ویکی‌تجربهجستجو
ازکی
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در ازکی — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· برنامه نویس

برای ازکی سلر مصاحبه رفتم. فنی آنلاین بود، مصاحبه حرفه ای بود. مصاحبه منابع انسانی حضوری بود. اولین باری بود که وارد شرکتی میشدم و نیم ساعت دور خودم میگشتم که کجا باید برم و هیچ کس نمیدونست کجا باید برم! منابع انسانی یا خیلی سرش شلوغ بود یا بی نظمی در سازمان وجود داشت. 20 دقیقه منتظر شروع مصاحبه بودم. مصاحبه کننده اصلا حرفه ای نبود، سرسری از روی سوالات رد میشد و انگار از روی اجبار مصاحبه میکرد. من حس خوبی از سازمان نگرفتم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

ازکی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرانت
۳.۰
فرانت

تجربه من مربوط به مصاحبه است. بسیار آدم های دلقک و بی مصرفی هست منابع انسانی این شرکت. زنگ زد مصاحبه ست کرد ولی هیچ خبری نشد. یکی دیگشون زنگ زد شاکی شده که جرا مصاحبه نیومدی! واقعا آدم های مریضی هستید. گول صحبت های مودبانه رو نخورید، الاغ های رنگی ان. هم ازکی و هم ازکی وام. واقعا باید تاسف خورد واسه یه مشت آدم اینطوری!