من به عنوان کسی که از سال 1387 در حوزه IT مشغول به کار هستم تابه حال همچین سازمان بی نظم، نامرتب و به درد نخوری ندیده بودم. از ابتدا شروع می کنم که قائم مقام به صورت یکپارچه تمام انواع مصاحبه های منابع سازمانی، اداری، فنی و تخصصی و ... را در یک جلسه کمتر از یک ساعت انجام داد که این باعث تعجب من شده بود که سازمان حتی یک مشاور فنی یا نیروی فنی زبده برای محک درست مصاحبه شونده نداشت. بعد از شروع کار هزار و یک جور امضا از شما دریافت می شود که به نظر من نه طبق روال بوده و فرآیند مدیریت شده درستی دارد. برای شروع باید طب کار انجام دهید که اصلا جزو اصول نیروی IT نیست و معلوم می شود که این سازمان براساس یک سازمان خدماتی فعالیت می کند. در شرکت همیشه توسط دوربین ها شنود می شوید و هیچ گونه حریم شخصی در این سازمان معنی ندارد. ورود و خروج به شرکت همیشه از یک درب آن هم با اثر انگشت امکان دارد و تمام ترددهای شما به صورت افراطی کنترل می شود و اگر بیش از دو بار خروج در روز ثبت شود کسر از حقوق لحاظ می شود. به هیچ وجه زمانی برای سیگار کشیدن در شرکت وجود ندارد و این باعث عدم زمان استراحت در زمان کار است که برای نیروی تخصصی کاملاً نیاز بوده و بعضی اوقات عدم وجود آن اذیت کننده است. طبق گفته این شرکت، به اصطلاح سازمان مدنظر دارای گواهینامه ایزو می باشد ولی هیچ گونه از فرآیندهای سازمان براساس سناریوهای ایزو سری 9000 به بالا صورت نمی گیرد و صرفاً یک اسم بر روی این سازمان قرار دارد. مدت زمان آزمایشی بیش از یک ماه دارد که برای نیروی تخصصی این نوع رفتار برخورنده است. حتی بعد از مدت سه ماه آزمایشی این مدت از طرف شرکت مجدد تمدید می گردد زیرا شرکت با پرداخت حقوق بالا مشکل دارد زیرا این شرکت به شدت در فشار مالی فراوان قرار داشته به صورتی که حتی در خرید مایحتاج سازمان قصور صورت می پذیرفت. این شرکت فاقد لابراتوار برای تست و آماده سازی بوده و فرآیند آماده سازی و آموزش فقط به صورت شخصی انجام می شود و سازمان هیچ نقشی در این فرآیند ندارد. حتی این مشکل به حدی بزرگ بود که برای یک سازمان دولتی بسیار بزرگ قرار بود کلاس آموزشی برگزار شود ولی ابزار لازم برای آموزش وجود نداشت و من از ابزار شخصی برای برگزاری این کلاس استفاده کردم. لپ تاپ های موجود در شرکت اصلا جوابگوی کار سازمان نمی باشند. شبکه به شدت فرسوده و قدیمی دارند و به هیچ عنوان ارتقا شبکه برای سازمان اهمیت ندارد زیرا ادمین سازمان به صورت ریموت کار می کند که آن هم به دلیل عدم پرداخت حقوق کافی برای نیروی سازمان هست. سازمان هیچ گونه Helpdesk مقیم در سازمان ندارد و تمام کارمندان قدیم شرکت به خاطر مشکلات ساختاری از شرکت جداشده اند. یک فرد خودخواه و مغرور به عنوان قائم مقام مدیرعامل در راس سازمان قرار دارد که هیچ گونه درکی از سازمان ندارد و بدون هیچ تخصصی مدیر فروش سازمانی هست که به عنوان یک سازمان در مدتی که من در آنجا بودم فقط یک قرارداد جدید منعقد شده بود و کلا 10 مورد فروش ثبت شد که مدت زمان 100 روزی که من در سازمان بودم اصلا کارنامه خوبی نبود زیرا روزی بالغ بر 20 برگه مناقصه برای بررسی فنی به دست من می رسید ولی سازمان نمی توانست ضمانت بانکی لازم را برای مناقصه تامین کند و مناقصه را با شکست پشت سر می گذاشت. در مورد تامین قطعه، بدون درنظر گرفتن PartNumber موردنیاز مشتری، فروش انجام می شد. خیلی از درخواست های مشتریان فعلی خود را به دلیل عدم توانایی تامین قطعه، رد می کرد که این میزان به 80 درصد درخواست ها رسیده بود. در مورد مرخصی ها، سازمان اصلاً همکاری لازم را انجام نمی دهد. این شرکت با این روند کاری محکوم به نابودی هست مگر این که روال شرکت تغییر کرده و تبدیل به یک سازمان کامل گردد.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کاوش پردازان برسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران کاوش پردازان برسا را به دیگران توصیه میکنند. ۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
استخدام در کاوش پردازان برسا
از مجموع ۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران کاوش پردازان برسا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی کاوش پردازان برسا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ کاوش پردازان برسا
آیا کاوش پردازان برسا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کاوش پردازان برسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در کاوش پردازان برسا چگونه است؟
بر اساس ۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در کاوش پردازان برسا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کاوش پردازان برسا از نگاه ۱ کارمند: ۳.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در کاوش پردازان برسا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کاوش پردازان برسا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: