ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پارمیس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، خراسان رضوی، تهران: بر اساس ۳۵ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵؛ ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه می‌کنند. ۳۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت فنی و مهندسی پارمیس با بیش از یک دهه تجربه ارزشمند در طراحی، تأمین، نصب و اجرای سیستم‌های پیشگیری و اطفاء حریق به عنوان یکی از نام‌های شاخص در زمینه ایمنی و آتش‌نشانی کشور شناخته می‌شود. پارمیس با تیم متخصص و مهندسین کارآزموده همواره به دنبال ارائه راه‌کارهای نوآورانه و سازگار با استانداردهای بین‌المللی است تا نقشی مؤثر در ارتقاء ایمنی پروژه‌های عمرانی، صنعتی و سازمانی ایفا کند. اعتماد کارفرمایان بزرگ و حضور در پروژه‌های ملی و منطقه‌ای، گواهی از تعهد، کیفیت و مسئولیت‌پذیری این مجموعه است. ما در پارمیس ایمنی را صرفاً یک انتخاب نمی‌دانیم، بلکه ضرورتی حیاتی می‌دانیم و با تمرکز بر کیفیت، مشاوره تخصصی و پشتیبانی مستمر، همواره کنار مشتریان ایستاده‌ایم.

تجربه‌ها

پارمیس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبان فنی
۱.۰
کارشناس پشتیبان فنی

بیرون اومدن از پارمیس یکی از بهتربن اتفاق های زندگی من بود! بدترین روزهای کاری رو در این شرکت داشتم! مدیریتی فوق العاده غیرحرفه ای و کنترل گر داره که بیشتر وقتش به چک کردن دوربین ها میگذره. اونقدر دوربین برای دیدن و شنیدن تک تک کارهای افراد نصب هست که به خودت شک میکنی! همه چیز بر اساس عدم اعتماده و رفتارهای زننده و بی احترامی خیلی معموله. هیچ برنامه مدونی برای کار ندارن و هدفشون فقط سواستفاده و پول درآوردنه! هیچ احترامی برای مشتری قائل نیستند و حتی جوری سواستفاده گرانه بهش نگاه می کنن که تو به عنوان بخشی از مجموعه جلوی مشتری خجالت میکشی! محیط هم که چنان سمی هست که انتقال اطلاعات و دانش به هیچ وجه جایگاهی نداره و هرکسی فقط به فکر موندن توی جایگاه خودش (نه پیشرفت، موندن!!!) هست حتی به قیمت فروختن همکارش و همکاری نکردن و حتی کارشکنی به هر قیمتی! اول استخدام کلی وعده و وعید میدن و با امروز و فردا کردن همه رو به تعویق میندازن تا بالاخره به خودت بیای و بفهمی اینها فقط برای بهره کشی و استثمار نیروی کار هست! جالبه که با وجود حقوق بسیار پایین (در شغل بعدی که دقیقا موقع ترک شرکت مشغول شدم، خودشون حقوق سه برابر پیشنهاد کردن بهم!!!) ساعت کاریشون هم بیش از ساعات کاری معمول هست و وفتی صحبت میکنی خیلی حق به جانب میگن قانون اینجاست!!! نگاهشون کاملا از بالا به پایین هست به نیروی متخصص! توی این شرکت و بودن با این آدمای کاملا سطح پایین، غیرحرفه ای و کوچیک کار کردن فقط اتلاف وقته! هیچ پیشرفتی نداری و تازه وقتی میای بیرون می بینی آدمها اونقدر هم غیرقابل اعتماد و پَست نیستند!

پارمیس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

نکنین دیگه این کارهای احمقانه رو شرکتها تازه این پلتفرم رو پیدا کردن دارن ناشناس میان کامنت خوب مثلا مینویسن یهو یکی پیدا شد نوشته پیشرفت هم کرده اوه آفرررییییین کاش از پیشرفتهاتم مینوشتی :-))))))

پارمیس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نويس
۵.۰
برنامه نويس

سلام خدمت كارجويان عزيز بنده ١٠ سال هست در واحد توليد مشغول به كارم شركت پارميس يكي از بهترين شركت هايي ست كه ديدم و ميشناسم و مهمترين مورد اينه تاخير در پرداخت حقوق اصلا نداشتن و همه پرداخت ها براي تمامي پرسنل كاملا به موقع و دقيق هست،خودم خيلي سرچ ميكنم و از دوستانم درخصوص شركت هاي ديگه ميپرسم و ميشنوم كه در پرداخت هاشون چقدر تاخير دارند حتي هلدينگ ها شركت پارميس از لحاظ مزايا و بيمه بسيار خوب و دقيق هستند و پرسنل خيلي براشون مهم و حائزه اهميت هستند و خيلي هواي پرسنل دارند و مديريت از جون و دلشون براي پرسنل مايه ميذارند و هر گرفتاري كه داشته باشيد واقعا ميشه روي اين شركت به عنوان خانواده دوم حساب كرد من اينجا تشكيل خانواده دادم. در شركت پارميس امنيت شغلي وجود داره روابط واحد ها بسيار خوب و دوستانه پرداخت پاداش پرداخت حقوق به موقع بيمه تامين اجتماعي زنان شناوري كادوهاي مناسبتي امكان پيشرفت و نيروهاي خوب و متخصص و محترم خيلي خوشحالم كه سال هاي زيادي هست كه در اينجا مشغولم و اميدوارم كه بتونم مسمر ثمر باشم و اين همكاري بلند مدت باشد.

پارمیس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

من مدتی است با شرکت پارمیس کار میکنم. مدیران بسیار مودب و خوش برخوردی دارد. شرکت مستقل بوده و مشتریان خاص خودش را دارد. هر هفته جلساتی برای آموزش برنامه نویسان برگزار میشود. دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد. در مناسبتها هدایای جذابی داده میشود. محیط دوستانه است. به طور کلی این شرکت را به افرادی که به حوزۀ مالی و حسابداری علاقه مند هستند توصیه میکنم.

استخدام در پارمیس

از مجموع ۳۵ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۳۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۳۵
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۱ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۱ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۱ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی پارمیس مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ پارمیس

آیا پارمیس در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پارمیس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در پارمیس چگونه است؟

بر اساس ۳۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵ است؛ ۱۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در پارمیس چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پارمیس از نگاه ۳۵ کارمند: ۲.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در پارمیس چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پارمیس ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی:
پارمیس — تجربه‌ها، استخدام و امتیاز | ویکی‌تجربه