بودن هم ناراحت شده بودن از رفتار های این آقا. واقعا خدایا به داده هات و نداده هات شکر

هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

مدیریت بسیار دلسوز و حرفه ای به خصوص اقای قدیری نژاد که فضای یادگیری و رشد رو فراهم کردن.در تمام طول مدتی که در این شرکت بودم باوجود اینکه هم زمان دانشگاه هم میرفتم،بسیار کمکم کردند.

هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

هر شرکتی نکات مثبت و منفی داره من مدتی در گروه مشاوران هرمس بودم: نکته بد: حقوق کم و رفاهی ضعیف نکته خوب: یادگیری از مدیران در پروژه های واقعی

هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

شرکت با پرسنل خوب ولی مدیران به شدت کوته فکر و گدا سیاست شرکت به طوری هست که به هیچ عنوان اجازه پیشرفت و ترقی نمیدن و بعد از مدتی درجا زدن برای ارتقای سطح شغلی مجبور به خروج از شرکت میشید ، تقریبا هیچ کس حتی از کارشناس به کارشناس ارشد تبدیل نشده موقع تسویه از مرخصی های آبدارچی و پیک موتوری کم میکنند تا چند صد هزارتومنی کمتر پرداخت کنند منابع انسانی بی ادب و گستاخ، مدام در حال تهدید کردن به تعدیل پرسنل، خطاب کردن پرسنل خصوصا پرسنل با پوزیشن پایینتر با الفاظ بد تقریبا هیچ کس هنگام خروج حق و حقوق قانونی و کامل رو دریافت نمیکنه و بعد از چند ماه دوندگی به مبلغ کمتر راضی میشه تا فقط رها بشه از این مجموعه

هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

این شرکت نوپا بود و بعضی از روال ها به صورت دقیق تعریف نشده بود. با این حال دوره حضور در هرمس برای من سرشار از یادگیری بود و برای منی که تازه وارد بازار کار شدم تجربه خوبی بود در کل.

هرمس کپیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

در این شرکت کسی از بیماری روانی رنج نمی بره ، همه ازش لذت میبرن :)))))) نمیدونم چه اصراری به این همه غیر اصولی بودن و خلاف جهت شنا کردن هست.