ویکی‌تجربهجستجو
ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری

سرپرست مالی

تجربهٔ کاری سرپرست مالی در ارم نوش (آکوافینا) — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· سرپرست مالی

بدون تعصب عرض میکنم که بدترین تجربه زندگی هر آدمی کارکردن توی این شرکته. مدیرعامل بسیار بیسواد و بی ادب،که اعتقادی به عیدی وسنوات اضافه کاری و مرخصی ندارن و پرداخت نمیکنن.وبه به بهانه های بسیار پیش پا افتاده مثل تاخیر پرسنل رو به راحتی اخراج میکردن.ضمنا اصل مدارک رو ازتون میگیره و تا مدتها بهتون پس نمیده وباید بری شکایت کنی که بتونی ازش بگیری. کلا به نظرم مدیرعاملش مشکلات روانی دارد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر تولید
۱.۰
کارگر تولید

من سال ۹۳ تا ۹۵ مدت دو سال اونجا کارکردم به جرعت بگم یکی از مزخرف ترین جایی بود که تو عمرم بودم.خیلی خیلی تجربه بدی بود اصلا نمیشه اسمشو گذاشت شرکت یا کارخونه

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر شعبه
۱.۰
مدیر شعبه

میشه گفت یکی از بدترین شرکت هایی که نماینده یک برند بین اللملی هست و به بدترین وجه داره فعالیت میکنه. این شرکت نماینده برند پپسی و آب آکوافینا در منطقه غرب و شمالغرب میباشد. مدیرعامل شرکت بسیار کار نابلد و فاقد تجربه در حوزه فروش و بازاریابی و پزشک هست. مدیران مجموعه بسیار بد قول و بد عهد. عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایا. عدم امنیت شغلی. عدم پرداخت مزایای قانونی اداره کار ، مانند عیدی و سنوات و اضافه کاری. پیشرفت شغلی به هیچ وجه. تولید محصول بسیار نامنظم به نحوی شاید چندین ماه کالایی برای فروش نداشته باشند. به هیچ وجه در هیچ سِمت شغلی در این شرکت فعالیت نکنید ، از ویزیتور گرفته تا سرپرست و مدیر شعبه و سمت های مالی و حسابداری و دفتری. به جرات میگم وقت و انرژی و آینده شما از بین میره

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر
۳.۰
مسئول دفتر

افتضاح.مدیر بسیار بداخلاق و بدرفتار جوری که کارکنان هم مثل خودشون شدن.من فقط حدود ۱ ماه دوام اوردم .ساعت کاری افتضاح .فقط حقوق سر موقع پرداخت میشد ولی بدون هیچ گونه در نظر گرفتن اضافه کاری یا هرچیز دیگه.محیط پر از استرس الکی.هر روز هم اگهی استخدام دارن .بابت ۱ روز مرخصی کلی باید التماس درخواست میکردیم.کلا مدیر آنرمال و در نتیجه کارکنان انرمالتری دارن.مدیریت کم مونده بود بگن بیاین دست منم ببوسین!

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۱.۰
حسابدار

واقعا تجربه بدی داشتم. مدیرعامل عجیب بود. اگر با همکاری سلام میکردی اگه میدید هر دو کارمند رو اخراج میکرد. ورود و خروج تو این شرکت خیلی زیاده همش اگهی استخدام داره. امنیت شغلی نداره. چون حق کارگرا رو نمیده همه ازش شکایت میکردن. گاو پیشونی سفیده تو اداره کار. مزایاش ناهار بود که واقعا بی کیفیت بود و مریض میشدی. دیگه مزایایی نداره. ساعت کار بسیار زیاد بود و مرخصی و اضافه کاری پرداخت نمیکرد

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۱.۰
حسابدار

من حدود دو سال در انجا حسابدار بودم مدیر عامل بسیار برخورد بد با کارمندان داشت و همه را نوکر خود میدانست اصلا امنیت شغلی نداری و سنوات و مرخصی و اضافه کاری نمیداد و حق همه رو میخورد و اگر یک روز مرخصی میخواستی نمیداد من در دو سال که اونجا بودم مرخصی نرفتم و اگر دو سال اونجا دوام اوردم بخاطر بدست اوردن تجربه حسابداری بود شرکت بسیار بدی بود و هر روز استرس داشتی لطفا از تجربیات من استفاده کنید و طرف شرکت نروید

ارم نوش (آکوافینا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کامند
۱.۰
کامند

عزیزانم همه نظرات را دیدید و از تجربیات دیگران استفاده کنید و طرف شرکت ارم نوش نروید که شخصیتتان خرد میشود و هیچ پیشرفتی ندارید و محیط پر از استرس میباشد