ویکی‌تجربهجستجو
آریانیک
تجربهٔ کاری۱۴ مهر ۱۳۹۸ · آبان ۱۳۹۷ تا آبان ۱۳۹۸

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در آریانیک — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۷ تا آبان ۱۳۹۸).

۳.۰· برنامه نویس بک اند

به عنوان برنامه نویس به صورت یک هفته اونجا کار کردم که در مدت این یک هفته انواع بی نظمی های کاری رو مشاهده کردم مورد اول اینکه ۱۰۰ میلیون سفته میخواستن که بنده قبول نکردم و دوباره زنگ زدن برای موقعیت شغلی پشتیبانی گفتن سفته ۱۰ میلیون میخواد که قبول کردم اما بعد کار بهم گفتن چون قرار روی سورس (برنامه ای که حدود یازده سال پیش نوشته شده و هیچ دایکومنتی هم نداره و معماری بسیار بدی هم داره) باید ۱۰۰ تومن سفته بدی که بنده زیر بار نرفتم که خود مدیر عامل گفت پس NDA رو امضا کن که در داخل NDA هم گفته شده بود اگر برنامه مشابه به هر نحو کار کنی باید ۲۵۰ میلیون خسارت بدی! (جدای از سفته!) که من قبول نکردم باز گفتن اوکی باز دوباره فردا گفتن باید به جای ۱۰ تومن ۳۰ تومن سفته بیاری که من کلا از شرکت اومدم بیرون مورد دوم بی نظمی کاری که هنوز جای مشخص نداشت (یک میز توی اتاق دادن که نه کولر داشت نه پنکه و بسیار گرم) مورد سوم یک دستگاه هم نداشتن به برنامه نویس بدن که باهاش کار کنه (یک لپتاپ که کار افیس هم به زور انجام میداد بعد از کلی امضا و تعهد بهم دادن که کاری نمیشد باهاش کرد) مورد چهارم کنترل با دوربین که شما حق نداشتی حتی برای یک ربع استراحت کنی و همیشه کنترل میشدی کلی مدارک و سفته و امضا هم ازم گرفتن و حتی یک ریال هم به بنده پرداخت نکردن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من مدت 2ماه توی این شرکت کار کردم و یکی از بدترین تجربیاتم بود مدیر عامل بد دهن و عصبی که شخصی ترین کارهاش من جمله شارژ خونش رو هم منشی بهش یادآوری میکرد و فکر میکرد همه نوکرش هستند.رابژع رئیس مرئوسی نبودا واقعا فکر میکرد همه بنده و نوکرش هستند. من واقعا حالم بده بود اونجا کار میکردم همش توی استرس بودم . وقتی از اونجا اومدم بیرون واقعا انگار آزاد شدم. خانم پژوم مدیر عامل نیومد وسط سالن داد میزد که شماها ریدین توی سیستم های من خوب پول میداد به نسبت جاهای دیگه اما پولی بود که همش استرس و بی احترامی داشت

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

شرکت بدی بود تجربه کاری خوبی نداشتم حقوقمو به موقع پرداختن نمی کردن بعضا بین چند ماه تاخیر می افتاد تا حقوقمو بدن موقع خروج هم اذیتم کردن سر تسویه حساب و آزادسازی سفته هایی که داده بودم جو خوبی داشت اما اگه به موقع حقوق می دادن من میموندم

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۱.۰
کارشناس فروش

اولش در باغ سبز نشون دادن که بهترین شرکت هست و آینده با شماست و فرصت زیاد. اما درواقع یک شرکت قدیمی و روبه ورشکستگی با مدیریت ۱ نفر (ارتباط با واقعیت از دست داده) و غیر سیستماتیک است. پولم رو ندادند و من هم شکایت کردم تا حقم رو بگیرم. با چند نفر دیگم این کار رو کردن و کلا سالم نیستن. از اینکه ۱ ماه اونجا بودم کاملا پشیمونم و باورم نمیشه یکی اینقدر دورو بتونه باشه. خلاصه گولشونو نخورین حتی ۱ روزم نباید براشون کار کرد که اصلا آدم درستی نیست مدیرش خانوم پژوم

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری
۵.۰
اداری

واقعا شرکت خوبیه من تجربه های کاری زیادی کسب کردم محیط خیلی دوستانه و مدیریت خیلی عالی و مهم تر اینکه تمام مشتریان راضی از خدمات امکان رشد توی آریانیک ۱۰۰٪ هست

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش
۵.۰
فروش

بخش فروش این شرکت بودم خیلی راضی بودم از همه لحاظ واقعا شرکت خوبیه رتبه یک انفورماتیک بهترین مدیریت و تیم حرفه ای و محیط سالم و دوستانه در کل بهترین شرکت برای رشد هست آریانیک

آریانیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۵.۰
پشتیبانی

شرکت معتبریه و فضای بین اعضا کاملا دوستانه ست و همه سعی شون بر انجام کارهاست نه حواشی که توی بعضی شرکت ها هست اگر به کار مسلط باشین جای پیشرفتش عالیه